A czy gaźnik został wyregulowany po tej regeneracji ? Przy odbiorze auta też był ten problem ?
Zerknij do manuala tam jest wszystko w miarę opisane co i jak z gaźnikiem oraz jego regulacją.
Tak, koniecznie na rozgrzanym silniku z wyłączonymi wszystkimi odbiornikami.
W skrócie z tego co pamiętam:
1. Sprawdzenie odmy
2. Sprawdzenie przewodów podciśnienia.
3. Jeżeli 1&2 ok, przechodzimy do następnego punktu.
4. Rozgrzać w pełni silnik(wskaźnik temperatury w połowie zakresu).
5. Wyłączyć wszystkie odbiorniki.
6. Sprawdzić czy ssanie jest wyłączone.
Jeśli wszystko powyższe done to:
a) Śrubą do regulacji obrotów biegu jałowego ustawić obroty na około 900 rpm.
b) Śrubą do regulacji mieszanki ustawić maksymalne obroty jakie się da.
c) Powtórzyć czynności z a i b
d) Ponownie śrubą do regulacji obrotów biegu jałowego ustawić obroty około 900 rpm
e) Delikatnie kręcić śrubą do regulacji składu mieszanki w prawo(tzw domykanie), żeby uzyskać obroty 800-850 rpm
Przed jakąkolwiek regulacją polecam na początku zerknąć do manuala. Tam jest wszystko opisane co i jak po kolei.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum