A jakie ciśnienie mają luki?
Chcesz dlubnac ten motor, czy tylko ożywić nieco, kurde pytaj dokładniej i pisz co chcesz uzyskać, łatwiej się kombinuje.
Jak chcesz dlubnac, to jak mocno i ile masz budżetu.
To jest gowniany silnik do motania wysoko, lubi przy wysokich panewki poobracac.
Hehe... robiłem naszemu wikaremu taki silnik, ale fantazja go poniosła i przekrecił panewke korbowodowa na ekspresowce.
[ Dodano: 2017-02-25, 21:25 ]
Ciśnienie otwarcia wtrysku to jedno, druga sprawa to ile ten wtrysk może podać, a to już kwestia rozmiaru.
_________________ Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
tzn co tam temu wikaremu zmodziłeś??
nieeee...to nie vag żeby można było kręcić do 180km bez kucia...
jednak przy nalewanym simexie 33" 75km to stanowczo za mało, z drugiej tez nie można przesadzić bo pewnie +250Nm zrobiło by miazgę z każdego mostu.ja celuje w okolice 100-110km i ok200Nm w połączeniu z przełożeniami 4,6 powinno to czyścić simexa wydusić prędkość przelotową w okolicach 100km/h i w miarę długo wytrzymywać
ciekawe czy w xud jest możliwość zastosowania jakichś większych wtrysków? coś jak 216stki w vagu? ja znalazłem kca na 175barów więc mgiełka powinna sie ładnie zapalać.
Właśnie nic nie modzilem bo to PSA, poustawialem ten motor tak jak książka pisze, wymienilem dekiel pompy i założyłem nowa dźwignię regulatora, bo stara była już strasznie wytarta. Wtryski przestały lać a zaczęły rozpylac, po nowych koncowkach.
Na koniec podnioslem mu dawkę i ustaliłem wyższe obroty maksymalne na ograniczniku aktuatora, bo były masakrycznie skręcone.
On do chorych w góry tym jeździ i czasem te jego obroty silnika skutecznie ograniczały zasięg auta.
_________________ Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
A jakie ciśnienie mają luki?
Chcesz dlubnac ten motor, czy tylko ożywić nieco, kurde pytaj dokładniej i pisz co chcesz uzyskać, łatwiej się kombinuje.
Jak chcesz dlubnac, to jak mocno i ile masz budżetu.
To jest gowniany silnik do motania wysoko, lubi przy wysokich panewki poobracac.
Hehe... robiłem naszemu wikaremu taki silnik, ale fantazja go poniosła i przekrecił panewke korbowodowa na ekspresowce.
[ Dodano: 2017-02-25, 21:25 ]
Ciśnienie otwarcia wtrysku to jedno, druga sprawa to ile ten wtrysk może podać, a to już kwestia rozmiaru.
Szczerze to nie wiem jakie ciśnienie mają luki .... Muszę popatrzec
Pewnie lekko ożywić tak żeby może około 100 koników miało i radziło sobie w terenie chodzby z 31" bo brakuje mu takiego kopa
To aż tak łatwo jest przekrecić panewki w takim silniczku ?? Wiele osób katuje z takimi silniczkami lekko nawet pomodzonymi i jakos to tam chodzi ale nie słyszałem o panewkach
dzisiaj udało mi się odczytać jakie wtryski siędza u mnie lcr67343030 czyli wtryski które także były montowane w 90ciu konnych pugach, jeśli gwint jest zgodny z przewodami od pompy boscha to nie zmieniam, dobrze czy źle robie??
Wiek: 36 Dołączył: 05 Lut 2017 Posty: 3 Skąd: Kazimierza Wielka
Wysłany: 2017-03-04, 17:11
Wie ktoś czy kompletny silnik z Peugeota 406 1.9td z pompą Bosch z z wtryskiem sterującym odpali bez sterownika ?, Mogę mieć taki silniczek ale brakuje do niego sterownika. Da się to jakoś obejść ?
[ Dodano: 2017-03-04, 17:39 ]
Ile kabli idzie do pompy, jeden na zawor gaszenia?
Jak jeden, to plus na zawor gaszenia i odpali.
Nie wiem, po co im pozycja walka? Do EGRa??
[ Dodano: 2017-03-04, 18:06 ]
Rafał, do tablicy prosimy
_________________ Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
[ Dodano: 2017-03-04, 17:39 ]
Ile kabli idzie do pompy, jeden na zawor gaszenia?
Jak jeden, to plus na zawor gaszenia i odpali.
Nie wiem, po co im pozycja walka? Do EGRa??
[ Dodano: 2017-03-04, 18:06 ]
Rafał, do tablicy prosimy
Pompa jest raczej z linka, jesli tak to zapali po wywaleniu zaworu kodowego ale jak to bedzie dzialac to nie wiem
dzisiaj zmieniłem pompę i kolejny problem... auto kręci i coś tam chwyta ale zapalić nie chce..... na plaku chodzi na wolnych ale cholera wie czy pompa padaka czy co... czy podciśnienie do bostpina musi być podpięte by to zapaliło? co by tu sprawdzić zrobić??
Nie musi być podpięte.
Ustaw to na zegar, wtedy będziesz miał jasność.
Jak nie ogarniesz, to bierz za dupę jakiegoś pompiarza i niech na miejscu ogarnie co się dzieje.
_________________ Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
Nie musi być podpięte.
Ustaw to na zegar, wtedy będziesz miał jasność.
Jak nie ogarniesz, to bierz za dupę jakiegoś pompiarza i niech na miejscu ogarnie co się dzieje.
No z glowiczki wykrecasz zaslepke, wkrecasz czujnik zegarowy i jazda, wartość regulacyjna wzniosu z danych silnika i cyk.
Z tym że jak tego nie robiłeś, to się pomeczysz trochę.
_________________ Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum