Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2012-08-14, 22:52
Lift Samuraia.. Co jak?
solak11 
świeżak


Dołączył: 21 Sie 2018
Posty: 15
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2019-02-12, 19:40   

Będę na dniach toczył dystanse, więc pewnie zostanę przy zakresie 5-7 cm i do tego dłuższe wieszaki.
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2019-02-13, 06:49   

znam 3 powody podnoszenia budy. 1 upchnąc koła 2. Zapobiegac rdzy lepszy dostep 3. Podnies swoje ego razem z budą:)
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2019-02-13, 09:04   

4. srodek ciezkosci jeszcze wyzej:D To pomaga na trawersach :P
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 81 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2027
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2019-02-13, 09:52   

Akurat środek ciężkości podnosi się sporo mniej niż przy lifcie zawieszenia, buda jest lekka.
Bodylift ma pewne zalety, szczególnie higieniczne, bo łatwiej się myje ramę z błota, ale więcej jak 4-5 cm bym nie zrobił.
 
     
fakir 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Gru 2018
Posty: 122
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-03-11, 18:04   

Cześć panowie, macie jakiś patent na wydłużenie linek ręcznego?
Ponieważ podczas wykrzyżu na seryjnym zawieszeniu są one dość mocno napięte, a chciałbym zmienić resory na liftowe.
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2019-03-11, 20:54   

Chyba dorobić dłuższe będzie lekiem na zło:)
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
Tomek_0181 
świeżak


Dołączył: 09 Wrz 2023
Posty: 19
Skąd: KeNTaki
Wysłany: 2023-11-19, 14:11   

Szybkie banalne pytanie.
Czy przy lifcie 1" (wieszak) zachodzi potrzeba wymiany amorów, czy wystarczy standard?
Czy przy lifcie 1" można założyć amory Raptor +3" (przykładowo) i się nie uszkodzą?
Czy podnosząc budę o jakieś półtorej - dwa cm nie będzie problemu z układem kierowniczym ani wogóle z niczym? (buda zeżarta, robiona po swojemu, delikatnie inne wymiary w podłodze, stąd konieczność zmian w wysokościach podkładek ertalonowych).
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.