nie wiem jak w małych,w dużych autach turbo łapie grubo ponad 500 temp.wydaje mi się że jak nafta do suki,to najlepiej stary merc wolny bez elektryk,tylko jak go wsadzić
ropa i stara konstrukcja dobrze utrzymana jest wieczna i toporna
[ Dodano: 2011-02-21, 19:19 ]
wieczna,duża i nie do zajechania,mało się znam,ale w tym temacie to chyba tylko z golfa jakoś wpasować,jak dyfer da rade,nie robiłem tak se myśle
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 670 Skąd: przysucha
Wysłany: 2011-04-10, 21:10
ja mam 1.0 i w terenie daje sobie swietnie rade,
jak zakupiłem swojego stał na asfaltowych gomach i był obnizony , wybrałem sie z kuzynem na błotko i piachy i tam gdzie kuzyn swoim 1.3 cisnoł na jedynce ja wchodziłem bez problemu 2 , a ze kuzyn zazdrosnik to chciał reduktor wymienic hehehe
nie patrz na to ze mniejszy silnik i bedzie słabszy nie prawda ,
pojezdzij swoim i zobaczysz na co go stac pozdrawiam
Proszę cie nie ciskaj mi tu głupot , jeździłem i takim i taki i różnica w terenie jest ogromna , i nie pisz głupot ze 1.0 daje rade na 2 a 1.3 1 bo to śmieszne jest
asfaltowa guma się uśliźnie, więc i na 3 możesz przez błoto przejechać.
[ Dodano: 2011-04-10, 21:52 ]
Suzuka 4x4 napisał/a:
Proszę cie nie ciskaj mi tu głupot , jeździłem i takim i taki i różnica w terenie jest ogromna , i nie pisz głupot ze 1.0 daje rade na 2 a 1.3 1 bo to śmieszne jest
amen
_________________ Gdzie Patrol nie może tam Samuraia pośle :D
WWW.EXTREMPULAWY.PL
Nie obrażając cie ale ty tu same głupoty co pisze "nie patrz na to ze mniejszy silnik i bedzie słabszy nie prawda " a chcesz się założyć ?? to że masz wolniejszy reduktor o 10% to nic nie znaczy ty masz niewiele ponad 40 km a kuzyn albo ponad 60 albo 70 km jest kilka koników różnicy A jeśli jesteś taki pewien to zapraszam bez żadnego liftu tylko na brata MT"kach cie lajtowo objadę
[ Dodano: 2011-04-10, 22:01 ]
P.S powiedz w końcu kuzynowi żeby wreszcie włączył reduktor
[ Dodano: 2011-04-10, 22:02 ]
W gruncie rzeczy nie moc a moment obrotowy jest ważny
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 670 Skąd: przysucha
Wysłany: 2011-04-10, 22:08
jesli chodzi o konie to sie zgodze ze bedzie 1.0 słabszy ale jesli chodzi o przełozenie nie do konca i nie musisz zaraz cisnac i nie badz taki pewien ze mnie objedziesz jak zarejestruje to bedziemy mogli sie zgadac to zobaczymy kto kogo obiedzie
poza przewago reduktora w 1.0, przewaga równiez mostów, które sa wolniejsze, zeby ,,dorownac, 1.0 wypadaloby miec i reduktor i mosty, chociaz zaleta 1.3 jest wieksza moc, (choc nie moc najwazniejsza). Mniemam, ze moze to byc prawda,, szkoda-bo sam mam 1.3. Jednakze mam zamiar i reduktor i mosty z 1.0 przygarnac
suzuka 4x4 jesli chcesz byc lepszy 4.16 i bedzie dobrze- zredukuje i wyrównasz do mozliwosci 1.0
nie wiem jak jezdzi 1.0 bo i nie mialem takiego szczescia ani jezdzic ani porownywac, to taka cicha teoria w fotelu przed kompem, ale skoro zawada tak mowi, to ja mu wierze
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Ostatnio zmieniony przez albert 2011-04-11, 08:50, w całości zmieniany 1 raz
Albert, olej mosty od litrówki :) Jak wrzucisz tego swojego 1.9 to absolutnie nie będzie potrzeby. Na reduktorze od litrówki będziesz miał wtedy cud, miód :)
_________________ Gdzie Patrol nie może tam Samuraia pośle :D
WWW.EXTREMPULAWY.PL
a ja lubie miodzik, haha. Skalpel reduktor juz prawie w drodze, co do mostów jesli nie bedzie duzo roboty z wymiana samej gruszki to dobrze, z poldkiem gorzej-uparlem sie ze chce calego, bo silnik caly w oleju na szrocie to wielka niewiadoma, ale jak mówisz 1.9 d i miodzik
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
a by dojechać po asfalcie do terenu na szybkim biegu to będzie musiał tą litrówkę na 31 calowych gumach pchać pod górę.
Wszystko robi nawet litrówka o ile wsadzi się tam rozsądne gumy np 195/80/15 a nie jakieś 31 cali.
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
Kolego slavko jadziłeś ?? widziałeś jak robi ?? miałeś okazje jechać choć ?? Jeśli nie to nie zawieraj głosu wiem co mówię widziałem miałem okazje się przejechać
jeździłem widziałem jak robi nawet znam takich co do litrówek powkładali 31 calowe gumy, wjedź takim samochodem w głębsze bagno to już nie wyjdziesz, 4.16:1 to zwolnienie biegów terenowych, na szosowych biegach nie ma żadnej różnicy, wsadź do litrówki 31 calowe gumy i jeździj tym po asfaltach, chyba że za jeżdżenie uważasz podjazdy pod góry na 1-2 biegu.
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum