Pomógł: 17 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 1030 Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-03-12, 10:28
Brat planuje na ten rok zakup BMW r1150gs Adventure posmigac troche po wyspach a na pzyszly wycieczke do stanow po r1200gs i przejechac przez cala Route 66, potem motor sciagnac do UK bo w 2 strony sie go wozic nie oplaci. Podobno
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2013-03-21, 12:49
no ok, rozumiem czym się różni budowa łańcucha, ale nie rozumiem jakie to ma przełożenie na sposób jego konserwacji. Bo co przy O ringu ma być coś bardziej penetrującego czy jak?
Ja latam moto tylko po czarnym i myję łańcuch co 3-5 smarowań...
Przelatałem Bandziorem 1250 koło 30 kkm i tylko raz delikatnie wymagał naciągnięcia...
Smarowanie co II tankowanie...
[ Dodano: 2013-03-21, 12:52 ]
SamNaSamZSam napisał/a:
no ok, rozumiem czym się różni budowa łańcucha, ale nie rozumiem jakie to ma przełożenie na sposób jego konserwacji. Bo co przy O ringu ma być coś bardziej penetrującego czy jak?
Często mycie i często smarowanie
O-ring jest najsłabszym z uszczelnionych łańcuchów.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2013-03-21, 12:55
Dany - wszystko cacy. Ale zrozumiałem z pierwszego postu, że sposób konserwacji łańcucha zależy od tego czy mam x- czy o- ring.
To że o łańcuch trzeba dbać to oczywista oczywistość jak olej w mostach Suzi. Tylko czym ta konserwacja ma się różnić w przypadku różnych łańcuchów? To jak np. masz most czy tam dyfer z LSD to musisz lać inny olej niż do mostu/dyfra bez LSD. Zaintrygowałeś mnie pisząc, że sposób dbania o łańcuch zależy od tego czy to x czy i o i stąd drążę temat.
Pomógł: 17 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 1030 Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-08-30, 20:56
Elegancko jak na 125 ;] na razie malo smigalem bo kedwo kupiona i bez przegladu ale ze startmi etz ni ma nic wspolnego.
Czterosow, 4 zawory, 15 koni spalanie 3,5/100 ...
Jak wykrece pierwszy tysiac napisze wiecej. Na razie ma przebieg 11tys km
Pomógł: 17 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 1030 Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-08-30, 22:21
Owszem, tyle ze tu i tak wwzzytsko co 125 limitowane jest do 14koni, a ta ma 15 ;] wiec co za roznica, z reszta ja nie potrzebuje zapierniczac tylko porusza sie sprawnie w korkach (: na pol roku, do czasu zeobienia pelnego prawka starczy, potem Fazer albo Bandzior.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum