Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Zakup Samuraja, proszęo porady.
darekk 
świeżak


Dołączył: 18 Sie 2020
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-08-18, 15:33   Zakup Samuraja, proszęo porady.

Panie, Panowie, Jakiego kupić samuraja żeby łatwo było go modyfikować?
Generalnie, docelowo Extreme, teraz mam ciężki wynalazek około 2T, padął decyzja na samuraja, nie mogę znieść tego że tam gdzie ja po progi on wierzchem.
Jaki model kupić żeby było dobrze go porobić?
Mam na oku 1.0 z silnikiem 1.6 1997r, czy mosty są mocne w porównaniu do 1.3?
Może ktoś ma coś fajnego zrobionego do sprzednia?
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2020-08-18, 16:02   

Darekku, coś tu nie gra. W 1997 roku litrówka raczej nie była już produkowana. Mosty mostami, ale i wały napędowe znacznie cieńsze i mosty wąskie raczej i inne przełożenia w reduktorze... trza by uściślić fakty. Powodzenia.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 81 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2027
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2020-08-19, 08:52   

1,0 to najgorsza baza do motania pod ekstrem, poza reduktorem trzeba tam wymienić absolutnie wszystko.
Zapytaj użytkownika Jaszczur - widziałem, że zgłaszał chęci sprzedaży swojego samuraia, a ma całkiem fajnie pomotaną furę do rajdów.
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2020-08-19, 09:35   

Didymos napisał/a:
1,0 to najgorsza baza do motania pod ekstrem, poza reduktorem trzeba tam wymienić absolutnie wszystko.
Zapytaj użytkownika Jaszczur - widziałem, że zgłaszał chęci sprzedaży swojego samuraia, a ma całkiem fajnie pomotaną furę do rajdów.

Przekornie powiem, że 1.0 to najlepsza baza do extremu....
Jak wywalasz silnik, skrzynie, mosty, a z dawcy zabierasz rame i kawałek budy :mrgreen:

Jak ma być przerabiane po woli w miarę potrzeb to szukał bym 1.3 wtrysk i szerokie mosty
 
 
     
Valkyr_87 
zapaleniec
Valkyr_87



Pomógł: 12 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2019
Posty: 267
Skąd: Egiertowo
Wysłany: 2020-08-19, 11:36   

a nie lepiej do extermu samą ramę z papierami? Do tego osobno mosty z Lj'ta silnik z vitary/vw/bmw, reduktor z 1.0 whatever... :D A buda z rurek :D wyjdzie taniej niż kupować auto i je chlastać.
_________________
Był: F650 end
Był: Jeep XJ 4.0 Moros
Jest: Jeep KJ 2.8 CRD
Jest: Samurai 1.9 TDI, 4.16, HD RF przód-tył, Dragon Maverick 12000lbs, 32x11,5x15 MT, 4-link
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 81 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2027
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2020-08-20, 08:37   

Hałas napisał/a:

Przekornie powiem, że 1.0 to najlepsza baza do extremu....
Jak wywalasz silnik, skrzynie, mosty, a z dawcy zabierasz rame i kawałek budy :mrgreen:

Patrząc pod tym kątem, to oczywiście masz rację, litrówka ma troszkę lżejszą ramę i ciekawszą belkę za skrzynią, reszta i tak w większości wyleci.
Piszę z własnego skromnego doświadczenia, moja fura zaczęła swój żywot jako litrówka, a z oryginału została rama, reduktor i kawał budy - dokładnie jak piszesz :mrgreen:
Tylko ja nie jestem ekstremistą ;-)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.