Witam, kupiłem samiego z 1.9 td, z zarżniętym silnikiem, a teraz będę pchał 1.8 8v ze stajni vw blok bliźniaczy z 1.6 td, ale z powodu częstych służbowych wyjazdów najrozsądniejszą opcją jest kupno gotowca, to znaczy, przerobionego koła zamachowego, flanszy i łap pod silnik vw, coś w stylu pakietu acme, kto może mi w tym pomóc?
Miałem chwile 1.8 8v u siebie. Charakterystyka pracy bardzo mi się podobała Ciekawiej mogło by być przy wersji GTI.
Największe problemy to wydech i miska olejowa. I nie miej złudzeń, litr oleju ponad stan nic nie załatwia (no moze poza panewkami. Jeden podjazd pod górkę i obrócone 3 panewki plus 4-ta przytarta )
Patrzę, czytam, kombinuję... i pojawiła się pewna rozbieżność - teoretycznie korpus vw 1.6td powinien być identyczny niezależnie od modelu do którego był montowany, a 'wojtassj' pisze w poście o otworze w korpusie do którego mocował flanszę, widać go również na zdjęciu (zaznaczony niebieską strzałką) http://samurai.org.pl/viewtopic.php?p=4650#4650 Z drugiej strony, spotkałem się z 1.6 td (z passata) w którym tego otworu nie ma. To są dwa różne silniki?
Ktoś ma/miał silnik zamontowany na flanszy od Wojtasa? To rozwiązanie z przesunięciem mocowania się sprawdza w praktyce? Jest lepiej niż przy standardowym ACME?
Moge dorobic flansze,kryze, skrucic wal, naciac wieloklin i wszyatko potrzebne do swapa, nawet kpl benzynowe silniki, niedlugo beda dostepne rowniez zwolnice do samurajka w rozsadnych cenach. Zapraszam na imstagram mechanika_niekonwencjonalna i na kanal YT "samurai 3.5 v6 nissan350z" lub www.youtu.be/V6tjjCvBcP8
ten ten tylko odpowiedz na post z kilku stron wczesniej Zwolnice, bede robil w najblizszymc zasie bo mam zamowienie na 6 kompletów. Mialem już zaczać w lutm ale mam roboty i terminy. Do tematu wracam za jakies 2-3 tyg. Bedzie to P&P do seryjnego moztu bez wiekszych prerobek. Przynajiej taki jest plan. Priorytet- waga. Tyl to pal licho, przod bedzie skomplikowany zeby nie wyjsc z osi sworznia zeby sie tym jakos dalo jechac po aswalcie. Ja upalam po przerobkach po kims, mam odwrucone felgi i przy 80 km/h juz nieraz lecialem bokiem pomimo posiadania 8 amorków.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum