Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 782 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2011-05-21, 19:40
Dokladnie jak sie nie popiesci to sie nie zmiesci ja ustawialem tarcze z dociskiem na oki i weszlo bez problemow hahaha ma sie to oko juz cztery razy wymienialem sprzeglo lub piec w lanosie to doszlem do wprawy a wazna zasada zawsze wbijcie luz na skrzyni bo inaczej frezu nie przekrecicie cos o tym wiem haha potem cala skrzynia sie kreci hahahaha no a jak nie da rady to trzeba sily persfazji uzyc czyli kilkarazy mocniej zajebac i jest na miejscu
Pozdr i powodzenia
A powiem 4 spiekowe tarcza sprzegla Cud Malina rwie w terenie jak gluie
Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 782 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2011-05-23, 08:17
Wez zdemontuj ta tarcze i i zaloz sama tarcze na walek moze sie pomylil i dal ci inna musi byc 24 zeby jak wiem mi weszlo bez problemu no a co do cenny to jak sie pojedzie do niego to mozna zbic o parew dobry dyszek ale jak cos to nie wiecie od mnie
Ostatnio zmieniony przez Death1985 2011-05-23, 15:31, w całości zmieniany 1 raz
nie rozumiem czemu tak ciezko wchodzi, kolego do wuja sama- musi wejsc leciutko. Na siłe nie ma co wpychac, moze wadliwa wersja, moze ktos cos pomylił- ale z Bielska i by cos pomylili?
U mnie weszlo leciutko a mialem 4 spiekowe, teraz polonezowskie bedzie wprawdzie, ale to nie ma nic do znaczenia.
Na siłe to nie ma co, chyba ze to dziewica- to lekko trza
po drugie leniwi u was mechanicy , u mnie w 1 wiosce- 2km ode mnie 4 warsztaty i czekaja z otwartym kanałem
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Powiedzcie koledzy jak się Wam sprawują te Wasze sprzęgła, o których pisaliście wcześniej, bo po wczorajszym wypadzie stwierdziłem, że trzeba poważnie pomyśleć o wymianie u mnie i muszę się na coś zdecydować.
_________________ 2000r., 1.3 benzyna, seria + Persichini 225/70/15
Jezdze na spieku 6 łopatkowym ogólnie wszystko ok troszke agresywne ale jestem bardzo zadowolony. Pozostała kwestia dobrego wyregulowania co sprawia problem bo sam nie wiem jak to ma dobrze "brać"
spiek jest git trzeba tylko łącznik przyzwyczaić,dwa lata miałem w vitarze sześcioelementowy,w samuraju mam poloneza ,ale mam uszczelnioną komorę sprzegła ,bo docisk poldka raczej nie wypuściłby błota .Wydaję mi się ,że przy większych kołach i orginalnym przełożeniu to polonez też nie będzie dawał rady,ale to jest tylko moję zdanie.
Witam,
mam pytanie, jakie najlepsze i (nienajdroższe) sprzęgło komplet do Suzuki Samurai Long 1,9 Diesel, 47 kW, 64KM (silnik Renault F8Q). W internecie i w sklepach jest małe zamieszanie i niemałe ceny...
Sprzęgła od Samuraia 1.9 TD 46 kW 63 KM i od Vitary 1,9 D i 1,9 TD (lata 88-98) też pasują.
tarcza: 200mm
ilość zębów: 20
profil piasty: 20,1x23,1-20N
Czy znacie jakieś zamienniki lub może spiekowe? Jeśli tak, to jakie (4 czy 6 segmentowe) i w jakiej cenie i gdzie wtedy i za ile kupić docisk i łożysko?
Czy sprzęgło od Vitary 1,6 np. takie pasuje? - http://allegro.pl/622a-sp...2284261973.html (jest znacznie tańsze)
my z adalbertem kupiliśmy tu, sześciolistkowe za ok 400zł/szt. i mogę Ci je z czystym sumieniem polecić. Żadne błotko, bagna, woda i strzały ze sprzęgła w tym błocie, mu nie straszne
vitarowe oczywiście też mają
Dzwoniłem kilka dni temu do Aaronex. Na allegro mają 6-segmentowe po 370 zł. Tak czy inaczej muszę jeszcze dokupić docisk i łożysko i nie wiem gdzie osobno. Raczej drogo wyjdzie...
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2012-05-14, 17:33
Ja od roku mam komplet Aisina. Też mam 1.9 pickupa na bazie longa, ale z silnikiem PSA. Jak dotąd zero problemów tyle że auto to bulwarówka i terenu nie zna za bardzo.
Ludziska motają jeszcze sprzęgła od Poloneza, ale rozumiem, że Ty raczej szukasz czegoś plug and play a nie plug and pray ;)
Jak nie męczysz auta w terenie, to nie ma co zakładać spieka, bo jest znacznie mniejsze półsprzęgło i trzeba się przyzwyczaić. Jeżeli tak jak np ja, jeździsz niemal tylko w terenie, to uważam, że nic nie zastąpi spieka
kolega Teufel ma tarczę 200mm jak w vitarze, a nie 190 jak w samuraiu więc poldek raczej chyba nie przejdzie, poza tym jak ma wybór polonez, a oryginalne 200mm to chyba lepiej jednak to dedykowane, tylko dobrej jakości. Takie przynajmniej jest moje zdanie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum