Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
CO BRAĆ BMW E36 2.0 CZY BALENO 1.6 16V ???
wisniowy21 
zapaleniec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 336
Skąd: Brańsk
Wysłany: 2013-06-10, 16:19   

oj tam oj tam :P fajny ale wolny :D ale za to siłaczek
_________________
BYŁ :( 1,9 D przeszczep Poldolot
BYŁ: Jeep Cherokee xj 4.0

Jest : Samurai 1.4 Rover, Sprężyny itp.
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-06-10, 17:29   

140KM w samuraiu nie wytrzyma reduktor i mosty, no chyba że mosty od patrola lub LJ, znajmy przy 140KM rozwalił w tamtym roku ze 4 reduktory albo i więcej, wszystko było wzmacniane teraz ma 160KM ale reduktor zakłada z tego o pamiętam od LJ, jeśli diesla jakiegoś to mi się wydaje że 1,9 z vw golfa 110KM i to napewno robi, to bedzie mój następny silnik
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
Kamilson 
stały bywalec
TARNOBRZEG



Wiek: 31
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 234
Wysłany: 2013-06-10, 17:53   

W temacie reduktora , myślałem nad reduktorem od honkera.. na pewni jest pancerniejszy , podobne gabaryty i tylko z 5kg cieższy .. tylko ciekawe jakie ma przęełozenie i kosztuje 200-250 zł
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-06-10, 22:41   

honker nie był taki pancerny na jakiego niby wygląda, z tego co kojarzę była dyskusja na temat honkera gdzieś na forum
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-06-11, 09:23   

Honker ma wyjście na przedni wał po lewej stronie, do samca się ot tak nie nada.
W honkerze były stosowane co najmniej 2 rodzaje reduktorów - najczęściej spotykany, polski, ze stałym napędem 4x4 i blokadą centralnego dyfra, i dużo rzadszy borg&warner z dołączanym przodem, pierwszy mega hałaśliwy (chyba w późniejszych latach coś tam poprawili), drugi zwisa nisko do ziemi.
Przełożenie szosowe 1:1, terenowe zdaje się 2,48:1 (musiałbym sprawdzić).
 
     
Radek SJ 
nowicjusz


Wiek: 27
Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 54
Skąd: Rypin
Wysłany: 2013-06-26, 00:41   

s...................................
_________________
Cherokee XJ., Simexy 265/70R15, Winda Dragon 5,5t ,

Samurai 1.3 gaźnik 95r., Szeroki most, Simex 31/10,5/15 , Klatka, SPRING , Wspomaganie, Blokada tył spaw-lock, winda DW 5,5t , Przełozenia Calmini 5,38 , Snorkel, Kubły, Dystanse +4cm .
Ostatnio zmieniony przez Radek SJ 2013-06-28, 23:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Maror 
mechanik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 561
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-26, 01:20   

Baleno 1.6 spokojnie daje rade, 120 KM (1.8) w Samuraiu na seryjnych mostach to raczej kiepski pomysł :roll: Poza tym to musisz pamiętać że 1.8 jest rzadziej spotykane to i o części będzie trudniej i jest nowszą konstrukcją. No i zakładanie trzeciego tematu o silnikach to kolejny kiepski pomysł...
_________________
Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-06-27, 00:21   

nie musisz zakładać pięciu tematów na temat silnika z baleno... możesz dopisać swoje pytanie do poprzedniego, scalam.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
Radek SJ 
nowicjusz


Wiek: 27
Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 54
Skąd: Rypin
Wysłany: 2013-06-28, 23:28   

Przepraszam was bardzo, ale sie pomyliłem bo zakładałem temat o tym 1.8, a jakimś cudem tu posta wcisnołem. Sorryyy, niebyło tematu.
_________________
Cherokee XJ., Simexy 265/70R15, Winda Dragon 5,5t ,

Samurai 1.3 gaźnik 95r., Szeroki most, Simex 31/10,5/15 , Klatka, SPRING , Wspomaganie, Blokada tył spaw-lock, winda DW 5,5t , Przełozenia Calmini 5,38 , Snorkel, Kubły, Dystanse +4cm .
 
 
     
Tanto 
mechanik



Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 667
Wysłany: 2013-06-29, 09:53   

Popracuj nad czytaniem ze zrozumieniem i przeanalizuj to co napisał Slavok ;-)
_________________
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
SAT4x4 Szczecin & http://www.reconnet.pl
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-06-29, 21:13   

Hahaha, kurde. :mrgreen:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.