Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2013-07-11, 14:35
Co dziś dobrego zrobiłeś/aś dla swojego Samuraia
Maciek_mk 
nowicjusz



Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 56
Skąd: KRA
Wysłany: 2013-05-06, 22:17   

Więc od czego by tu zacząć. Nie była to robota na jeden dzień, ale nie było czasu wpisywać co jak na bieżąco, więc dzisiaj za jednym zamachem ;)

1. wymontowana skrzynia biegów
2. wymienione sprzęgło, docisk, koło zamachowe, wszystkie łożyska
3. wymyta i wyszorowana skrzynia (jak nówka :D)
4. sprawdzony uszczelniacz wału
5. wymieniona uszczelka pod deklem (już nie leje :D)
6. dokręcone wałki zaworowe (jak się rozkręciły, uj wi)
7. poprawiona elektryka tylnych świateł - wymienione żarówki, zabezpieczone okablowanie przed dostaniem się wody
8. wszystko poskładane do kupy
9. upalanie Sami na łąkach u kumpla :D:D:D:D

A teraz parę fotek ;)

1. taka brudna skrzynia...


2. troszeczkę zeszlifowany docisk


3. spalona tarcza sprzęgła - jakie ładne kolory dostała? ;)


4.robimy wałek do centrowania sprzęgła


5. już wałeczek gotowy :D


6. Już czyste wszystko na miejscu ;)


7. Sami już po testach w błotku na łące :D:D:D:D



I z grubsza to tyle :)

Zostały jeszcze do zrobienia krzyżaki na wałach, bo każdy z innej parafii... :/
_________________
co-driver in http//www.facebook.com/EBC.Brakes.Team.Poland
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-05-08, 20:54   

a ja w swoim zmieniłem felgi z 6 calowych na 8 calowe ;-) no i wał przedni zdemontowany bo jest mega luz na wieloklinie będę wspawywał nowy wieloklin z Uaza
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
yahoo33 
mechanik



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 618
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-05-08, 22:25   

Zamontowany snorekl z rury DVR :)
_________________
yahoo33,

Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
 
     
betakm 
rozgadany


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 80
Skąd: Strzegom
Wysłany: 2013-05-08, 23:40   

Wymieniona zerwana linka prędkościomierza - robota na godzinkę i działa :-D
_________________
KM
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-05-09, 20:32   

wymieniony olej w mostach po raz 3 w tym roku,
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
pacol 
rozgadany



Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 119
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2013-05-09, 22:17   

Dokładniej to nie moja sprawka, ale deszczu. Podczas ostatniego deszczu zalało mi coś z wycieraczkami i chodziły nonstop jedynie hamował je wyjęty bezpieczni. przed zalaniem miałem 2 prędkości( co jakiś czas i stała ale wolna) ostatnio słoneczko przyprażyło i zaczeło chodzić wszystko cacy a ja patrze, a tam 3 prędkość(stale szybko). Dzikować deszczowi za naprawę wycieraczek.
 
     
zawada 
mechanik



Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 670
Skąd: przysucha
Wysłany: 2013-05-19, 17:36   

wczoraj włozyłem uszczelke pod miska ale pozniej pojechałem na przejazdzke i niestety zabrakło wstecznego ale dojechałem do domu i musiałem sie wziasc za robote i wsteczny spowrotem jest hihi
_________________
suzuki samuraj sj 410 Q DELUXE cabrio, 1985r. Spring,

https://plus.google.com/u/0/

https://www.youtube.com/c...gUqeWYcMp6jVqPA
 
     
rybagosc 
stały bywalec



Wiek: 42
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 190
Skąd: CZŁUCHÓW
Wysłany: 2013-05-23, 11:26   

założone wspomaganie od grand vitary po prostu bajka jednym palcem kręce póki co na szosowych laczkach ale niebo a ziemia jak ktoś mówi że nie jest potrzebne niech przejedzie się samim ze wspomaganiem w końcu jest jakiś krok w stronę komfortu, oprócz tego kończe blacharkę i zakładam poszerzenia od wranglera zbieram na 31 bf-goodrich mt buda już podniesiona a OME już w drodze
_________________
1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
 
 
     
Maror 
mechanik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 561
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-28, 23:08   

Mały remont silnika :mrgreen:
_________________
Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-05-28, 23:26   

nie chcę się wtrącać, ale te części chyba się montuje bez pudełek ;)
 
     
corny 
pomocnik mechanika



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 460
Skąd: Swietokrzyskie TJE
Wysłany: 2013-05-28, 23:41   

SamNaSamZSam napisał/a:
nie chcę się wtrącać, ale te części chyba się montuje bez pudełek ;)

w pudelkach sa bardziej wodoodporne :mrgreen:
 
     
Maror 
mechanik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 561
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-29, 00:06   

Wiecie, pudełka dodają 10 KM ;-)
_________________
Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
 
     
pacol 
rozgadany



Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 119
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2013-05-29, 09:50   

http://www.xbox360achieve...Go-Fastah-.html
Oczyściłem styki na kopułce i z 3 obrotów zeszło do 1 i jest zapłon. Orginalna kopułka i orginalny palec rozrusznika. Styków prawie nie ma, ale i tak chodzi pięknie. Pozostaje regulacja zapłonu i tyle.
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2013-06-01, 20:31   

Założone nowe-używane resory, sporo wyższe od poprzednich.
Przy okazji brakło mi amorów z tyłu :mrgreen: Założone od sprintera (poldków nie znalazłem)
Z przodu ograniczają mi wykrzyż, pewnie będę szukał Vitarowych.

Do tego zrzuciłem hard topa, dobrze poupalałem i zaciągnąłem wody do silnika :mrgreen:

Jeszcze chwilę się naciesze i będzie trzeba dziada rozbierać i zrobić jakiś remoncik ;-)




 
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-06-02, 08:30   

też miałem taką przygodę że mi zaciągnął wody ale nic się nie stało a nawet jeszcze jeździłem na tym aż zrobiła się emulsja , potem zlałem wszystko ,wypłukałem ropą i nalałem nowego oleju ,chodził do tej pory a ile razy się zagotował to nie zliczę . Te silniki to chyba niezniszczalne są
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2013-06-02, 09:44   

Eee walasnie Halas miales swojego sprzedac ale widze ze jednak sie rozmysliles i nie mogles mu tego zrobic ;-)
_________________
1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
 
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2013-06-02, 09:46   

Po zrobieniu body lifta strasznie leje mi się woda do komory silnika (między ramą a nadkolem) i elektryke mi zrasza :evil:
Po wyjeździe z wody zgasł mi pod górkę, zajrzałem w filtr a tam niespodzianka. Po odpaleniu na lince (jakiś kilometr targania :mrgreen: ) wróciłem do domu, po drodze jeszcze zaliczając kilka górek ;-)
 
 
     
pacol 
rozgadany



Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 119
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2013-06-02, 19:26   

Radio zmontowane, linka sprzęgła wymeiniona, zostaje już tylko wspomaganie, ale to po zdjęciu budy dopiero.
 
     
Maciek_mk 
nowicjusz



Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 56
Skąd: KRA
Wysłany: 2013-06-02, 23:58   

Pomalowane zderzaki przód/tył. Pozostały jeszcze progi :)
_________________
co-driver in http//www.facebook.com/EBC.Brakes.Team.Poland
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-06-06, 22:22   

w ostatni weekend urwałem wzmacnianą półoś przód i złamałem resor od Mazura oczywiście już wszystko naprawione dla przykładu na foto złamana półoś nie wiem jakiej marki obok lezy z przegubem spidertrax jest grubsza
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.