Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2012-12-09, 20:46
Gdzieś, tj. na tym forum albo na rajdach, był dokładny opis, jak ktoś zmotał skrzynię piątkę z gratów skrzyń sj410 i samca, wszystko plug&play.
Musiałbyś poszukać.
Bez większych przeróbek pasuje tylko oryginalna skrzynia biegów
Od lj80 też przypasuje
[ Dodano: 2012-12-09, 21:40 ]
Didymos napisał/a:
Gdzieś, tj. na tym forum albo na rajdach, był dokładny opis, jak ktoś zmotał skrzynię piątkę z gratów skrzyń sj410 i samca, wszystko plug&play.
Musiałbyś poszukać.
Mam zmotaną taką skrzynię. Wielkiej filozofii w tym nie ma.
Ale o co w ogóle chodzi?
Chcesz mieć 5 biegową skrzynię w sj410 czy cel jest inny?
Przeróbka jest prosta. Wystarczy mieć skrzynię tzw. Type-III z 410 i zwykłą skrzynię z samuraia (albo nawet samo kółko 5 biegu).
Sam się już pogubiłem
Chodzi mi o jak najprostszą wymianę skrzyni na sprawną, a że z oryginałem ciężko, a jak się powyżej dowiedziałem - skrzynia od 1, 3 nie podpisuje, zapytałem od czego można podpasować... Ot cały mój problem.
_________________ Pozdrawiam,
Wojtek
Jest:
Suzuki SJ 410 1,0 1982r. Benzyna + gaz
Była:
Suzuki Vitara 1,6 8V 1998r. 3d
Benzyna + gaz
KUMHO AT model KL-78
Pasuje tylko z sj410 i lj80 - ale tę jeszcze trudniej znaleźć. Kolega Kostuch pisał o zrobieniu skrzyni 5-biegowej w obudowie skrzyni sj410 po przełożeniu części ze skrzyni od sj413. Jeżeli masz obudowę starej skrzyni to może uda ci się ją w ten sposób naprawić.
Sam się już pogubiłem
Chodzi mi o jak najprostszą wymianę skrzyni na sprawną, a że z oryginałem ciężko, a jak się powyżej dowiedziałem - skrzynia od 1, 3 nie podpisuje, zapytałem od czego można podpasować... Ot cały mój problem.
To wystarczyło dać ogłoszenie, że kupisz skrzynię do sj410 a nie czarować
ps.
Jak chcesz, to mam ze dwie skrzynie do 410 (sam się dziwię, bo nigdy nie miałem tego auta ).
Jedna chyba nawet w obudowie gotowej na przyjęcie 5 biegu.
Gdzieś, tj. na tym forum albo na rajdach, był dokładny opis, jak ktoś zmotał skrzynię piątkę z gratów skrzyń sj410 i samca, wszystko plug&play.
Musiałbyś poszukać.
Po 91 roku Samurai z silnikiem 1,0 był produkowany ze skrzynią 5 biegową. Czy była różnica w mocowaniu nie wiem.
BM
Po pierwsze samurai był tylko z silnikiem 1,3.
Po drugie sj410 nigdy nie był produkowany ze skrzynią 5 biegową.
Po trzecie po 91r nie produkowano już sj410.
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 1497 Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-03-02, 01:54
To skąd się biorą pasujące P&P "piątki" do SJ410?
BM, na jaki rynek po 91r. były 1,0 produkowane?
Ogólnie to przyjęte jest, że od 88' produkowane są już Samuraie tylko z 1.3.
Moja 410 była ze skrzynią 4. Ale z ogłoszenia kupiłem od 410 5 biegową . Nie była kombinowana bo były plomby i nie było śladów rozbierania.
Więc może jednak były produkowane z 5-oma biegami.
_________________ NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ
Po 91 roku Samurai z silnikiem 1,0 był produkowany ze skrzynią 5 biegową. Czy była różnica w mocowaniu nie wiem.
BM
Po pierwsze samurai był tylko z silnikiem 1,3.
Po drugie sj410 nigdy nie był produkowany ze skrzynią 5 biegową.
Po trzecie po 91r nie produkowano już sj410.
Reszta się zgadza...
Też tak myślałem. Ale im bardziej się zacząłem wgłębiać w temat, to rzeczy które do tej pory wydawały się oczywiste takimi nie są. A jest to napisane tutaj:
Trudno rozdzielić SJ od Samuraja i na dobrą sprawę wypadało by się opierać na typie a nie nazwie handlowej. Więc dla uproszczenia można przyjąć, że to to samo.
BM
_________________ Suzuki SJ413 - "wielkie" małe auto
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum