Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Admin
2010-12-14, 20:04
reduktor
poli
świeżak


Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 3
Wysłany: 2010-11-02, 20:34   reduktor

witam wszystkich mam problem kupiłem samuraja w 19.TD 46 kw chorowałem na niego naprawde długo ale wracam do tematu mam rozwalony reduktor strasznie wyje na 3 4 5 biegu przy szybszej prędkosci czy reduktor z wersji w bęzynie bedzie pasował do mojego proszę o pomoc w temacie
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 42
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2010-11-02, 21:55   Re: reduktor

poli napisał/a:
witam wszystkich mam problem kupiłem samuraja w 19.TD 46 kw chorowałem na niego naprawde długo ale wracam do tematu mam rozwalony reduktor strasznie wyje na 3 4 5 biegu przy szybszej prędkosci czy reduktor z wersji w bęzynie bedzie pasował do mojego proszę o pomoc w temacie


podaj vin zobaczę co da się zrobić ,może być na priv
 
     
LIROY 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 79
Skąd: Gałków Duży
Wysłany: 2010-11-02, 22:38   

Pewnie półsyntetyk wlany to i wyje.Olej mineralny trochę by wyciszył,ale łożyska pewnie i tak do wymiany:/
_________________
Suzuki SJ 413 wysoki-+15 cm(SPOA i wieszaki),szeroki-+30 cm(przespawane felgi)lift+winda 8000lbs
"Gdzie diabeł nie może tam Samuraja pośle"
 
     
poli
świeżak


Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 3
Wysłany: 2010-11-03, 21:01   Re: reduktor

ilio napisał/a:
poli napisał/a:
witam wszystkich mam problem kupiłem samuraja w 19.TD 46 kw chorowałem na niego naprawde długo ale wracam do tematu mam rozwalony reduktor strasznie wyje na 3 4 5 biegu przy szybszej prędkosci czy reduktor z wersji w bęzynie bedzie pasował do mojego proszę o pomoc w temacie


podaj vin zobaczę co da się zrobić ,może być na priv
vsesjs03vnt204357 dzięki i pozdrawiam`
 
     
poli
świeżak


Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 3
Wysłany: 2010-11-04, 15:23   

ilio, vsesjs03vnt204357 dzięki i pozdrawiam
 
     
zwierzak86 
świeżak


Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 13
Skąd: Okolice Bielska
Wysłany: 2011-04-29, 00:16   

Witam Kolegów.
Mam podobny problem, na 4 i 5 biegu bardzo wyje reduktor. Dziś zmieniałem oleje w mostach i reduktorze (na hipol gl4 80-w90) i oprócz mazi wodno olejowej (wiem ze na to pomogą odpowietrzenia wyciągnięte do kabiny) z reduktora niestety wylewały się opiłki metalu.
Dodam tylko że reduktor wyje tylko jak dodaje gazu, w przypadku gdy auto toczy się po drodze bez dodawania gazu, bądź też redukuje biegi w czasie hamowania odbywa się to wszystko bez żadnych dziwnych dzięków.
Jakie środki lecznicze zalecacie? Czy pacjent umierający i nie warto się nim interesować i próbować naprawiać. Czy ewentualna wymiana łożysk pomoże? Np taki zestaw: http://allegro.pl/komplet...1562720383.html
Dzięki z góry.

Aha reduktor w SJ500 z 1987r.
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-04-29, 15:25   

musisz rozebrać i sprawdzić, bo jak np będzie wytarty wałek czy inny element to wymiana łozysk nie pomoże.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
zwierzak86 
świeżak


Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 13
Skąd: Okolice Bielska
Wysłany: 2011-04-29, 16:43   

tylko jak teraz się zachować po ewentualnej rozbiórce? pewnie w zależności co będzie zużyte to należało by wymienić ale na alledrogo znowu hieny chcą od 300 za cały reduktor w stanie nie wiadomym po 100 za pojedyncze części wyciągnięte z używek. wiec nie wiem co lepiej

a jeszcze jedno czy są ewentualnie jakieś różnice w reduktorach z sj 413 i samurajach? bo wiem ze 410 miały inne przełożenia, a jak jest z 413 i samim?
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-04-29, 20:04   

410 miały inne przełożenia starsze były innej konstrukcji, po za tym mogą się różnić flanszami czyli tym do czego przykręca się wały, jak się zachować no cóż, zależy co jest zużyte, jak łożyska to wymienić, ale jak poleciał wiór metalowy to mogło chwycić łożyska igiełkowe i wyżłobić bruzdę w wałku - miałem tak w reduktorze, na dostępność tych części w ASO nie licz bo ceny zabijają, lepiej kupić jakiś używany reduktor i złożyć jeden dobry. Skąd jesteś w tych okolicach bielska ? jak byś miał problem ze złożeniem/wymianą łożysk czy coś to możesz mi to podrzucić jak czasami lecisz w stronę Krakowa, łożysk nie kupuj na allegro, są dostępne w firmie która zwie się "Stożek" i mieści się zaraz koło drogi jak się z Bielska w stronę Andrychowa wyjeżdża, cen za komplet podobna.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
zwierzak86 
świeżak


Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 13
Skąd: Okolice Bielska
Wysłany: 2011-04-29, 22:33   

dziękuje bardzo za info i ofertę pomocy slavok, czasem do krk śmigam, zresztą to nie problem podjechać, Kalwaria nie tak daleko, sam mieszkam w Rybarzowicach, to po drodze miedzy B-B a Żywcem, zresztą mieszkam blisko sławnego "Extreme 4x4", chodź tam nawet się nie pokazywałem z moim autem. Ceny zabijają, a i opinie mają różną.
Co do samego reduktora to widzę że trzeba będzie rozebrać, zobaczyć co słychać, i ewentualnie udać się na zakupy do Kóz, albo gdzieś odkupić od kogoś z forum. Będzie chwila czasu to się wezmę.
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-04-29, 22:36   

Jak będziesz miał jakiś problem to pytaj.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 42
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-04-30, 12:15   

slavok napisał/a:
Jak będziesz miał jakiś problem to pytaj.



slavok ile było rodzajów reduktorów w suzuce i po czym można je odróżnić ?
_________________
I've got nothing but time
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-04-30, 14:10   

Kiedyś była taka stronka ale gość ją zwinął i dużo z niej nie zostało, jednak co nie co da się odczytać, tak na pałe to było kilka wersji tych reduktorów, te przed 83, następnie po 83, od 84 - te szły w 410, później już były 413 i samurai, też 3 wersje.

http://classic-web.archiv...parison%20table stronka, a raczej to co z niej zostało.

czym rozróżnić, stare 410 od nowego 410 rodzajem obudowy i kilkoma bibelotami, nowe 410 od 413/samurai kręcąc flanszą i licząc przełożenie - ilość stosunek obrotów flansza wejścia-zdawcza.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.