dzis już pompa siedzi i koło pasowe też czas na zbiornik + reszta osprzętu. A danie główne czyli przekładnia - jak bedzie więcej czasu.
Przy tej okazji spytam -jak macie połączone przekładnie z kierownicą zastosowaliście dwa krzyżaki? Zastanawiam się czy może zostać ten przegub gumowy, bo przy przekładni z jamnika europejskiej kąt się nie zmienia, jedynie moze być potrzeba skrócenia drążka bo przekładnia jest dłuższa.
Wtedy bym miał problem z głowy. A cały drązęk z jamnika to 100zł z czego nie wiadomo czy długościowo podejdzie to i tak bez spawnia ani rusz.
może moderator by te tematy poprzerzucał do jednego np "O wspomaganiu do samuraja" Było by dla innych.
Ja do przekładni dostałem kolumnę kierowniczą od Jimiego, roznitowałem ten krzyżak od strony przekładni wyciąłem sobie takie kółko z blachy 4 i dałem zamiast tego gumowego. jak dajecie dwa krzyżaki to gumowego już nie trzeba. Foty poniżej.
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
dzięki to już coś wiem bez zbędnych prób ale ten drugi krzyżak jest konieczny ? ale po co? skoro przekładnia wypada tak jak stara tylko trochę dalej ? Wtedy tak jak pisałem wyżej wykorzystam drążek samurajowski po skróceniu. Na stronie Danielsa jest napisane "że przegub gumowy nie pracował by tu pewnie" ale niby czemu skoro siła jest raczej mniejsza na wspomaganiu od tej strony.
korzystając z odrobiny wolnego postanowiłem dokończyć "dzieło" zamontowałem przekładnię i resztę szpejów. Odpowietrzyłem i działa
Jedynie muszę drążek skrócić między kolumną a kierownicą. Dołożyć osłony na węże żeby sie gdzies nie przetarły i tyle.
przekładnia jimny europa jest praktycznie taka sam jak samurai tyle że dłuższa o 5cm i ma taki koniec że mi kolidował z mocowaniem zderzaka.
śrubę jedną z trzech trzeba wymienić na dłuższą a jedną dziurę w przekładni rozwiercić. jak ktoś zostawia amor skrętu a nie chce mu się wymieniać ramienia przekłądni musi nawiercić dziury na uchwyt amora. Reszta pasuje bajkowo -montaż dla leniwych
W konfiguracji przekładnia jimny DDIS pompa jimny 1.3 zbiornik vitar,a chodnica mondeo wszystko pasuje fajnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum