najpierw przebuduj instalację bo fabryczna to i na 6000 nie wydala wystarczy wziąć do ręki multimetr i pomierzyć podczas zwijania liny wciągarkę.
Jak masz dobrze zrobione zasilanie to 8000 wystarcza , a jak dołożysz zblocze to już całkiem. 12000 to wielkie kowadło i instalcja nie ma szans fabryczna
A widziałem takie topienia (sam ratowałem ) że jedynie pomagał case 690 bo nic innego nie dało rady
Pomógł: 81 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2027 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2018-11-07, 08:30
Ja mam poprowadzone oryginalnymi kablami od windy, na oko nie mają nawet 25 mm², a hebel mam na desce w kabinie, bo najczęściej wyciągam się siedząc za kieratem, do hebla przedłużka 50 mm².
ja mam 50mm2, hebel koło tej półki pod nogami pasażera, i tam tez jest skrzynka z przekaznikami.
A co do- niby większego poboru prądu przez 8000 niż 12000 - chińczycy mają swoją elektrotechnikę tak samo jak wytrzymałość materiałów
Tak samo jak te swoje LBS-y które gówno się maja do realiów
No dobra, pytan ciag dalszy, jako ze premia sie na styczen przelozyla, ja wciaz mysle;)
https://www.escape4x4.pl/...yntetyczna/1745
Co powiecie o tym? Ktos mi tu EWB polecał, ale wydaje mi sie, ze sie w rame nie miesci a i budzet troche za wysoki:)
Ogolnie chyba sie na escape zdecydowalem, podejscie do gwarancji w dragonie i ich nachalnosc medialna mnie troszke nie przekonuje, zdaje sobie sprawe rowniez z chinskich KW i lbsow:) ale przypuszczam, ze ma to się podobnie w DW i Escape.
Pomógł: 12 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2019 Posty: 267 Skąd: Egiertowo
Wysłany: 2019-05-31, 10:51
Hej
Ja powiem tak - w jeepie miałem dragona ze stalówką - wytrzymał swoje, w samcu też mam dragona i nie narzekam poza 2x rzeczami: masa wyciągarki i mocowanie liny.
1. Trzeba przyłożyć się do instalacji - przy lekkim targaniu nie ma problemu, jednak gdy mocno zakotwiczysz auto i nie używasz zblocza - instalacja zaczyna dymić...
2. Odpowiedni akumulator - ja mam optimę 55ah ale na rajdy ma trochę za małą pojemność (na bazie jeepa) - zobaczę jak będzie sprawdzało się to w samcu z czasem.
3. Wadą dragona jest mocowanie liny do bębna - w obydwóch wyciągarkach zdarzyło mi się, że gwint puścił i lina zrobiła sprężynkę na bębnie. Auto utopione po zderzak a Ty nie masz czym się wyciągnąć...
4. Dzisiaj przyszła mi lina syntetyczna do dragona - wywalę stalową w nadziei że parę kg uzyskam - w przyszłą sobotę na rajdzie będę testował różnice względem stalówki.
Polecam hebel montować na desce od strony pasażera + sterowanie dosyć wysoko - u mnie jest pod maską po prawej stronie na wysokości akumulatora.
Wydaje mi się, że 12000 lbs ze stalówką jest za ciężka do samca i czuć to gdy wjeżdżasz w torf i przód zaczyna ryć stabilizatorem.
Jakiej wyciągarki nie wybierzesz EVO czy innej - tak naprawdę istotnym jest jak będziesz o nią dbał. Jeżdżę z kolega który ma Warna na XJ - i niestety już 2x padła w terenie raz tracąc kompletnie hamulec w połowie znacznej górki... Nie dbasz nie jedziesz...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum