witam wszystkich mam problem kupiłem samuraja w 19.TD 46 kw chorowałem na niego naprawde długo ale wracam do tematu mam rozwalony reduktor strasznie wyje na 3 4 5 biegu przy szybszej prędkosci czy reduktor z wersji w bęzynie bedzie pasował do mojego proszę o pomoc w temacie
witam wszystkich mam problem kupiłem samuraja w 19.TD 46 kw chorowałem na niego naprawde długo ale wracam do tematu mam rozwalony reduktor strasznie wyje na 3 4 5 biegu przy szybszej prędkosci czy reduktor z wersji w bęzynie bedzie pasował do mojego proszę o pomoc w temacie
podaj vin zobaczę co da się zrobić ,może być na priv
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 20 Lis 2009 Posty: 79 Skąd: Gałków Duży
Wysłany: 2010-11-02, 22:38
Pewnie półsyntetyk wlany to i wyje.Olej mineralny trochę by wyciszył,ale łożyska pewnie i tak do wymiany:/
_________________ Suzuki SJ 413 wysoki-+15 cm(SPOA i wieszaki),szeroki-+30 cm(przespawane felgi)lift+winda 8000lbs
"Gdzie diabeł nie może tam Samuraja pośle"
witam wszystkich mam problem kupiłem samuraja w 19.TD 46 kw chorowałem na niego naprawde długo ale wracam do tematu mam rozwalony reduktor strasznie wyje na 3 4 5 biegu przy szybszej prędkosci czy reduktor z wersji w bęzynie bedzie pasował do mojego proszę o pomoc w temacie
podaj vin zobaczę co da się zrobić ,może być na priv
Witam Kolegów.
Mam podobny problem, na 4 i 5 biegu bardzo wyje reduktor. Dziś zmieniałem oleje w mostach i reduktorze (na hipol gl4 80-w90) i oprócz mazi wodno olejowej (wiem ze na to pomogą odpowietrzenia wyciągnięte do kabiny) z reduktora niestety wylewały się opiłki metalu.
Dodam tylko że reduktor wyje tylko jak dodaje gazu, w przypadku gdy auto toczy się po drodze bez dodawania gazu, bądź też redukuje biegi w czasie hamowania odbywa się to wszystko bez żadnych dziwnych dzięków.
Jakie środki lecznicze zalecacie? Czy pacjent umierający i nie warto się nim interesować i próbować naprawiać. Czy ewentualna wymiana łożysk pomoże? Np taki zestaw: http://allegro.pl/komplet...1562720383.html
Dzięki z góry.
tylko jak teraz się zachować po ewentualnej rozbiórce? pewnie w zależności co będzie zużyte to należało by wymienić ale na alledrogo znowu hieny chcą od 300 za cały reduktor w stanie nie wiadomym po 100 za pojedyncze części wyciągnięte z używek. wiec nie wiem co lepiej
a jeszcze jedno czy są ewentualnie jakieś różnice w reduktorach z sj 413 i samurajach? bo wiem ze 410 miały inne przełożenia, a jak jest z 413 i samim?
410 miały inne przełożenia starsze były innej konstrukcji, po za tym mogą się różnić flanszami czyli tym do czego przykręca się wały, jak się zachować no cóż, zależy co jest zużyte, jak łożyska to wymienić, ale jak poleciał wiór metalowy to mogło chwycić łożyska igiełkowe i wyżłobić bruzdę w wałku - miałem tak w reduktorze, na dostępność tych części w ASO nie licz bo ceny zabijają, lepiej kupić jakiś używany reduktor i złożyć jeden dobry. Skąd jesteś w tych okolicach bielska ? jak byś miał problem ze złożeniem/wymianą łożysk czy coś to możesz mi to podrzucić jak czasami lecisz w stronę Krakowa, łożysk nie kupuj na allegro, są dostępne w firmie która zwie się "Stożek" i mieści się zaraz koło drogi jak się z Bielska w stronę Andrychowa wyjeżdża, cen za komplet podobna.
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
dziękuje bardzo za info i ofertę pomocy slavok, czasem do krk śmigam, zresztą to nie problem podjechać, Kalwaria nie tak daleko, sam mieszkam w Rybarzowicach, to po drodze miedzy B-B a Żywcem, zresztą mieszkam blisko sławnego "Extreme 4x4", chodź tam nawet się nie pokazywałem z moim autem. Ceny zabijają, a i opinie mają różną.
Co do samego reduktora to widzę że trzeba będzie rozebrać, zobaczyć co słychać, i ewentualnie udać się na zakupy do Kóz, albo gdzieś odkupić od kogoś z forum. Będzie chwila czasu to się wezmę.
Kiedyś była taka stronka ale gość ją zwinął i dużo z niej nie zostało, jednak co nie co da się odczytać, tak na pałe to było kilka wersji tych reduktorów, te przed 83, następnie po 83, od 84 - te szły w 410, później już były 413 i samurai, też 3 wersje.
czym rozróżnić, stare 410 od nowego 410 rodzajem obudowy i kilkoma bibelotami, nowe 410 od 413/samurai kręcąc flanszą i licząc przełożenie - ilość stosunek obrotów flansza wejścia-zdawcza.
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum