Pomógł: 81 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2025 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2019-02-13, 09:52
Akurat środek ciężkości podnosi się sporo mniej niż przy lifcie zawieszenia, buda jest lekka.
Bodylift ma pewne zalety, szczególnie higieniczne, bo łatwiej się myje ramę z błota, ale więcej jak 4-5 cm bym nie zrobił.
Cześć panowie, macie jakiś patent na wydłużenie linek ręcznego?
Ponieważ podczas wykrzyżu na seryjnym zawieszeniu są one dość mocno napięte, a chciałbym zmienić resory na liftowe.
Szybkie banalne pytanie.
Czy przy lifcie 1" (wieszak) zachodzi potrzeba wymiany amorów, czy wystarczy standard?
Czy przy lifcie 1" można założyć amory Raptor +3" (przykładowo) i się nie uszkodzą?
Czy podnosząc budę o jakieś półtorej - dwa cm nie będzie problemu z układem kierowniczym ani wogóle z niczym? (buda zeżarta, robiona po swojemu, delikatnie inne wymiary w podłodze, stąd konieczność zmian w wysokościach podkładek ertalonowych).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum