Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Admin
2010-12-14, 20:02
Sprzęgło...pora zmienić, ale na jakie?
zawada 
mechanik



Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 670
Skąd: przysucha
Wysłany: 2011-05-19, 19:54   

to pchaj na chama musi wejsc chyba ze cos innego ci blokuje ale watpie w to
_________________
suzuki samuraj sj 410 Q DELUXE cabrio, 1985r. Spring,

https://plus.google.com/u/0/

https://www.youtube.com/c...gUqeWYcMp6jVqPA
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
  Wysłany: 2011-05-21, 19:40   

Dokladnie jak sie nie popiesci to sie nie zmiesci ja ustawialem tarcze z dociskiem na oki ;-) i weszlo bez problemow hahaha ma sie to oko juz cztery razy wymienialem sprzeglo lub piec w lanosie to doszlem do wprawy :-P a wazna zasada zawsze wbijcie luz na skrzyni bo inaczej frezu nie przekrecicie ;-) cos o tym wiem haha potem cala skrzynia sie kreci hahahaha :-P no a jak nie da rady to trzeba sily persfazji uzyc czyli kilkarazy mocniej zajebac i jest na miejscu

Pozdr i powodzenia

A powiem 4 spiekowe tarcza sprzegla Cud Malina rwie w terenie jak gluie :shock: ;-)

Polecam Kolesia robi dobra robote :mrgreen:
 
 
     
zawada 
mechanik



Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 670
Skąd: przysucha
Wysłany: 2011-05-22, 19:27   

a w jakiej cenie ten koles ribi te 4 spiekowe????

a z tym luzem to przeciez normalka bynajmniej dla mnie a nie przy jednym samochodzie zmienialem.

pozdrawiam
_________________
suzuki samuraj sj 410 Q DELUXE cabrio, 1985r. Spring,

https://plus.google.com/u/0/

https://www.youtube.com/c...gUqeWYcMp6jVqPA
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2011-05-22, 21:33   

karwa ja dalej mojego nie mogę wstawić :-/ spróbuje na siłę wbić bo już nawet u 2 mechaników byłem i powiedzieli że nie chce im się tego robić :shock:
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
zawada 
mechanik



Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 670
Skąd: przysucha
Wysłany: 2011-05-22, 22:00   ..

a jakie sprzegło wsadzałes moze jest cos nie tak albo tarcze nie tak włorzyłes ,
chociaz watpie w to....
_________________
suzuki samuraj sj 410 Q DELUXE cabrio, 1985r. Spring,

https://plus.google.com/u/0/

https://www.youtube.com/c...gUqeWYcMp6jVqPA
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-05-22, 22:06   

tytus napisał/a:
karwa ja dalej mojego nie mogę wstawić :-/ spróbuje na siłę wbić bo już nawet u 2 mechaników byłem i powiedzieli że nie chce im się tego robić :shock:


Nie obraź się ale na silę to nawet palca do dupy się nie wkłada :mrgreen: i nie słuchaj kolegów co ci radzą na chama bo bedziesz miał po tarczy :mrgreen:
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2011-05-22, 22:30   

Kupiłem tego spieka 6 z bielska i daje się nasunąć na wałek, chociaż nawet wtedy ciężko trafić żeby wlazło :-/
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2011-05-23, 08:17   

Wez zdemontuj ta tarcze i i zaloz sama tarcze na walek moze sie pomylil i dal ci inna ;-) musi byc 24 zeby jak wiem mi weszlo bez problemu ;-) no a co do cenny to jak sie pojedzie do niego to mozna zbic o parew dobry dyszek ale jak cos to nie wiecie od mnie :-P ;-)
Ostatnio zmieniony przez Death1985 2011-05-23, 15:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-05-23, 08:21   

Mogą ci sie nie zgrywać frezy na tarczy i na wałku i przez to nie może weś
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-05-24, 09:53   

nie rozumiem czemu tak ciezko wchodzi, kolego do wuja sama- musi wejsc leciutko. Na siłe nie ma co wpychac, moze wadliwa wersja, moze ktos cos pomylił- ale z Bielska i by cos pomylili?

U mnie weszlo leciutko a mialem 4 spiekowe, teraz polonezowskie bedzie wprawdzie, ale to nie ma nic do znaczenia.

Na siłe to nie ma co, chyba ze to dziewica- to lekko trza :-D

po drugie leniwi u was mechanicy , u mnie w 1 wiosce- 2km ode mnie 4 warsztaty i czekaja z otwartym kanałem :lol:
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
papajazz 
rozgadany



Wiek: 40
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 87
Skąd: Łask
Wysłany: 2011-10-02, 14:30   

Powiedzcie koledzy jak się Wam sprawują te Wasze sprzęgła, o których pisaliście wcześniej, bo po wczorajszym wypadzie stwierdziłem, że trzeba poważnie pomyśleć o wymianie u mnie i muszę się na coś zdecydować.
_________________
2000r., 1.3 benzyna, seria + Persichini 225/70/15
 
 
     
kamilooo 
rozgadany


Wiek: 112
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 121
Skąd: jawornik
Wysłany: 2011-10-02, 16:16   

Jezdze na spieku 6 łopatkowym ogólnie wszystko ok troszke agresywne ale jestem bardzo zadowolony. Pozostała kwestia dobrego wyregulowania co sprawia problem bo sam nie wiem jak to ma dobrze "brać"
_________________
www.pgr4x4.pl/
 
 
     
cichy
świeżak


Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 13
Wysłany: 2011-10-02, 22:09   

spiek jest git trzeba tylko łącznik przyzwyczaić,dwa lata miałem w vitarze sześcioelementowy,w samuraju mam poloneza ,ale mam uszczelnioną komorę sprzegła ,bo docisk poldka raczej nie wypuściłby błota .Wydaję mi się ,że przy większych kołach i orginalnym przełożeniu to polonez też nie będzie dawał rady,ale to jest tylko moję zdanie.
 
     
Teufel 
świeżak


Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 9
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2012-05-14, 15:49   

Witam,
mam pytanie, jakie najlepsze i (nienajdroższe) sprzęgło komplet do Suzuki Samurai Long 1,9 Diesel, 47 kW, 64KM (silnik Renault F8Q). W internecie i w sklepach jest małe zamieszanie i niemałe ceny...
Sprzęgła od Samuraia 1.9 TD 46 kW 63 KM i od Vitary 1,9 D i 1,9 TD (lata 88-98) też pasują.
tarcza: 200mm
ilość zębów: 20
profil piasty: 20,1x23,1-20N

Znalazłem Aisina KS-025 za 465 zł - http://allegro.pl/aisin-s...2279564909.html
SRL za 360 zł (ludzie chyba raczej nie polecają?) - http://allegro.pl/sprzegl...2332447550.html

Czy znacie jakieś zamienniki lub może spiekowe? Jeśli tak, to jakie (4 czy 6 segmentowe) i w jakiej cenie i gdzie wtedy i za ile kupić docisk i łożysko?
Czy sprzęgło od Vitary 1,6 np. takie pasuje? - http://allegro.pl/622a-sp...2284261973.html (jest znacznie tańsze)

Dzięki z góry za odpowiedź.
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2012-05-14, 16:15   

http://www.aaronex.pl/index2.html

my z adalbertem kupiliśmy tu, sześciolistkowe za ok 400zł/szt. i mogę Ci je z czystym sumieniem polecić. Żadne błotko, bagna, woda i strzały ze sprzęgła w tym błocie, mu nie straszne :mrgreen:
vitarowe oczywiście też mają ;-)
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
Teufel 
świeżak


Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 9
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2012-05-14, 17:00   

Dzwoniłem kilka dni temu do Aaronex. Na allegro mają 6-segmentowe po 370 zł. Tak czy inaczej muszę jeszcze dokupić docisk i łożysko i nie wiem gdzie osobno. Raczej drogo wyjdzie...
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2012-05-14, 17:33   

Ja od roku mam komplet Aisina. Też mam 1.9 pickupa na bazie longa, ale z silnikiem PSA. Jak dotąd zero problemów tyle że auto to bulwarówka i terenu nie zna za bardzo.

Ludziska motają jeszcze sprzęgła od Poloneza, ale rozumiem, że Ty raczej szukasz czegoś plug and play a nie plug and pray ;)
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2012-05-14, 22:23   

Jak nie męczysz auta w terenie, to nie ma co zakładać spieka, bo jest znacznie mniejsze półsprzęgło i trzeba się przyzwyczaić. Jeżeli tak jak np ja, jeździsz niemal tylko w terenie, to uważam, że nic nie zastąpi spieka ;-)
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-05-14, 22:27   

A może przeróbka na polonezowskie ?
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2012-05-14, 22:39   

kolega Teufel ma tarczę 200mm jak w vitarze, a nie 190 jak w samuraiu więc poldek raczej chyba nie przejdzie, poza tym jak ma wybór polonez, a oryginalne 200mm to chyba lepiej jednak to dedykowane, tylko dobrej jakości. Takie przynajmniej jest moje zdanie ;-)
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.