zaspawales wentyle od wewnatrz i przeniosles na druga strone? u mnie znowu wentyl walil o zacisk ale znalazlem w zakladzie takie ladne krociutkie i spokoj :) u mnie znowu bylo tak ze pomimo dystansu 5mm i tak felgi (sprawdzane proste) tarly o zacisk
Koledzy, mam pytanie.
Chciałem odwrócić trójkąty żeby było bez dystansów i zbędnego szlifowania.
Felgi wrzuciłem znajomemu ślusarzowi i od razu poszły do piaskowania i w podkład.
Całość wygląda jak na foto, czyli dość słabo.
Pytanie takie: Czy te spawy oprócz tego że są nie z tej strony co planowałem i że są brzydkie, wytrzymają i nadają się do jazdy?
Bo jeżdżę nie tylko w terenie...
Galeria tutaj
Pozdr,
Def
jak nie zapomne Kolego to zrobie Ci fotki spawów moich odwróconych trojkatow, rowniez po piaskowaniu i palowaniu proszkowym, ale z tego co pamietam moje wygladaja tak samo.
chcesz tylko obrocic trojkaty i nie dawac zadnych dystansow?
trzeba było zalozyc dystans 5mm .np ze starych tarcz hamulcowych i nie bawic sie w przespawywanie . troche wiecej gimnastyki przy pompowaniu kół ale zostaje ori felga bez kombinacji. Teraz marz do przywitalni ,ładnie sie przywitac.
No ale ja potrzebuję informacji od kogoś z doświadczeniem co mam zrobić teraz, a nie co miałem zrobić wcześniej :)
Jak Sloma jeździsz w terenie na podobnych spawach, to nie będę się martwić, tylko zaciągnę to palcem szpachlą i pomaluję.
Felgi do mojego starego opla, co to go kiedyś miałem, poszerzałem profesjonalnie, ale to kosztowało inaczej. Za tę przekładkę chcieli 170zł za sztukę w Gdańsku, choć głowę dam, że pani, z którą rozmawiałem, nie wiedziała o co mi chodzi.
Zrobiłem po taniości teraz mam co mam i dumam co dalej...
P.S. Dołączył: 06 Lip 2016
[ Dodano: 2018-05-02, 16:55 ]
Sloma1988 napisał/a:
chcesz tylko obrocic trojkaty i nie dawac zadnych dystansow?
Z tego co zrozumiałem, felgi po odwróceniu nie potrzebują już dystansów, bo przecie ramiona "gwiazd" skierowane są na zewnątrz...?
wiesz co nie jestem spawaczem i raczej spawam jako tako ,ale robiłem ostatni nogi pod zbiornik hydroforowy i bardziej sie przykładałem niż ktoś na tych felgach
apropos trójkątów nie smarkanych to wystarczy dystans 0,5 cm tylko trzeba zacisk podrzeźbić ale to dosłownie z 3mm i jest ok
Słoma ty zrób coś z tymi szpilkami bo jak gwint zardzewieje albo go uszkodzisz to bedzie problem żeby szpilki nie ukręcic
Super, dziękuję za zdjęcia. Na foto widać, że spawy są raczej symboliczne, ale są po obwodzie więc trzymają.
A moje spawy też mi się nie podobają, no i w ogóle są ze złej strony. W majówkę znalazłem ślusarza, który poprawi te spawy.
Później zatrę to spachlą i malowanie. Potem szpachla odpadnie, wyjdzie korozja i będzie jak zawsze
Pozdrowienia!
dopiero zobaczylem Star ze pisales do mnie, odnosnie szpilek nie ma na nich ani grama rdzy i mam nadzieje ze taki stan zostanie. z drugiej strony myslalem czy by na nie dla bezpieczenstwa nie nakrecic dodatkowych nakretek chroniacych gwint wlasnie.
..... dla bezpieczenstwa nie nakrecic dodatkowych nakretek chroniacych gwint wlasnie.
termokurczki załóż
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum