Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Admin
2011-02-12, 19:39
Sfap na diezla :P
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2016-05-29, 12:01   

neron1989 napisał/a:
Witam, kupiłem samiego z 1.9 td, z zarżniętym silnikiem, a teraz będę pchał 1.8 8v ze stajni vw blok bliźniaczy z 1.6 td, ale z powodu częstych służbowych wyjazdów najrozsądniejszą opcją jest kupno gotowca, to znaczy, przerobionego koła zamachowego, flanszy i łap pod silnik vw, coś w stylu pakietu acme, kto może mi w tym pomóc?

Miałem chwile 1.8 8v u siebie. Charakterystyka pracy bardzo mi się podobała ;-) Ciekawiej mogło by być przy wersji GTI.
Największe problemy to wydech i miska olejowa. I nie miej złudzeń, litr oleju ponad stan nic nie załatwia (no moze poza panewkami. Jeden podjazd pod górkę i obrócone 3 panewki plus 4-ta przytarta :mrgreen: )
 
 
     
neron1989 
świeżak


Wiek: 34
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 5
Skąd: sokołów podlaski
Wysłany: 2016-05-29, 12:46   

smok był przespawany do tyłu i zrobiona misa oleju jak w uazie http://7.allegroimg.pl/s4...15/6142661527_1
 
     
SWAP 
świeżak
Swap


Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 5
Skąd: Ż-C
Wysłany: 2016-06-04, 20:36   

witam
Wiem że temat był wałkowany już kilkanaście razy ale czy posiada ktoś jeszcze do sprzedania łapy mocujące 1.9TD w samuraju ? :D
 
     
Tanto 
mechanik



Pomógł: 7 razy
Wiek: 53
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 667
Wysłany: 2016-07-28, 21:53   

Patrzę, czytam, kombinuję... i pojawiła się pewna rozbieżność - teoretycznie korpus vw 1.6td powinien być identyczny niezależnie od modelu do którego był montowany, a 'wojtassj' pisze w poście o otworze w korpusie do którego mocował flanszę, widać go również na zdjęciu (zaznaczony niebieską strzałką) http://samurai.org.pl/viewtopic.php?p=4650#4650 Z drugiej strony, spotkałem się z 1.6 td (z passata) w którym tego otworu nie ma. To są dwa różne silniki?

Ktoś ma/miał silnik zamontowany na flanszy od Wojtasa? To rozwiązanie z przesunięciem mocowania się sprawdza w praktyce? Jest lepiej niż przy standardowym ACME?
_________________
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
SAT4x4 Szczecin & http://www.reconnet.pl
 
     
Puker122 
świeżak


Dołączył: 06 Gru 2018
Posty: 4
Skąd: Złotów
Wysłany: 2018-12-06, 16:23   Czujnik położenia walu

Witam. Czy w silniku 1.9 poldka jest czujnik położenia wału? Jeśli tak to gdzie powinna być podłączona od niego wtyczka
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-12-06, 20:45   

Napisz jeszcze w trzech miejscach:D
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
Puker122 
świeżak


Dołączył: 06 Gru 2018
Posty: 4
Skąd: Złotów
Wysłany: 2018-12-07, 05:17   

I po co ten komentarz? Nie chcesz pomóc to się nie udzielaj bo zasmiecasz
 
     
lawa82 
świeżak


Wiek: 41
Dołączył: 19 Gru 2018
Posty: 2
Skąd: Gubin
Wysłany: 2018-12-19, 14:53   

Witam, chciał bym do samiego włożyć 1,6td.z vw. Potrzebował bym kryze i czy ma ktoś na zbyciu?
 
     
Piatek-lukas 
świeżak


Dołączył: 09 Lis 2017
Posty: 9
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2018-12-28, 19:46   1.6 td

Dolaczam sie do pytania tylko ja potrzebuje przerobione kolo zamachowe do 1.6 td
 
     
Jokerdrek 
świeżak
Ja i moj hobby time


Dołączył: 11 Wrz 2020
Posty: 22
Skąd: Kęty
Wysłany: 2021-02-26, 02:54   

Moge dorobic flansze,kryze, skrucic wal, naciac wieloklin i wszyatko potrzebne do swapa, nawet kpl benzynowe silniki, niedlugo beda dostepne rowniez zwolnice do samurajka w rozsadnych cenach. Zapraszam na imstagram mechanika_niekonwencjonalna i na kanal YT "samurai 3.5 v6 nissan350z" lub www.youtu.be/V6tjjCvBcP8
 
     
Valkyr_87 
zapaleniec
Valkyr_87



Pomógł: 12 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2019
Posty: 267
Skąd: Egiertowo
Wysłany: 2021-02-26, 10:34   

CHyba nie ten temat :) Ale rozwiń wątek zwolnic :)
_________________
Był: F650 end
Był: Jeep XJ 4.0 Moros
Jest: Jeep KJ 2.8 CRD
Jest: Samurai 1.9 TDI, 4.16, HD RF przód-tył, Dragon Maverick 12000lbs, 32x11,5x15 MT, 4-link
 
     
Jokerdrek 
świeżak
Ja i moj hobby time


Dołączył: 11 Wrz 2020
Posty: 22
Skąd: Kęty
Wysłany: 2021-02-26, 13:39   

ten ten tylko odpowiedz na post z kilku stron wczesniej :-D Zwolnice, bede robil w najblizszymc zasie bo mam zamowienie na 6 kompletów. Mialem już zaczać w lutm ale mam roboty i terminy. Do tematu wracam za jakies 2-3 tyg. Bedzie to P&P do seryjnego moztu bez wiekszych prerobek. Przynajiej taki jest plan. Priorytet- waga. Tyl to pal licho, przod bedzie skomplikowany zeby nie wyjsc z osi sworznia zeby sie tym jakos dalo jechac po aswalcie. Ja upalam po przerobkach po kims, mam odwrucone felgi i przy 80 km/h juz nieraz lecialem bokiem pomimo posiadania 8 amorków.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.