Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Odwrócone trójkąty
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-08-13, 20:02   

Zeszlifuj zacisk trochę to primo.
Szpilki starczą, brakuje jakieś dwa zwoje , ja tak mam i kół nigdy nie zgubiłem
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
Sloma1988 
zapaleniec



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 264
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2017-08-16, 00:01   

zaspawales wentyle od wewnatrz i przeniosles na druga strone? u mnie znowu wentyl walil o zacisk ale znalazlem w zakladzie takie ladne krociutkie i spokoj :) u mnie znowu bylo tak ze pomimo dystansu 5mm i tak felgi (sprawdzane proste) tarly o zacisk
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-08-16, 20:54   

Nie. Zamontowałem kryte wentle takie jak do alufelg , nic nie wystaje i nic nie urwiesz w terenie
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
Def 
świeżak



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2016
Posty: 10
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2018-05-02, 00:29   

Koledzy, mam pytanie.
Chciałem odwrócić trójkąty żeby było bez dystansów i zbędnego szlifowania.
Felgi wrzuciłem znajomemu ślusarzowi i od razu poszły do piaskowania i w podkład.
Całość wygląda jak na foto, czyli dość słabo.
Pytanie takie: Czy te spawy oprócz tego że są nie z tej strony co planowałem i że są brzydkie, wytrzymają i nadają się do jazdy?
Bo jeżdżę nie tylko w terenie...
Galeria tutaj
Pozdr,
Def
 
     
Sloma1988 
zapaleniec



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 264
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2018-05-02, 10:12   

jak nie zapomne Kolego to zrobie Ci fotki spawów moich odwróconych trojkatow, rowniez po piaskowaniu i palowaniu proszkowym, ale z tego co pamietam moje wygladaja tak samo.

chcesz tylko obrocic trojkaty i nie dawac zadnych dystansow?
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 73
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2018-05-02, 12:01   

trzeba było zalozyc dystans 5mm .np ze starych tarcz hamulcowych i nie bawic sie w przespawywanie . troche wiecej gimnastyki przy pompowaniu kół ale zostaje ori felga bez kombinacji. Teraz marz do przywitalni ,ładnie sie przywitac.
 
 
     
Sloma1988 
zapaleniec



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 264
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2018-05-02, 12:26   

U mnie 5mm bylo malo i dalej obcieraly, dalem po 10mm na strone.i krotkie wentyle
 
     
Def 
świeżak



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2016
Posty: 10
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2018-05-02, 16:48   

No ale ja potrzebuję informacji od kogoś z doświadczeniem co mam zrobić teraz, a nie co miałem zrobić wcześniej :)
Jak Sloma jeździsz w terenie na podobnych spawach, to nie będę się martwić, tylko zaciągnę to palcem szpachlą i pomaluję.
Felgi do mojego starego opla, co to go kiedyś miałem, poszerzałem profesjonalnie, ale to kosztowało inaczej. Za tę przekładkę chcieli 170zł za sztukę w Gdańsku, choć głowę dam, że pani, z którą rozmawiałem, nie wiedziała o co mi chodzi.
Zrobiłem po taniości teraz mam co mam i dumam co dalej...
P.S. Dołączył: 06 Lip 2016

[ Dodano: 2018-05-02, 16:55 ]
Sloma1988 napisał/a:

chcesz tylko obrocic trojkaty i nie dawac zadnych dystansow?


Z tego co zrozumiałem, felgi po odwróceniu nie potrzebują już dystansów, bo przecie ramiona "gwiazd" skierowane są na zewnątrz...?
 
     
Sloma1988 
zapaleniec



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 264
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2018-05-02, 20:02   

Szanowny Kolego w terenie nie jezdzilem jeszcze na tych felgach ale wiem ze masa ludzi z forum lata. Co do odwrocenia felg to u mnie nie dalo sie kola obrocic z uwagi na zacisk hamulcowy i musialem dac dystanse.
Poniżej wrzucam Ci obiecane dzisiejsze fotki moich felg, powieksz sobie i sie przyjrzyj co i jak:
https://images83.fotosik.pl/1058/494ebac11d2559f3.jpg
https://images81.fotosik.pl/1059/02003c107b726cec.jpg
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2018-05-02, 21:04   

wiesz co nie jestem spawaczem i raczej spawam jako tako ,ale robiłem ostatni nogi pod zbiornik hydroforowy i bardziej sie przykładałem niż ktoś na tych felgach :mrgreen:
apropos trójkątów nie smarkanych to wystarczy dystans 0,5 cm tylko trzeba zacisk podrzeźbić ale to dosłownie z 3mm i jest ok
Słoma ty zrób coś z tymi szpilkami bo jak gwint zardzewieje albo go uszkodzisz to bedzie problem żeby szpilki nie ukręcic
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
Sloma1988 
zapaleniec



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 264
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2018-05-02, 21:12   

i wentyle krotsze :)
 
     
Def 
świeżak



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2016
Posty: 10
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2018-05-08, 21:00   

Super, dziękuję za zdjęcia. Na foto widać, że spawy są raczej symboliczne, ale są po obwodzie więc trzymają.
A moje spawy też mi się nie podobają, no i w ogóle są ze złej strony. W majówkę znalazłem ślusarza, który poprawi te spawy.
Później zatrę to spachlą i malowanie. Potem szpachla odpadnie, wyjdzie korozja i będzie jak zawsze :lol:
Pozdrowienia!
 
     
Sloma1988 
zapaleniec



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 264
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2018-05-13, 20:00   

dopiero zobaczylem Star ze pisales do mnie, odnosnie szpilek nie ma na nich ani grama rdzy i mam nadzieje ze taki stan zostanie. z drugiej strony myslalem czy by na nie dla bezpieczenstwa nie nakrecic dodatkowych nakretek chroniacych gwint wlasnie.
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-05-14, 08:30   

albo pryśnij jakimś czarnym antykorozyjnym leciutko i już :)
albo r-stop jest bezbarwny w pędzelku...
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
samiecterenowy 
nowicjusz
jazda



Dołączył: 01 Kwi 2018
Posty: 45
Skąd: Slask STA
Wysłany: 2018-05-21, 21:55   

Witam, odwracal Ktos trojkaty w Santanie?
_________________
Suzuki Santana 2003 1,3 80kW, wspomaganie, lift 2, opony Yokohama Geolandar 215 80 15,blaszanka.
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 73
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2018-05-22, 11:03   

tak. niczym się to nie różni od odwracania jak w innych modelach :-)
 
 
     
Sloma1988 
zapaleniec



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 264
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2018-05-22, 14:47   

Ja mam santane, poczytaj co pisalem wyzej
 
     
samiecterenowy 
nowicjusz
jazda



Dołączył: 01 Kwi 2018
Posty: 45
Skąd: Slask STA
Wysłany: 2018-05-23, 20:28   

Sloma 1988 jakie wielkosci dales dystanse?
_________________
Suzuki Santana 2003 1,3 80kW, wspomaganie, lift 2, opony Yokohama Geolandar 215 80 15,blaszanka.
 
     
Sloma1988 
zapaleniec



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 264
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2018-05-23, 20:29   

Rozumiem ze pytasz o grubosc. Jezeli tak to 2x5mm co daje 1cm na.kolo
 
     
kurian 
mechanik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 594
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2018-07-18, 12:03   

Sloma1988 napisał/a:
..... dla bezpieczenstwa nie nakrecic dodatkowych nakretek chroniacych gwint wlasnie.


termokurczki załóż
_________________
Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.