Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 561 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-18, 23:15
Napędy Ci spokojnie wytrzymają jak nie będziesz bez sensu pałować A co do opon to lepiej kup inne, MT KM2 to KM1 tylko że zrobiony tak żeby mieścił się w unijne normy hałasu przez co stracił na własnościach trakcyjnych
Czyli jednak te starsze lepsze są;/ kolega ma km1 i zadowolony bardzo jest a kupie gdzieś km1 jeszcze?
[ Dodano: 2013-06-19, 09:56 ]
I takie jeszcze jedno pytanko odnośnie rozmiaru jaki największy rozmiar bez przeróbek mogę załadować do samiego żeby też nie było mu z nimi duszno interesują mnie bfgoodrich mud-terrain i tam są 215/75 potem 225/75 a np 30" by były czy to już za duże ?
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 561 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-19, 11:19
No właśnie KM1 już niestety nie kupisz na terenie unii europejskiej, chyba że używki. A co do rozmiaru to tak jak napisał kolega Hałaś - 225/75 R15 z terenowym bieżnikiem to jest takie optimum. Są tacy co zakładają 235/75 R15 ale to jest już rozmiar zbliżony do 30' i może być odczuwalny brak mocy.
Kumpel kupił takie http://allegro.pl/225-75-...3284492190.html jako kompromis w teren i na asfalt. Opona ma 73cm wysokości, ale jest wąska, bieżnik ma tylko 17cm szerokości. Nie czuć spadku mocy i w terenie też pojeździsz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum