Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2012-08-23, 10:41
Wyciągarka jaka do samurai
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2018-11-06, 12:07   

A jak wejsc w google?
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
krzysiekkk 
nowicjusz


Dołączył: 13 Mar 2018
Posty: 31
Skąd: wieliczka
Wysłany: 2018-11-06, 14:05   

A powerlinch PANTHER
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2018-11-06, 20:18   

najpierw przebuduj instalację bo fabryczna to i na 6000 nie wydala wystarczy wziąć do ręki multimetr i pomierzyć podczas zwijania liny wciągarkę.
Jak masz dobrze zrobione zasilanie to 8000 wystarcza , a jak dołożysz zblocze to już całkiem. 12000 to wielkie kowadło i instalcja nie ma szans fabryczna

A widziałem takie topienia (sam ratowałem ) że jedynie pomagał case 690 bo nic innego nie dało rady
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
krzysiekkk 
nowicjusz


Dołączył: 13 Mar 2018
Posty: 31
Skąd: wieliczka
Wysłany: 2018-11-06, 21:06   

Jak niektore wyciagarki 12000 lbs przy obciazeniu 8000 lbs maja mniejszy pobor pradu niz wyciagarki 8000lbs.
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-11-07, 07:55   

A tak ogolnie instalacje prowadzicie prosto z accu jakim przewodem? 75mm^2? i gdzie najrozsadniej na zewnatrz hebel walnac?
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 81 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2027
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2018-11-07, 08:30   

Ja mam poprowadzone oryginalnymi kablami od windy, na oko nie mają nawet 25 mm², a hebel mam na desce w kabinie, bo najczęściej wyciągam się siedząc za kieratem, do hebla przedłużka 50 mm².
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2018-11-07, 21:08   

ja mam 50mm2, hebel koło tej półki pod nogami pasażera, i tam tez jest skrzynka z przekaznikami.
A co do- niby większego poboru prądu przez 8000 niż 12000 - chińczycy mają swoją elektrotechnikę :mrgreen: tak samo jak wytrzymałość materiałów
Tak samo jak te swoje LBS-y które gówno się maja do realiów
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-12-27, 22:35   

No dobra, pytan ciag dalszy, jako ze premia sie na styczen przelozyla, ja wciaz mysle;)
https://www.escape4x4.pl/...yntetyczna/1745
Co powiecie o tym? Ktos mi tu EWB polecał, ale wydaje mi sie, ze sie w rame nie miesci a i budzet troche za wysoki:)
Ogolnie chyba sie na escape zdecydowalem, podejscie do gwarancji w dragonie i ich nachalnosc medialna mnie troszke nie przekonuje, zdaje sobie sprawe rowniez z chinskich KW i lbsow:) ale przypuszczam, ze ma to się podobnie w DW i Escape.
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-12-27, 22:57   

Mam EWB i uważam,że jest super. Cena odzwierciedleniem jakości.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-12-28, 00:12   

A zmierzysz jej szerokość? Wg katalogu ma 600mm, mam w skrzynce w zderzaku 580 miejsca i to juz na styk.
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
igorm 
świeżak


Dołączył: 12 Wrz 2018
Posty: 19
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2019-05-28, 12:33   

A czy ktoś działał z wyciągarkami z innych aut które zamontowane były w Samurai?

Pytam czysto teoretycznie, czy w ogóle jest taka możliwość?

Są jeszcze wyciągarki elektryczne, ale ich siła nie jest jakoś ekstremalnie duża - przynajmniej tak to wynika z ich specyfikacji.
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-05-28, 15:03   

Ty wiesz o czym piszesz ? O jakich piszesz w pierwszym zdaniu ?
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2019-05-28, 15:54   

Adamie to troll. Paskudzi w różnych tematach.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-05-28, 20:14   

Dzięki.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Valkyr_87 
zapaleniec
Valkyr_87



Pomógł: 12 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2019
Posty: 267
Skąd: Egiertowo
Wysłany: 2019-05-31, 10:51   

Hej

Ja powiem tak - w jeepie miałem dragona ze stalówką - wytrzymał swoje, w samcu też mam dragona i nie narzekam poza 2x rzeczami: masa wyciągarki i mocowanie liny.

1. Trzeba przyłożyć się do instalacji - przy lekkim targaniu nie ma problemu, jednak gdy mocno zakotwiczysz auto i nie używasz zblocza - instalacja zaczyna dymić...
2. Odpowiedni akumulator - ja mam optimę 55ah ale na rajdy ma trochę za małą pojemność (na bazie jeepa) - zobaczę jak będzie sprawdzało się to w samcu z czasem.
3. Wadą dragona jest mocowanie liny do bębna - w obydwóch wyciągarkach zdarzyło mi się, że gwint puścił i lina zrobiła sprężynkę na bębnie. Auto utopione po zderzak a Ty nie masz czym się wyciągnąć...
4. Dzisiaj przyszła mi lina syntetyczna do dragona - wywalę stalową w nadziei że parę kg uzyskam - w przyszłą sobotę na rajdzie będę testował różnice względem stalówki.

Polecam hebel montować na desce od strony pasażera + sterowanie dosyć wysoko - u mnie jest pod maską po prawej stronie na wysokości akumulatora.

Wydaje mi się, że 12000 lbs ze stalówką jest za ciężka do samca i czuć to gdy wjeżdżasz w torf i przód zaczyna ryć stabilizatorem.

Jakiej wyciągarki nie wybierzesz EVO czy innej - tak naprawdę istotnym jest jak będziesz o nią dbał. Jeżdżę z kolega który ma Warna na XJ - i niestety już 2x padła w terenie raz tracąc kompletnie hamulec w połowie znacznej górki... Nie dbasz nie jedziesz...
_________________
Był: F650 end
Był: Jeep XJ 4.0 Moros
Jest: Jeep KJ 2.8 CRD
Jest: Samurai 1.9 TDI, 4.16, HD RF przód-tył, Dragon Maverick 12000lbs, 32x11,5x15 MT, 4-link
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.