Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Problem z napędem samurai 1.9 tdi
mlody250 
świeżak


Dołączył: 25 Sie 2018
Posty: 3
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2018-08-25, 12:19   Problem z napędem samurai 1.9 tdi

Witam wszystkich serdecznie,jestem nowym właścicielem samuraj ka rocznik 99 silnik 1.9 tdi.Problem jest następujący...mam sprzegielka na free a po włączeniu 4h bądź 4L i ruszaniu przedni most ciągnie tak ma być?...druga sprawa coś jest nie halo z redaktorem 4L po jego włączeniu on sam wybija na luz,jadę wbijajam jedynkę,dwójkę i nagle wbija na luz...jakoś bardzo luźno on się wbija ze da się go palcem na luz przebić ...w czym może być problem??
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2018-08-25, 23:28   Re: Problem z napędem samurai 1.9 tdi

mlody250 napisał/a:
Witam wszystkich serdecznie,jestem nowym właścicielem samuraj ka rocznik 99 silnik 1.9 tdi.Problem jest następujący...mam sprzegielka na free a po włączeniu 4h bądź 4L i ruszaniu przedni most ciągnie tak ma być?...


co znaczy ciągnie? to że kręci wałem, dyfrem i półosiami nie znaczy, że napęd przekazywany jest na koła. A jeśli jest przekazywany na koła to do rozebrania i sprawdzenia sprzęgiełka, może co uwalone albo zawieszone i nie pokrętło nie rozsprzęgla.

mlody250 napisał/a:

druga sprawa coś jest nie halo z redaktorem 4L po jego włączeniu on sam wybija na luz,jadę wbijajam jedynkę,dwójkę i nagle wbija na luz...jakoś bardzo luźno on się wbija ze da się go palcem na luz przebić ...w czym może być problem??


Problem może być w krzywej wajsze reduktora która np. zapiera się o rant tunelu albo w uszkodzonych, złych, zużytych poduszkach, które źle ustawiają reduktor, albo w krzywych łapach, albo ... że fura po dzwonie ;)
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
mlody250 
świeżak


Dołączył: 25 Sie 2018
Posty: 3
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2018-08-26, 11:32   

No ciągnie czyli wszystkie koła się kręcą..ok czyli sprzegielka do sprawdzenia..a z tym reduktorem tez popatrzę. Dziękuję bardzo za cenne wskazówki ;)
 
     
Sloma1988 
zapaleniec



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 264
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2018-08-26, 19:51   

Mialem ten sam problem z reduktorem. Albo cholernie ciezko bylo wbic 4L albo wbity wyskakiwal. Problemem byl gumowy mieszek w moim przypadku. Odkrecilem 4 sruby i od razu jednym palcem wbilem na 4L i nic nie wyskoczylo. Nie wiem co sie stalo z ta guma bo kiedya takiego problemu nie mialem
 
     
mlody250 
świeżak


Dołączył: 25 Sie 2018
Posty: 3
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2018-08-27, 10:15   

Dzięki Sloma za podpowiedź,odkrecilem te 4 śrubki i teraz elegancko wchodzi i trzyma jak należy.Teraz tylko musze cos z tym pokombinować bo z taką dziurą nie bardzo jeździć :D
 
     
Sloma1988 
zapaleniec



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 264
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2018-08-27, 11:21   

Ciesze sie ze moglem pomoc
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 81 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2027
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2018-08-27, 15:43   

Kup sobie taki "tuningowy" mieszek że skaju, jak dobrze ułożysz, to nie będzie prężył tak jak guma.
 
     
Sloma1988 
zapaleniec



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 264
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2018-08-27, 15:45   

Albo podpasowac ze szrotu taki wlasnie a la skorka. Docisnac go do tej blachy ori i skrecic
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.