Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
1.9td pytania...
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2017-02-24, 20:45   

150 na pewno
_________________
606468554
 
     
querly 
nowicjusz


Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 41
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2017-02-25, 18:59   

A jeżeli przy swapie tej pompy zmienisz tak samo wtryski to daje to dużo czy jak pasują lucasowskie to nie pchać się w to tylko zostawić ??
_________________
Santana 1.9 TD PSA, 1999/2000 rok, DHU XUD9T , pompa Bosch , 30 cali FEDERAL
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2017-02-25, 21:23   

A jakie ciśnienie mają luki?
Chcesz dlubnac ten motor, czy tylko ożywić nieco, kurde pytaj dokładniej i pisz co chcesz uzyskać, łatwiej się kombinuje.
Jak chcesz dlubnac, to jak mocno i ile masz budżetu.
To jest gowniany silnik do motania wysoko, lubi przy wysokich panewki poobracac.
Hehe... robiłem naszemu wikaremu taki silnik, ale fantazja go poniosła i przekrecił panewke korbowodowa na ekspresowce.

[ Dodano: 2017-02-25, 21:25 ]
Ciśnienie otwarcia wtrysku to jedno, druga sprawa to ile ten wtrysk może podać, a to już kwestia rozmiaru.
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
samuraiksu
nowicjusz


Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 30
Wysłany: 2017-02-25, 22:39   

tzn co tam temu wikaremu zmodziłeś?? :mrgreen:
nieeee...to nie vag żeby można było kręcić do 180km bez kucia...
jednak przy nalewanym simexie 33" 75km to stanowczo za mało, z drugiej tez nie można przesadzić bo pewnie +250Nm zrobiło by miazgę z każdego mostu.ja celuje w okolice 100-110km i ok200Nm w połączeniu z przełożeniami 4,6 powinno to czyścić simexa wydusić prędkość przelotową w okolicach 100km/h :mrgreen: i w miarę długo wytrzymywać :mrgreen:


ciekawe czy w xud jest możliwość zastosowania jakichś większych wtrysków? coś jak 216stki w vagu? ja znalazłem kca na 175barów więc mgiełka powinna sie ładnie zapalać.


aha... ku potomności język miłości ale idzie skumać co i jak https://www.youtube.com/watch?v=T4h0_arKmqg
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2017-02-26, 07:45   

Właśnie nic nie modzilem bo to PSA, poustawialem ten motor tak jak książka pisze, wymienilem dekiel pompy i założyłem nowa dźwignię regulatora, bo stara była już strasznie wytarta. Wtryski przestały lać a zaczęły rozpylac, po nowych koncowkach.
Na koniec podnioslem mu dawkę i ustaliłem wyższe obroty maksymalne na ograniczniku aktuatora, bo były masakrycznie skręcone.
On do chorych w góry tym jeździ i czasem te jego obroty silnika skutecznie ograniczały zasięg auta.
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
querly 
nowicjusz


Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 41
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2017-02-26, 12:25   

bulimierz napisał/a:
A jakie ciśnienie mają luki?
Chcesz dlubnac ten motor, czy tylko ożywić nieco, kurde pytaj dokładniej i pisz co chcesz uzyskać, łatwiej się kombinuje.
Jak chcesz dlubnac, to jak mocno i ile masz budżetu.
To jest gowniany silnik do motania wysoko, lubi przy wysokich panewki poobracac.
Hehe... robiłem naszemu wikaremu taki silnik, ale fantazja go poniosła i przekrecił panewke korbowodowa na ekspresowce.

[ Dodano: 2017-02-25, 21:25 ]
Ciśnienie otwarcia wtrysku to jedno, druga sprawa to ile ten wtrysk może podać, a to już kwestia rozmiaru.


Szczerze to nie wiem jakie ciśnienie mają luki .... Muszę popatrzec

Pewnie lekko ożywić tak żeby może około 100 koników miało i radziło sobie w terenie chodzby z 31" bo brakuje mu takiego kopa


To aż tak łatwo jest przekrecić panewki w takim silniczku ?? Wiele osób katuje z takimi silniczkami lekko nawet pomodzonymi i jakos to tam chodzi ale nie słyszałem o panewkach
_________________
Santana 1.9 TD PSA, 1999/2000 rok, DHU XUD9T , pompa Bosch , 30 cali FEDERAL
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2017-02-26, 17:57   

Nie sądzę że to takie słabe rozwiązanie, ale jego pudełko zaczęło jechać. No to osiol zaczął go gonić i w końcu na ekspresowce przekrecił motor.
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
samuraiksu
nowicjusz


Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 30
Wysłany: 2017-02-27, 22:27   

dzisiaj udało mi się odczytać jakie wtryski siędza u mnie lcr67343030 czyli wtryski które także były montowane w 90ciu konnych pugach, jeśli gwint jest zgodny z przewodami od pompy boscha to nie zmieniam, dobrze czy źle robie??
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2017-02-27, 22:31   

Jak gwinty ok, to luz. Tylko kolejności nie pomyl :-D
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
samuraiksu
nowicjusz


Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 30
Wysłany: 2017-02-27, 23:14   

bulimierz napisał/a:
Jak gwinty ok, to luz. Tylko kolejności nie pomyl :-D


spokojnie... ;) mechanikiem jestem tylko ze szkoły a to już prawie 16lat.... ;P ale z tego co kojarzę to przewody mnie nie puszczą :mrgreen:
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2017-02-28, 05:59   

Spoko Panie, asekuracyjnie zaznaczyłem ;-)
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
nidzik 
świeżak


Wiek: 36
Dołączył: 05 Lut 2017
Posty: 3
Skąd: Kazimierza Wielka
Wysłany: 2017-03-04, 17:11   

Wie ktoś czy kompletny silnik z Peugeota 406 1.9td z pompą Bosch z z wtryskiem sterującym odpali bez sterownika ?, Mogę mieć taki silniczek ale brakuje do niego sterownika. Da się to jakoś obejść ?
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2017-03-04, 17:33   

Pompa z elektronicznym nastawnikiem czy linka?


[ Dodano: 2017-03-04, 17:39 ]
Ile kabli idzie do pompy, jeden na zawor gaszenia?
Jak jeden, to plus na zawor gaszenia i odpali.
Nie wiem, po co im pozycja walka? Do EGRa??

[ Dodano: 2017-03-04, 18:06 ]
Rafał, do tablicy prosimy ;-)
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2017-03-04, 19:07   

bulimierz napisał/a:
Pompa z elektronicznym nastawnikiem czy linka?


[ Dodano: 2017-03-04, 17:39 ]
Ile kabli idzie do pompy, jeden na zawor gaszenia?
Jak jeden, to plus na zawor gaszenia i odpali.
Nie wiem, po co im pozycja walka? Do EGRa??

[ Dodano: 2017-03-04, 18:06 ]
Rafał, do tablicy prosimy ;-)


Pompa jest raczej z linka, jesli tak to zapali po wywaleniu zaworu kodowego ale jak to bedzie dzialac to nie wiem
_________________
606468554
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2017-03-04, 19:53   

Cytat:
Pompa jest raczej z linka, jesli tak to zapali po wywaleniu zaworu kodowego ale jak to bedzie dzialac to nie wiem

Dzięki :mrgreen:
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
nidzik 
świeżak


Wiek: 36
Dołączył: 05 Lut 2017
Posty: 3
Skąd: Kazimierza Wielka
Wysłany: 2017-03-04, 22:35   

Zawór kodowy to ten od immobilisera, pod metalową pokrywą?
 
     
samuraiksu
nowicjusz


Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 30
Wysłany: 2017-03-04, 23:25   

dzisiaj zmieniłem pompę i kolejny problem... auto kręci i coś tam chwyta ale zapalić nie chce..... na plaku chodzi na wolnych ale cholera wie czy pompa padaka czy co... czy podciśnienie do bostpina musi być podpięte by to zapaliło? co by tu sprawdzić zrobić??
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2017-03-04, 23:43   

Nie musi być podpięte.
Ustaw to na zegar, wtedy będziesz miał jasność.
Jak nie ogarniesz, to bierz za dupę jakiegoś pompiarza i niech na miejscu ogarnie co się dzieje.
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
samuraiksu
nowicjusz


Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 30
Wysłany: 2017-03-04, 23:56   

bulimierz napisał/a:
Nie musi być podpięte.
Ustaw to na zegar, wtedy będziesz miał jasność.
Jak nie ogarniesz, to bierz za dupę jakiegoś pompiarza i niech na miejscu ogarnie co się dzieje.



na zegar?? tzn jak??
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2017-03-05, 00:10   

No z glowiczki wykrecasz zaslepke, wkrecasz czujnik zegarowy i jazda, wartość regulacyjna wzniosu z danych silnika i cyk.
Z tym że jak tego nie robiłeś, to się pomeczysz trochę.
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.