diagnoza przedni most samurai 413 próba montażu wspomnianej blokady powoduje brak możliwości regulacji luzu miedzyzebnego. (zbyt duzy). tylna taką zamontowałem beż problemu. przelozenia to 5.125. brakuje mi dosłownie z 3mm aby go wyregulować. pytanie czy wychodziły jakieś różne rozmiary główek ponieważ duzo poczytałem i nie znalazłem żadnego podobnego wątku. może wychodziły jakieś różne grubości kol talerzowych sam.zglupialem. a.moze poprostu blokada jest jakoś felernie wykonana
trochę nadpisze temat.
blokad et208 jest tylko jeden rodzaj więc przyczyna leży po stronie koła talerzowego. i tutaj kolo ma 41 zębów lecz zmierzyłem dzis jego grubość i tu ciekawostka (przynajmniej dla mnie) kolo z vitary 1.6 ma prawie 3cm grubości a te które chciałem wsadzić niecałe 2cm. może ktoś wie w czym wychodziły takie przekozenia.
[ Dodano: 2022-06-08, 15:37 ]
coraz bliżej rozwiązania jestem znajomy podpowiedział ze może to być talerz z samuraia o przełożeniu 4.1-podobno taki wychodziły w sj410 posiada ktos moze taki talerz na półce aby zmierzyć jego grubość. o ile takie przełożenie chodziło na zwykłym koszu to już przy blokadzie jest problem ze względu na odsadzenie. jak temat rozwikłamy to jeszcze odpiszę
_________________ jest Jeep XJ do turystyki
jest SJ 413 po prostu samiec budowany pod wyczyn +, i ciągłe modyfikacje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum