Forumowicze, czy ktoś posiada i korzysta z pompy próżniowo/ciśnieniowej mniej więcej jak na obrazku do odpowietrzania hamulców? Jak się sprawdza? Warto?
_________________ SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
do lewatywy się nie nada bo ma ssanie zamiast wtryskiwania :/
I tu sie kolega myli :) Ten czerwony może dmuchać i w ciągać :) :) :)
A tak do rzeczy, Mam tak czerwony jak na focie i używam, kupiłem jeszcze jak ciągle pieprzyłem się z bębnami z tyłu. Można odpowietrzyć samemu bez pomocy drugiej osoby, warunek trzeba odpowietrzniki powkręcać na jakiś albo gęsty smar, albo silikon, albo teflon, żeby przez odpowietrznik nie wchodziło dzikie powietrze.
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2013-09-04, 07:31
:D o to może powiększe swój zestaw akcesoriów, chociaż samemu moim zdaniem da się również odpowietrzyć układ metodą klasyczną, z igielitem i flaszką ustawioną w widocznym miejscu. Tyle, że przy takiej metodzie pewnie więcej płynu schodzi, ale że nie jest drogi, a przy okazji ulega "wymianie" to nie widzę w tym utrudnienia.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Masz całkowitą rację ja to kupiłem w desperacji, walki z bębnami, dobra metoda to dopasować nakrętkę na zbiorniczek do niej wentyl rowerowy, pompka. Żeby zwiększyć szybkość "grawitacyjnego" wypływu tylko z pompowanie trzeba uważać żeby zbiorniczka nie roz...bać.
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
Ja mam taki czerwony. Szczerze, to mi szybciej poszło klasycznie z pomocnikiem. Też miałem problem, że wciągał powietrze gwintem zanim wyciągnął płyn. Raz też łyknęła trochę płynu bo się zagapiłem więc musiałem rozbierać. Od tego czasu wciąga na mniejsze podciśnienie :)
Co do jakości wykonania - mizerna. Manometr sprawia wrażenie jakby nie był za dokładny.
Byłem dzisiaj obejrzeć te cuda. Zabrałem ze sobą odpowietrzniki, bo mam luzem na zapasie nówki. Niestety odpowietrznika z Aisina nie miałem jak przypiąć, zlatywało (sprawdzałem na różnych zestawach). Mniejszy odpowietrznik z Santany się ładnie umieścił. Ale to widzę, że nie dla mnie.
_________________ SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
odkręcasz odpowietrzniki i lejesz płynem a ten wycieka np do słoika i tak z 2-3 min na koło. 100%
Ja niczym nie mogłem odpowietrzyć tyłu nawet lewatywą, pompowaniem- dopiero tą metodę polecił mi ktoś z tego forum. Wtedy poszło.
Plynu flaszkę wylałem ale płyn grosze
A jak odpowietrzyc Cylinderki tylne skoro są zamontowane pod kątem? (wersja santana)
Jest na to jakiś sposób oprócz odoowietrzania kiedy tył auta jest podniesiony?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum