Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Od czego chłodnica
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-01-26, 09:13   Od czego chłodnica

Kto mi powie od czego dopasować większa chłodnice do samiego?
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2012-01-26, 22:34   

silnik 1.3 oryginał ?

swoja droga kolego nieraz jezdze na wolin to 50 km ode mnie, moze jakies spotkanie?
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-01-27, 07:46   

tak 1,3 na gaźniku ,czemu nie przeważnie w każdą niedzielę się u nas jeździ,jak coś to daj cynk to się zgadamy
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2012-01-27, 09:35   

spytam dzisisaj kumpli od czego mozna i wysle ci priva, swoja droga mam gdzies dobra chlodnice, wiec za piwko moge ci oddac, pozdro

teraz widze- WIEKSZA..
nie wiem czy by nie podeszla od peugota 206, wysle tez ci na meila zdjecie tej chlodnicy z wymiarami. pozdro
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2012-01-27, 11:25   

Koledzy nie PRV bo temat jest ciekawy
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2012-01-27, 18:46   

ok bedzie dla wszystkich, dzisiaj juz nie dam rady wyszlo ze siedze w przacy do pozna , jutro wkleje fotke z wymiarami
pozdro
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-01-27, 19:34   

spoko poczekam :}

[ Dodano: 2012-02-04, 08:23 ]
i jak panowie jakieś pomysły ?
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
szogun 
świeżak


Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 19
Skąd: stolica Tatr
Wysłany: 2012-02-05, 13:28   

ja osobiście mam chłodnicę z poczciwego poloneza. zmieściła się elegancko tylko, że musiałem wywalić ten plastik chroniący wiatrak.
pomimo tego że jest większa nie mam problemów z temperaturą. jedyną bolączką jest to, że przed założeniem trzeba jeszcze było przerobić górny kranik, gdyż samurajowska ma go z drugiej strony :-/
 
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2012-02-05, 20:23   

Panowie i panie,
a nie lepiej pokombinować z elektrycznym wiatrakiem do chłodnicy i termostatem, wtedy mamy panowanie nad chłodzeniem, w lato przed wjechaniem w teren włączasz wiatrak na stałe i raczej nie przegrzejesz maszyny, jedyny problem widzę z brodzeniem. Ja planuje jak się trochę ociepli pojeździć po szrotach i pokombinować
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-02-06, 07:27   

a co masz na myśli pokombinować z termostatem a wiatrak elektryczny odpada chyba że jako dodatkowy na przodzie chłodnicy bo jak zapomnisz go sobie włączyć to klapa a to się zdarza
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2012-02-06, 12:12   

Może za bardzo skrótowo napisałem. Pomysł jest taki wywalamy oryginalny wiatrak od paska w jego miejsce dajemy elektryczny, sterowany normalnie termostatem (włącznikiem temicznym), plus dodatkowy włącznik w kabinie, który włącza wiatrak nie zalążnie od termostatu. Włącznik dodatkowy po to że bezwładność cieplna silnika jest spora (kupa aluminium i stali) więc żeby była gotowa porcja chłodniejszej wody w chłodnicy żeby w momencie otwarcia temostatu w obiegowego skrócić czas schładzania.
Takie rozwiązanie mam przećwiczone z poldkiem który lubiał się gotować w upał w korkach. Jak zamontowałem mu taki włącznik nigdy więcej nie zagotowałem samochodu nawet w długim korku.
Jedyny problem to dopasować wiatrak to chłodnicy samuraia

Wiatrak elektryczny ma dodatkowy plus w zimne dni nie wychładza dodatkowo komory silnika na postoju i podczas wolnej jazdy tak jak ten mechaniczny.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
radex1 
pomocnik mechanika
rolnik



Wiek: 43
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 462
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2012-02-07, 21:54   

a nie pasuje czasem od suzuki swit
 
     
Tanto 
mechanik



Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 667
Wysłany: 2012-08-17, 16:12   

Jakieś nowe informacje w temacie?
Wygląda na to że muszę wymienić chłodnicę w swoim autku, a chciałbym załatwić to szybko i sprawnie, bez biegania po szrotach w poszukiwaniu 'świętego grala'. ...no i jak najtaniej :-)
_________________
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
SAT4x4 Szczecin & http://www.reconnet.pl
 
     
fingil 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 120
Skąd: WAŁBRZYCH/jawor
Wysłany: 2012-08-17, 17:00   

z micry
_________________
Ludzie dzielą się na czystych i zadowolonych
www.sudetyoffroad.pl
 
     
adalbert 
zapaleniec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 294
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2012-08-17, 17:12   

Ja na pake mam poloneza1.9 diesla miedziana. U chomika dobrze lata od mazdy 626 benzyny.
_________________
Hamster CIAPEK
www.sudetyoffroad.pl
 
     
fingil 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 120
Skąd: WAŁBRZYCH/jawor
Wysłany: 2012-08-17, 17:36   

lanserzy
_________________
Ludzie dzielą się na czystych i zadowolonych
www.sudetyoffroad.pl
 
     
Tanto 
mechanik



Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 667
Wysłany: 2012-08-17, 23:42   

no to ja się nie polansuję bo potrzebuję czegoś pod maskę do poczciwego 1.3 ;-)
_________________
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
SAT4x4 Szczecin & http://www.reconnet.pl
 
     
adalbert 
zapaleniec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 294
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2012-08-18, 01:49   

Tanto jak chcesz to za drobne opchne Ci moja od Sj 413.
_________________
Hamster CIAPEK
www.sudetyoffroad.pl
 
     
Tanto 
mechanik



Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 667
Wysłany: 2012-09-17, 08:51   

Może ktoś potwierdzić czy to oryginalna chłodnica siedzi w tej Santanie? ...a jak nie, to co to może być?
http://photos04.otomoto.p...C25830783_8.jpg
http://photos04.otomoto.p...C25830783_9.jpg
_________________
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
SAT4x4 Szczecin & http://www.reconnet.pl
 
     
jeżu 
zapaleniec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 348
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2012-09-17, 10:29   

Tanto napisał/a:
Może ktoś potwierdzić czy to oryginalna chłodnica siedzi w tej Santanie? ...a jak nie, to co to może być?
http://photos04.otomoto.p...C25830783_8.jpg
http://photos04.otomoto.p...C25830783_9.jpg


Wydaje mi się że jest identyczna z moją z samuraia sj500, wiec raczej orygina.
http://zapodaj.net/8ce4ab0c5f9a4.jpg.html
_________________
Samurai ,89,1,6td, Lockright, Silverstone Extreme
31/10,5r15
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.