Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Rozmowy o dwóch kółkach
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-03-11, 23:30   

Ja wpasnie sprzedaje poczciwe dt175 mx bo nie mam gdzie na tym smigac niestety. Bedzie ma czesci do Suzanny.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-03-12, 08:26   

Haha, Paweł, a ja się właśnie kapnąłem, że mam w pokoju wielki plakat Twojej Hondy. :-D
 
     
paw3ł 
stały bywalec
Super Bike Maniac



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 249
Skąd: LOP
Wysłany: 2013-03-12, 09:14   

E to jest model SC59, a ja mam SC57A :)
_________________
SAMURAI obrzynek - 1.9D - 33" - szeroki most - szpera 100% - wincz - sping - itd...
CBR 1000RR REPSOL - zapierdalacz.
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-03-12, 10:28   

Brat planuje na ten rok zakup BMW r1150gs Adventure posmigac troche po wyspach a na pzyszly wycieczke do stanow po r1200gs i przejechac przez cala Route 66, potem motor sciagnac do UK bo w 2 strony sie go wozic nie oplaci. Podobno :mrgreen:
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-03-14, 14:21   

miszcz! https://www.youtube.com/w...=endscreen&NR=1

[ Dodano: 2013-03-21, 12:14 ]
Dany napisał/a:
W motocyklu powinno się też często myć łańcuch...

I zależy jaki łańcuch masz X-ring czy O-ring :-)


Mam X-ring DIDa. A co za różnica w konserwacji czy jest tam x czy o ? Myślałem, że to tylko jakieś kwestie wytrzymałościowo-oporowe wchodzą w grę.
 
     
Dany 
stały bywalec



Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 155
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-03-21, 12:47   

X lub O to uszczelnienie.
http://www.motocykl-onlin...-rolka-przekroj

Na niektórych smarach jest opis że nadaje się do O i X ale kiedyś słyszałem że starsze środki były tylko do O-ring
_________________
Traktorek-1,9D - odjechał...
XJ 4.0 :-) , winda 12000 LBS...


私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-03-21, 12:49   

no ok, rozumiem czym się różni budowa łańcucha, ale nie rozumiem jakie to ma przełożenie na sposób jego konserwacji. Bo co przy O ringu ma być coś bardziej penetrującego czy jak?
 
     
Dany 
stały bywalec



Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 155
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-03-21, 12:50   

Ja latam moto tylko po czarnym i myję łańcuch co 3-5 smarowań...
Przelatałem Bandziorem 1250 koło 30 kkm i tylko raz delikatnie wymagał naciągnięcia...
Smarowanie co II tankowanie...

[ Dodano: 2013-03-21, 12:52 ]
SamNaSamZSam napisał/a:
no ok, rozumiem czym się różni budowa łańcucha, ale nie rozumiem jakie to ma przełożenie na sposób jego konserwacji. Bo co przy O ringu ma być coś bardziej penetrującego czy jak?

Często mycie i często smarowanie
O-ring jest najsłabszym z uszczelnionych łańcuchów.
_________________
Traktorek-1,9D - odjechał...
XJ 4.0 :-) , winda 12000 LBS...


私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-03-21, 12:55   

Dany - wszystko cacy. Ale zrozumiałem z pierwszego postu, że sposób konserwacji łańcucha zależy od tego czy mam x- czy o- ring.

To że o łańcuch trzeba dbać to oczywista oczywistość jak olej w mostach Suzi. Tylko czym ta konserwacja ma się różnić w przypadku różnych łańcuchów? To jak np. masz most czy tam dyfer z LSD to musisz lać inny olej niż do mostu/dyfra bez LSD. Zaintrygowałeś mnie pisząc, że sposób dbania o łańcuch zależy od tego czy to x czy i o i stąd drążę temat.
 
     
Dany 
stały bywalec



Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 155
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-03-21, 13:24   

Nie pamiętam dokładnie ale z O-ringiem trzeba delikatniej... zwłaszcza z myciem i smary też były inne...
_________________
Traktorek-1,9D - odjechał...
XJ 4.0 :-) , winda 12000 LBS...


私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
 
     
yahoo33 
mechanik



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 618
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-04-18, 15:19   

Yamaha SR 500

Po remoncie :D











_________________
yahoo33,

Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-04-18, 15:22   

Na jednym garnku? Ladnie to musi wibrowac ...
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
Dany 
stały bywalec



Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 155
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-04-18, 23:05   

Piękna....
_________________
Traktorek-1,9D - odjechał...
XJ 4.0 :-) , winda 12000 LBS...


私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-08-30, 17:09   

Mz SM '05



;]
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-08-30, 19:11   

jak to lata ?
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-08-30, 20:56   

Elegancko jak na 125 ;] na razie malo smigalem bo kedwo kupiona i bez przegladu ale ze startmi etz ni ma nic wspolnego.
Czterosow, 4 zawory, 15 koni spalanie 3,5/100 ...
Jak wykrece pierwszy tysiac napisze wiecej. Na razie ma przebieg 11tys km :mrgreen:
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-08-30, 22:05   

4-suw w 125cm to chyba nie za fajne, nie?
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-08-30, 22:13   

A to dlaczego?
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-08-30, 22:17   

dwusuw zrywniejszy, inaczej oddaje moc.
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-08-30, 22:21   

Owszem, tyle ze tu i tak wwzzytsko co 125 limitowane jest do 14koni, a ta ma 15 ;] wiec co za roznica, z reszta ja nie potrzebuje zapierniczac tylko porusza sie sprawnie w korkach (: na pol roku, do czasu zeobienia pelnego prawka starczy, potem Fazer albo Bandzior.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.