Jakoś nie brałem pod uwagę Silverstone mt-117 31x10,5-15.
Ciekawe czy mniejsza masa opony 31" rekompensowała by większą średnicę i szerokość biorąc pod uwagę Kaiman 235/75 R15 vs mt-117 31x10,5-15. Jak myślicie?
Myszon ty chyba śmigałeś na obu rozmiarach, tylko nie pamiętam jakiej marki miałeś opony. Może coś doradzisz?
Dostałem właśnie info ze sklepu Silverstone mt-117 31x10,5-15 waży pierwsza z brzegu 20,64kg.
Ostatnio zmieniony przez woodek 2016-02-23, 15:18, w całości zmieniany 1 raz
Ciekawe czy mniejsza masa opony 31" rekompensowała by większą średnicą i szerokość biorąc pod uwagę Kaiman 235/75 R15 vs mt-117 31x10,5-15. Jak myślicie?
.
Nie ogarniam Przeciez ta opona 31 jest wieksza i szersza niz 235/75 R 15.
autor chyba miał na myśli to że.... opona większej średnicy i szerokości o mniejszej masie i mniejsza rozmiarowo wiekszej masie... czy będą takim samym wyzwaniem dla układu napędowego i czy podobnie będą wpływać na braki mocy...
choć mnie wydaję się że nie da się tego tak porównać
_________________ Były rowery, quady i crossy w terenie...teraz się do Samuraja przesiadły dwa lenie :)
Ciekawe czy mniejsza masa opony 31" rekompensowała by większą średnicą i szerokość biorąc pod uwagę Kaiman 235/75 R15 vs mt-117 31x10,5-15. Jak myślicie?
.
Nie ogarniam Przeciez ta opona 31 jest wieksza i szersza niz 235/75 R 15.
Ale może być lżejsza (tego jeszcze nie wiem na 100%, czekam na informacje).
Edit:
Mam już info co do kaimanów 235/75-15 - waga 25kg, wysokość 75,5cm
vs
mt-117 - waga 20,64kg, wysokość 78cm
Jednak mt-117 jest z bardzo miękkiej mieszanki, znika w oczach na czarnym i nie ma homologacji drogowej. To informacja od jednego ze sprzedawców.
Ostatnio zmieniony przez woodek 2016-02-23, 15:27, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 6 razy Wiek: 31 Dołączył: 24 Mar 2014 Posty: 652 Skąd: wyszków
Wysłany: 2016-02-23, 17:07
nie ma też co porównywać do tego jak one robią w błocie, ja jeżdże na nalewkach bo były sporo tańsze ale teraz jak bym kupywał to silverston, bo szybciej sie oczyszcza i lepiej robi.
i tak jak pacmano pisze, seryjny silnik, reduktor i nie zwolnione przełożenia w moście będą miały ciężko przekręcić kołem 31".
_________________ samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum