Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2013-09-26, 14:03
odpowietrzenie hamulców
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-09-03, 19:21   

Forumowicze, czy ktoś posiada i korzysta z pompy próżniowo/ciśnieniowej mniej więcej jak na obrazku do odpowietrzania hamulców? Jak się sprawdza? Warto?

_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-09-03, 21:42   

do lewatywy się nie nada bo ma ssanie zamiast wtryskiwania :/
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 38
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-09-03, 21:56   

No to zasysanie podobno też kobiety lubią, a przynajmniej na tych filmach przyrodniczych tak pokazują :-D
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-09-03, 21:59   

już off top leci!
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 38
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-09-03, 22:02   

Przepraszam :-D
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-09-03, 22:07   

nie szkodzi!
ale może ktoś coś odpisze w głównym temacie? :)
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 50
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-09-04, 07:27   

SamNaSamZSam napisał/a:
do lewatywy się nie nada bo ma ssanie zamiast wtryskiwania :/



I tu sie kolega myli :) Ten czerwony może dmuchać i w ciągać :) :) :)

A tak do rzeczy, Mam tak czerwony jak na focie i używam, kupiłem jeszcze jak ciągle pieprzyłem się z bębnami z tyłu. Można odpowietrzyć samemu bez pomocy drugiej osoby, warunek trzeba odpowietrzniki powkręcać na jakiś albo gęsty smar, albo silikon, albo teflon, żeby przez odpowietrznik nie wchodziło dzikie powietrze.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-09-04, 07:31   

:D o to może powiększe swój zestaw akcesoriów, chociaż samemu moim zdaniem da się również odpowietrzyć układ metodą klasyczną, z igielitem i flaszką ustawioną w widocznym miejscu. Tyle, że przy takiej metodzie pewnie więcej płynu schodzi, ale że nie jest drogi, a przy okazji ulega "wymianie" to nie widzę w tym utrudnienia.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 50
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-09-04, 07:53   

Masz całkowitą rację ja to kupiłem w desperacji, walki z bębnami, dobra metoda to dopasować nakrętkę na zbiorniczek do niej wentyl rowerowy, pompka. Żeby zwiększyć szybkość "grawitacyjnego" wypływu tylko z pompowanie trzeba uważać żeby zbiorniczka nie roz...bać.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
ZigZag 
rozgadany



Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 118
Skąd: Sanok
Wysłany: 2013-09-04, 20:57   

Ja mam taki czerwony. Szczerze, to mi szybciej poszło klasycznie z pomocnikiem. Też miałem problem, że wciągał powietrze gwintem zanim wyciągnął płyn. Raz też łyknęła trochę płynu bo się zagapiłem więc musiałem rozbierać. Od tego czasu wciąga na mniejsze podciśnienie :)

Co do jakości wykonania - mizerna. Manometr sprawia wrażenie jakby nie był za dokładny.
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-09-04, 21:01   

Byłem dzisiaj obejrzeć te cuda. Zabrałem ze sobą odpowietrzniki, bo mam luzem na zapasie nówki. Niestety odpowietrznika z Aisina nie miałem jak przypiąć, zlatywało (sprawdzałem na różnych zestawach). Mniejszy odpowietrznik z Santany się ładnie umieścił. Ale to widzę, że nie dla mnie.
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-09-04, 21:23   

można też na przelew i ta metoda sie najlepiej sprawdza.
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-09-04, 21:23   

Jak to jest na przelew?
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 50
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-09-04, 21:37   

Oddajesz do ASO, a płacisz przelewem :) :) :)

Slavok się wścieknie :), przepraszam nie mogłem się powstrzymać
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-09-04, 21:39   

moziembl napisał/a:
Oddajesz do ASO, a płacisz przelewem :) :) :)

Slavok się wścieknie :), przepraszam nie mogłem się powstrzymać



Dobre! Slavok chyba powoli się adoptuje do naszych off topiców:D
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 38
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-09-04, 21:47   

A nie łatwiej tak? http://www.youtube.com/watch?v=I2QLPXylUc4 no chyba że ten sposób nie działa to sory ale nigdy jeszcze nie odpowietrzałem hamulców.
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-09-04, 22:53   

Chyba tak będzie najlepiej i najtaniej.
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-09-04, 22:57   

odkręcasz odpowietrzniki i lejesz płynem a ten wycieka np do słoika i tak z 2-3 min na koło. 100%
Ja niczym nie mogłem odpowietrzyć tyłu nawet lewatywą, pompowaniem- dopiero tą metodę polecił mi ktoś z tego forum. Wtedy poszło.
Plynu flaszkę wylałem ale płyn grosze
 
     
fakir 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Gru 2018
Posty: 122
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-08-15, 10:10   

A jak odpowietrzyc Cylinderki tylne skoro są zamontowane pod kątem? (wersja santana)
Jest na to jakiś sposób oprócz odoowietrzania kiedy tył auta jest podniesiony?
 
     
Joszi 
nowicjusz


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Sty 2018
Posty: 59
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2019-08-15, 16:27   

Jak pod kątem? U mnie w santanie normalnie u góry są
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.