Wysłany: 2010-12-03, 18:52 Silnik od Omegi 2,0 albo 3,0 w Suzuki
Witam niestety w moim Suzuki zagotowała się woda i zaczęła nie pukać, ale walić panewka (po tym jak wyrwałem z rowu pełnego śniegu MB sprintera), więc czas na remont silnika albo na wymianę na większy myślę o silniku od Omegi 2.0, 2.6 Albo 3.0 Można tanio kupić i zmontować, co wy na no ma ktoś doświadczenie???
Dużo trzeba przerabiać? Słyszałem, że od 2.0 Wchodzi prawie bez problemu wtedy chłodnica ląduje z tył,
możesz też spróbować z silnikiem od BMW 1,8is. 136 seryjnie, mniejszy gabarytowo i nawet nie trzeba wycinać miejsca na chłodnicę jak w tej z allegro. wszystko wygląda ładniej i czyściej a i tak muszę dużo poprawić...
_________________ SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"
ja bym wkładał 2.0 8V wystarczająco dużo mocy silnik nie wyżyłowany, takie 1,3 i 100koni myślę że za długo by nie pociągnął...takie moje skromne zdanie
Czy ktos byl moze go ogladac?
Widze ze stoi juz jakis czas na alledrogo i jakos nie moze zlapac nabywcy
Czy 115KM i znacznie wiekszy moment nie jest juz zbytnim wyzwaniem dla podzespolow suki?
Nie bedzie trzeba co wyjazd zmieniac krzyzakow przegubow i dyfrow?? ??
Czy ktos byl moze go ogladac?
Widze ze stoi juz jakis czas na alledrogo i jakos nie moze zlapac nabywcy
Czy 115KM i znacznie wiekszy moment nie jest juz zbytnim wyzwaniem dla podzespolow suki?
Nie bedzie trzeba co wyjazd zmieniac krzyzakow przegubow i dyfrow?? ??
wiele razy był poruszany ten temat" tu i tam " ... ogólnie zwiększa sie masa suzuki ale jesli śmigasz z głową to spokojnie podzespoły wytrzymają, a mocy Ci dostatek w takim zestawieniu .. to wszystko o co pytasz można i na serii ukręcić zepsuć zajechać... druga sprawa to jak to wszystko jest ze soba poskladane ...bo opis opisem a stan ??
A nie myślałeś o 1.3 swift gti? - lekki i 100 koni. Zachowujesz ultra lekkość suczki.
Mysle,że to jedyna słuszna koncepcja.
cytat
ja bym wkładał 2.0 8V wystarczająco dużo mocy silnik nie wyżyłowany, takie 1,3 i 100koni myślę że za długo by nie pociągnął...takie moje skromne zdanie
Co do trwałości to powiem tylko tyle że swift z tym silnikiem 16v gti wygrywa rajdy szybkościowe w swojej klasie na mistrzostwach Polski.
A nie myślałeś o 1.3 swift gti? - lekki i 100 koni. Zachowujesz ultra lekkość suczki.
Mysle,że to jedyna słuszna koncepcja.
cytat
ja bym wkładał 2.0 8V wystarczająco dużo mocy silnik nie wyżyłowany, takie 1,3 i 100koni myślę że za długo by nie pociągnął...takie moje skromne zdanie
Co do trwałości to powiem tylko tyle że swift z tym silnikiem 16v gti wygrywa rajdy szybkościowe w swojej klasie na mistrzostwach Polski.
zgodzę się co do rajdów szykościowych i nawet, że to mocny silnik, ale miałem na mysli jego trwałość i niezawodność, to chyba nawet na dwóch wałkach jest...może sie myle
Dokładnie na 2-ch wałkach, z kutym wałem korbowym oraz kutymi korbowodami. Ten silnik to dobra i trwała konstrukcja.Pozostawiajac go w fabrycznej budowie własciwie trzeba lać tylko dobry olej,a nawet bardzo dobry-zalecany VALVOLINE 0W-30(40).Natomiast chcąc go troche dłubnąć na jakies 130KM zalecana jest wymiana panewek na korbach na tzw sportowe.Jednak w przypadku samuraia wystarczy moc fabryczna( bynajmniej dla mnie )Nie mam zmienionych przełożeń w reduktorze jedynie w mostach na 5.125.Ruszam zawsze z biegu drugiego przy oponkch 31" .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum