Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2013-08-14, 17:05
jak sprawuje sie sami z 1 litrowym silnikiem w terenie
ffelek 
świeżak


Wiek: 44
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 18
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-02-21, 18:32   

nie wiem jak w małych,w dużych autach turbo łapie grubo ponad 500 temp.wydaje mi się że jak nafta do suki,to najlepiej stary merc wolny bez elektryk,tylko jak go wsadzić
 
     
radex1 
pomocnik mechanika
rolnik



Wiek: 43
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 462
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2011-02-21, 18:57   

stary MERC jest za ciezki
i za duzy
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-02-21, 18:58   

chyba ze od malutkiego merca , tego co test łosia polozył
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
ffelek 
świeżak


Wiek: 44
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 18
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-02-21, 19:10   

ropa i stara konstrukcja dobrze utrzymana jest wieczna i toporna

[ Dodano: 2011-02-21, 19:19 ]
wieczna,duża i nie do zajechania,mało się znam,ale w tym temacie to chyba tylko z golfa jakoś wpasować,jak dyfer da rade,nie robiłem tak se myśle
 
     
radex1 
pomocnik mechanika
rolnik



Wiek: 43
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 462
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2011-02-22, 08:08   

tak tak
oczywiście niema jak MB
no chyba że można spróbować
wmontować tą 2.0 D ze starego MERCA
 
     
zawada 
mechanik



Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 670
Skąd: przysucha
Wysłany: 2011-04-10, 21:10   

ja mam 1.0 i w terenie daje sobie swietnie rade,
jak zakupiłem swojego stał na asfaltowych gomach i był obnizony , wybrałem sie z kuzynem na błotko i piachy i tam gdzie kuzyn swoim 1.3 cisnoł na jedynce ja wchodziłem bez problemu 2 , a ze kuzyn zazdrosnik to chciał reduktor wymienic hehehe

nie patrz na to ze mniejszy silnik i bedzie słabszy nie prawda ,
pojezdzij swoim i zobaczysz na co go stac pozdrawiam ;-)
_________________
suzuki samuraj sj 410 Q DELUXE cabrio, 1985r. Spring,

https://plus.google.com/u/0/

https://www.youtube.com/c...gUqeWYcMp6jVqPA
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-04-10, 21:26   

Proszę cie nie ciskaj mi tu głupot , jeździłem i takim i taki i różnica w terenie jest ogromna , i nie pisz głupot ze 1.0 daje rade na 2 a 1.3 1 bo to śmieszne jest
 
     
zawada 
mechanik



Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 670
Skąd: przysucha
Wysłany: 2011-04-10, 21:50   

nie wciskam ci głopot tylko pisze jak jest wczoraj u kuzyna zmienilismy przełorzenie i tez na 2 zasuwał dzis ,ale wiedzialem ze znajda sie niedowiarki

suzuka u nas niema moze takiego terenu jak u ciebie ale uwierz mi ze mostem wadze ale jedzie nie wiesza sie ;-(
_________________
suzuki samuraj sj 410 Q DELUXE cabrio, 1985r. Spring,

https://plus.google.com/u/0/

https://www.youtube.com/c...gUqeWYcMp6jVqPA
 
     
Skalpel 
pomocnik mechanika



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 498
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-04-10, 21:51   

asfaltowa guma się uśliźnie, więc i na 3 możesz przez błoto przejechać.

[ Dodano: 2011-04-10, 21:52 ]
Suzuka 4x4 napisał/a:
Proszę cie nie ciskaj mi tu głupot , jeździłem i takim i taki i różnica w terenie jest ogromna , i nie pisz głupot ze 1.0 daje rade na 2 a 1.3 1 bo to śmieszne jest


amen
_________________
Gdzie Patrol nie może tam Samuraia pośle :D
WWW.EXTREMPULAWY.PL

 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-04-10, 21:57   

Nie obrażając cie ale ty tu same głupoty co pisze "nie patrz na to ze mniejszy silnik i bedzie słabszy nie prawda " a chcesz się założyć ?? to że masz wolniejszy reduktor o 10% to nic nie znaczy ty masz niewiele ponad 40 km a kuzyn albo ponad 60 albo 70 km :lol: jest kilka koników różnicy :-) A jeśli jesteś taki pewien to zapraszam bez żadnego liftu tylko na brata MT"kach cie lajtowo objadę :-)

[ Dodano: 2011-04-10, 22:01 ]
P.S powiedz w końcu kuzynowi żeby wreszcie włączył reduktor :lol:

[ Dodano: 2011-04-10, 22:02 ]
W gruncie rzeczy nie moc a moment obrotowy jest ważny ;-)
 
     
zawada 
mechanik



Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 670
Skąd: przysucha
Wysłany: 2011-04-10, 22:08   

jesli chodzi o konie to sie zgodze ze bedzie 1.0 słabszy ale jesli chodzi o przełozenie nie do konca i nie musisz zaraz cisnac i nie badz taki pewien ze mnie objedziesz jak zarejestruje to bedziemy mogli sie zgadac to zobaczymy kto kogo obiedzie
_________________
suzuki samuraj sj 410 Q DELUXE cabrio, 1985r. Spring,

https://plus.google.com/u/0/

https://www.youtube.com/c...gUqeWYcMp6jVqPA
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-04-10, 22:38   

poza przewago reduktora w 1.0, przewaga równiez mostów, które sa wolniejsze, zeby ,,dorownac, 1.0 wypadaloby miec i reduktor i mosty, chociaz zaleta 1.3 jest wieksza moc, (choc nie moc najwazniejsza). Mniemam, ze moze to byc prawda,, szkoda-bo sam mam 1.3. Jednakze mam zamiar i reduktor i mosty z 1.0 przygarnac

suzuka 4x4 jesli chcesz byc lepszy 4.16 i bedzie dobrze- zredukuje i wyrównasz do mozliwosci 1.0 :-D

nie wiem jak jezdzi 1.0 bo i nie mialem takiego szczescia ani jezdzic ani porownywac, to taka cicha teoria w fotelu przed kompem, ale skoro zawada tak mowi, to ja mu wierze
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Ostatnio zmieniony przez albert 2011-04-11, 08:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 43
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-04-11, 06:22   

oj chłopcy to nie czas na słowne przepychanki w stylu a ja mam lepszego resoraka od ciebie .


a jak wygląda 4.16 w silniku 1.0 ?
_________________
I've got nothing but time
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-04-11, 08:38   

Dobra nie ma sprawy zawda :)

[ Dodano: 2011-04-11, 08:39 ]
4.16 w 1.0 uciagnie spokojnie 31"
 
     
Skalpel 
pomocnik mechanika



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 498
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-04-11, 09:06   

Albert, olej mosty od litrówki :) Jak wrzucisz tego swojego 1.9 to absolutnie nie będzie potrzeby. Na reduktorze od litrówki będziesz miał wtedy cud, miód :)
_________________
Gdzie Patrol nie może tam Samuraia pośle :D
WWW.EXTREMPULAWY.PL

 
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-04-11, 09:59   

a ja lubie miodzik, haha. Skalpel reduktor juz prawie w drodze, co do mostów jesli nie bedzie duzo roboty z wymiana samej gruszki to dobrze, z poldkiem gorzej-uparlem sie ze chce calego, bo silnik caly w oleju na szrocie to wielka niewiadoma, ale jak mówisz 1.9 d i miodzik
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-04-11, 11:47   

Suzuka 4x4 napisał/a:
Dobra nie ma sprawy zawda :)

[ Dodano: 2011-04-11, 08:39 ]
4.16 w 1.0 uciagnie spokojnie 31"


a by dojechać po asfalcie do terenu na szybkim biegu to będzie musiał tą litrówkę na 31 calowych gumach pchać pod górę.
Wszystko robi nawet litrówka o ile wsadzi się tam rozsądne gumy np 195/80/15 a nie jakieś 31 cali.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-04-11, 18:22   

przy 31 silnik dlugo nie pochodzi
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-04-11, 18:53   

Kolego slavko jadziłeś ?? widziałeś jak robi ?? miałeś okazje jechać choć ?? Jeśli nie to nie zawieraj głosu wiem co mówię widziałem miałem okazje się przejechać
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-04-11, 20:17   

jeździłem widziałem jak robi nawet znam takich co do litrówek powkładali 31 calowe gumy, wjedź takim samochodem w głębsze bagno to już nie wyjdziesz, 4.16:1 to zwolnienie biegów terenowych, na szosowych biegach nie ma żadnej różnicy, wsadź do litrówki 31 calowe gumy i jeździj tym po asfaltach, chyba że za jeżdżenie uważasz podjazdy pod góry na 1-2 biegu.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.