2,0d? gazik napisz coś wie3cej, najlepiej z fotkami jak dużo trzeba przerabić
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
2,0 benzynka poczatkowo na wtrysku ale bylo duzo problemow i zostal przerobiony na gaznik
pochwal się jak to wygląda pod maską
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
Wiek: 32 Dołączył: 16 Maj 2015 Posty: 10 Skąd: kościan
Wysłany: 2015-10-13, 15:07
jak ma byc zabawa to kto patrzy na ekonomie :) foty w przyszlym tygodniu aktualnie remont poniewaz byl wczorajszy i napil sie wody :) buda podniesiona o 6 cm i maska tez po malym gwalcie
strasznie jestem ciekaw jak to wygląda pod maską. Jak półosie wytrzymują ten moment bliski 200nm? Co za gaźnik zastosowałeś?
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
Wiek: 32 Dołączył: 16 Maj 2015 Posty: 10 Skąd: kościan
Wysłany: 2015-10-14, 21:13
poloski wytrzymuja gaznik orginal od mercedesa kola 33x12,5x15 bf goodrich MT przod jak i cale auto zrobione z rur teraz dopiero zakladam bude i jest troche rzezby, dzialam niczym Michal Aniol :D zielone cudo obejrzyjcie filmik 6:30 do 6:50
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
Panowie i Panie mam pytanie. Posiadam Samiego 1.3 na gaźniku.
Muszę wymienić silnik bo piekielnie bierze olej po przegrzaniu i jestem
ciekawy czy sam słupek np od 1.3 wtrysk lub innego modelu suzi podejdzie
tak by tylko osprzęt przerzucić z gaźnika. I ewentualnie jak jest taka możliwość
to jakie mody w słupku trzeba robić z wtrysku na gaźnik.
Z góry dzięki za podpowiedzi
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2016-01-17, 13:31
Ja trochę zamieszam niemerytorycznie.
Rozumiem, że głównym celem jest "minimalizacja" (kosztu i czasu) - ale może skoro już przełknąłeś konieczność wymiany silnika to zaproponuję pod rozwagę "racjonalizację" i zapodanie od razu jakiegoś motoru 1.6 np. z Vitary.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Właśnie chodzi o to że nie chciałbym pchać innego motoru bo wiąże się to w elektryką i innymi duperelami .
Łącznie z innym podtlenkiem LPG.A auto używam do wyjazdów na polowania więc nie muszę mieć potężnego motoru
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2016-01-17, 15:47
Nie do końca taki sam, bo wtrysk ma minimalnie mniejszą pojemność (mniejszy skok tłoka), niż gaźnik - 1298 vs 1324 ccm.
Z resztą różnice są mało istotne, jedyny temat, który wymagałby rozpoznania, to kwestia napędu pompy paliwa - jeśli w głowicy od wtryskowca jest kanał na popychacz pompy, a na wałku rozrządu mimośród do napędu tejże, to sprawa prosta, jeśli nie ma, to trzeba by się jeszcze uzbroić w elektryczną pompę paliwa.
Reszta potrzebnych gratów typu kolektory i aparat, z tego co wiem, są zamienne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum