Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
koło pasowe wału vitara baleno itp
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 44
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-09-28, 18:37   

dzis już pompa siedzi i koło pasowe też :-D czas na zbiornik + reszta osprzętu. A danie główne czyli przekładnia - jak bedzie więcej czasu.
Przy tej okazji spytam -jak macie połączone przekładnie z kierownicą zastosowaliście dwa krzyżaki? Zastanawiam się czy może zostać ten przegub gumowy, bo przy przekładni z jamnika europejskiej kąt się nie zmienia, jedynie moze być potrzeba skrócenia drążka bo przekładnia jest dłuższa.
Wtedy bym miał problem z głowy. A cały drązęk z jamnika to 100zł z czego nie wiadomo czy długościowo podejdzie to i tak bez spawnia ani rusz.
może moderator by te tematy poprzerzucał do jednego np "O wspomaganiu do samuraja" Było by dla innych.
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2014-09-28, 18:41   

Co prawda Anglik i przekladnia z Vitary (:


2 Krzyzaki, przegub gumowy raczej powinien zostac.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-09-28, 20:16   

Chyba,że inaczej zamocujesz przekładnię.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-09-28, 20:43   

Ja do przekładni dostałem kolumnę kierowniczą od Jimiego, roznitowałem ten krzyżak od strony przekładni wyciąłem sobie takie kółko z blachy 4 i dałem zamiast tego gumowego. jak dajecie dwa krzyżaki to gumowego już nie trzeba. Foty poniżej.


_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 44
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-09-28, 21:47   

dzięki to już coś wiem bez zbędnych prób :-D ale ten drugi krzyżak jest konieczny ? ale po co? skoro przekładnia wypada tak jak stara tylko trochę dalej ? Wtedy tak jak pisałem wyżej wykorzystam drążek samurajowski po skróceniu. Na stronie Danielsa jest napisane "że przegub gumowy nie pracował by tu pewnie" ale niby czemu skoro siła jest raczej mniejsza na wspomaganiu od tej strony.
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2014-09-28, 22:04   

jesli przekladnia siada na ramie tak jak samuraiowa to drugi krzyzak jest zbedny.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-09-28, 22:29   

Ja dałem krzyżak zamiast gumowego krążka bo jakoś mam większe zaufanie do krzyżaka niż do tej gumy :-) :-) ;-) Wiesz jak to jest pęknie i nieszczęście gotowe :-)
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 44
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-10-11, 21:44   

korzystając z odrobiny wolnego postanowiłem dokończyć "dzieło" zamontowałem przekładnię i resztę szpejów. Odpowietrzyłem i działa :mrgreen:
Jedynie muszę drążek skrócić między kolumną a kierownicą. Dołożyć osłony na węże żeby sie gdzies nie przetarły i tyle.
przekładnia jimny europa jest praktycznie taka sam jak samurai tyle że dłuższa o 5cm i ma taki koniec że mi kolidował z mocowaniem zderzaka.
śrubę jedną z trzech trzeba wymienić na dłuższą a jedną dziurę w przekładni rozwiercić. jak ktoś zostawia amor skrętu a nie chce mu się wymieniać ramienia przekłądni musi nawiercić dziury na uchwyt amora. Reszta pasuje bajkowo -montaż dla leniwych :mrgreen:
W konfiguracji przekładnia jimny DDIS pompa jimny 1.3 zbiornik vitar,a chodnica mondeo wszystko pasuje fajnie.
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.