dokłądnie rozwiń troche ten patent bo ciekawi mnie:) chodzi o to ze jak masz zakopane auto i jedno kolo jest w powietrzu i sie kreici a drogie stoi na gruncie i ani drgnie to blokujesz to co jest w powietrzu tak?
no wiec tak nalezy przewodziec np atakujac rów które koło przednie oderwie sie od gleby i odcinamy pozostałe zaworami (bez naciskania pedału hamulca ) i dotykajac pedału hamulca blokujemy tylko to jedno koło lewą noga nie odpuszczając gazu w momecie oderwania go od ziemi i zaczyna nam pracowac drugie koło . wiec mozemy to regulowac tak aby nie urwac przegubu , nie nalezy wciskac pedału hamulca zamykac zawór i zostawiać zablokowane koło i wtedy atakować tego nie wytrzymują przeguby .
a druga funkcja to odciecie uszkodzonego hamulca zamiast tracicz czas na naprawe i hamulec hydrauliczny reczny na 4 koła mozna zostawic na karzdej górce auto odpalone i isc do domu badz sobie winde podpinać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum