Problem z hamulcami był taki,ze podczas pierwszego hamowania ,auto mocno sciagalo na prawo-lewy przewód hamulcowy spuchł co doprowadziło do zmniejszenia jego srednicy wew.co skutkowało wiekszym cisnieniem kierowanym na prawe koło.
Silnika diesla juz nie pamietam dobrze-był na pewno słaby:):)
Ale sa posty jak go troche wzmocnic ale moj tego nie doczekał.
Mosty by pewnie wytrzymały z silnikiem diesla..ale jak zalozylem silnik bmw i ciezka stopa:) to w przednim wygiołem pochwe mostu:/ na odcinku od ogranicznika skoku do koła..
A w tylnym wygiąłem półoś.
P.s no troche poprawek lakierniczych miał... m.in. po strzelonym boku z kumplem zimą:) teraz podłoga w nogach kierowcy czeka na zrobienie.
Auto ma sporo "nowości" a ok28smego zamierzam nim 2 tys terenem zrobic wiec doposarzam go-wstawie fote jak all ogarne:)
_________________ Silnik 1.8 IS BMW,przełożony wieszak zaa przednią oś, OME,+dłuższe wieszaki,
Wzmocnione pochwy.
Hampel jimmy
Wały wzmocnione
Blokada tył ARB,Lekkie felgi, opona AT 31
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum