Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Pompa podciśnienia Vacum
Rado978 
świeżak


Dołączył: 26 Lut 2016
Posty: 2
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2016-04-12, 16:47   

Witam
jak zlikwidowałeś luz na ośce, ewentualnie jakie koszty. Mam ten sam problem
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-04-12, 17:18   

Też Cię witam.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
BarTT 
świeżak


Wiek: 39
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-04-12, 20:51   

Nie zlikwidowałem luzu na ośce, kupiłem inną pompę. Jaki masz silnik?
 
     
Rado978 
świeżak


Dołączył: 26 Lut 2016
Posty: 2
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2016-04-14, 18:00   

1.9 td xud, wymieniłem membrankę za 24zł, założę pompkę z takim luzem jak jest i zobaczę
 
     
BarTT 
świeżak


Wiek: 39
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-04-14, 18:19   

Eksperymentując na starej pompie niedługo spróbuję wymienić w niej łożyska. Jeśli się uda to dam znać na forum co i jak. :-D
 
     
dudek530 
świeżak


Dołączył: 25 Lip 2017
Posty: 12
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2019-01-18, 22:42   

Dla potomnych, pompa pasuje z Peugeota 309 1.9 TD, używka w dobrym stanie na szrocie to koszt około 100 zł. Jest identyczna, wystarczy przełożyć tą górna pokrywę z kroccami o 90stopni
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2019-01-19, 12:05   

Moglbys prosze odczytac numer tej pompy. Nie potrafie jej wygooglac po tej informacji ktora podales. Dziękuję.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
dudek530 
świeżak


Dołączył: 25 Lip 2017
Posty: 12
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2019-01-19, 19:39   

Niestety na pompie nie ma żadnego numeru, ja pojechałem na złom pod miastem i zapytałem o wszystkie pompy podciśnienia bo chciałem sobie jakoś przerobić żeby nie kupować zamiennika mojej za 700zł, moim oczom ukazała się taka sama pompa jak Samuraiowa, gościu powiedział że to z peugeota 309 ale podobno w Ducato I 81-93 i w Peugeotach J5 występowaly podobne, różniły się wielkością kółka napędzającego

 
     
Dotheror 
świeżak


Wiek: 30
Dołączył: 25 Kwi 2019
Posty: 13
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-05-30, 06:33   

Odgrzeję ten kolet. ;)
Zapewne mnie też będzie czekać rozbiórka pompy. Zastanawiam się czym wymyć pompę w środku, jakieś patenty?

W tandemowych olej ciągnie z silnika, tutaj na bank był wlany 20 lat temu i tak do tej pory kręci. Jakoś wolałbym to umyć i wlać świeży. Tylko czym? Wystarczy ropa + pędzelek czy m/na grubo; myjka ultradźwiękowa? No i jaką oliwkę tam wlać; silnikowy, przekładniowy, czy w ogóle ten przeznaczony do pomp? W jakiej ilości?
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2019-05-30, 11:27   

Hmm a gdzie ten olej cjcesz wlać właściwie?
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Dotheror 
świeżak


Wiek: 30
Dołączył: 25 Kwi 2019
Posty: 13
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-05-30, 20:14   

Pompy zwykle są smarowane olejem silnikowym, przynajmniej te połączone w tandemie przy rozrządzie. Zastanawiam się jak jest rozwiązane smarowanie takiej która jest oddzielnym urządzeniem bez kanałów olejowych. Przecież musi być w jakiś sposób smarowana, nawet łożyska, cokolwiek.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.