Odkopuje...
Dzisiaj rozłożyłem sprzęgło w samcu i co zobaczyłem albo czego nie zobaczyłem to tarczy sprzęgłowej bo się prawie wysypała
Ale ja nie tym, że mam dostęp dużej ilości części do aut z lat 90 typu tico golfry passaty i inne kartonowe ryże znalazła się tam tarcza sprzęgła do Łada Samara 1.3 i pasuje idealnie jako zamiennik samuraiowskiej.
Takie dodatkowe info do tematu.
Ale że po przeczytaniu tematu sprzęgło z Poldżera bardziej do mnie przemawia to mam kilka pytań gwoli ścisłości;
Pierwsze, po zabieleniu części dociskowej koła zamachowego dla tarczy mam zewnętrzny próg do którego dokręcano oryginalny docisk stoczyć i wjechać 0,7mm głębiej od powierzchni dociskowej dla tarczy?
Pytam bo dla mnie 7 dyszek to dość sporo i nie chciałbym się zagalopować przy tokarce...
Odkopuje...
Dzisiaj rozłożyłem sprzęgło w samcu i co zobaczyłem albo czego nie zobaczyłem to tarczy sprzęgłowej bo się prawie wysypała
Ale ja nie tym, że mam dostęp dużej ilości części do aut z lat 90 typu tico golfry passaty i inne kartonowe ryże znalazła się tam tarcza sprzęgła do Łada Samara 1.3 i pasuje idealnie jako zamiennik samuraiowskiej.
Takie dodatkowe info do tematu.
Ale że po przeczytaniu tematu sprzęgło z Poldżera bardziej do mnie przemawia to mam kilka pytań gwoli ścisłości;
Pierwsze, po zabieleniu części dociskowej koła zamachowego dla tarczy mam zewnętrzny próg do którego dokręcano oryginalny docisk stoczyć i wjechać 0,7mm głębiej od powierzchni dociskowej dla tarczy?
Pytam bo dla mnie 7 dyszek to dość sporo i nie chciałbym się zagalopować przy tokarce...
Tak masz zrobic, do tego podzielnica i nowe otwory pod kolki i sruby, najlepiej centrycznie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum