reduktor z 1000 tylko i wspomaganie kierownicy. Mam to na +2wieszakach i juz 2 letnich resorach mazurowych czyli +4 na pewno nie ma.
felgi trójkąty nie obrócone i dystanse 0,5cm bo musiał bym mieć szersze dystanse i dłuższe śruby. wadzą sporo o zacisk. Reszta wszystko bezkolizyjnie działa. przypuszczam że na fabrycznym zawieszeniu też by to latało.
Oglądałem dzisiaj tą oponę u nich na miejscu.
http://allegro.pl/opony-b...4942013077.html
Ma 72cm wysokości i 21cm szerokości na klockach. A to jest 235/.....
Ty piszesz że masz 215/... i ma 24.5cm. Ale widocznie co producent to inna bajka.
a co sądzicie o GLOB-GUM MT ( poz. 4) ????? http://www.globgum.pl/publikacja,3,terenowe.html
noszę się z zamiarem wymiany obuwia do fabrycznego Samiego 1.9TD , bez przeróbek.
Potrzebuję opony w średni teren, głównie błoto, liście, rzadziej piach, kamienie.
Chcę dokonać takiego zakupu żeby od razu nie spalić sprzęgła i nie po urywać półosiek.
kupując dystanse 0,5 cm i trójkaty nie masz gwarancji że ci nie złapie o zacisk. Mnie akurat łapie. Lepiej kupić centymetrowe dystanse i wymienić szpilki. Zawsze jest to loteria. Wydatek trójkąty 400, dystanse 150zł komplet szpilki hmm nie wiem dokładnie ale pewnie ze 150 na całe auto. koszta lecą w górę bo znów trzeba wymienić zaworki szkoda dziadować więc warto założyć kryte koszt 30zł Albo iśc na całoś i kupić dystanse 30mm ze śrubami może by to na jedno wyszło ale ja nie jestem zwolennikiem takiego odstawiania koła
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2015-04-07, 16:44
Starscream napisał/a:
kupując dystanse 0,5 cm i trójkaty nie masz gwarancji że ci nie złapie o zacisk. Mnie akurat łapie. Lepiej kupić centymetrowe dystanse i wymienić szpilki. Zawsze jest to loteria. Wydatek trójkąty 400, dystanse 150zł komplet szpilki hmm nie wiem dokładnie ale pewnie ze 150 na całe auto. Albo iśc na całoś i kupić dystanse 30mm ze śrubami może by to na jedno wyszło ale ja nie jestem zwolennikiem takiego odstawiania koła
To jest jeszcze taka opcja: kupujesz nowe fele z minusowym ET za 800zł, sprzedajesz swoje stare za 300zł i operacja kosztuje Cię 500zł bez kombinacji z dystansami i wymianą szpilek. Może się natomiast okazać konieczna dalsza kombinacją z wysunięciem poszerzeń nadkoli...
Dużo Ci to obciera? Bo może faktycznie budżetowa opcja Hałasa najlepsza, a i lekka kastracja promienia skrętu może okazać się akceptowalnym kompromisem. Przy okazji chyba przegubom lżej pracować na mniej skręconych kołach ;)
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Wiek: 102 Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 69 Skąd: Krk
Wysłany: 2015-04-08, 09:53
Właśnie nie dużo to łapie... pomyślałem sobie wkręcić utwardzoną dłuższą śrubę do zwrotnicy z nakrętką centrującą która opiera się o most przy skręcie bo chyba innych ograniczników skrętu nie ma?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum