Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2012-08-21, 12:24
Naprawa budy
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 26
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2011-11-02, 23:32   

A no chyba, że tak. :D
 
     
StoQ 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 56
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-11-03, 08:56   

chodzi o to:

http://www.ebay.de/itm/Ra...6#ht_1797wt_905
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-11-03, 11:45   

350zł niezła promocja heheh
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
paruchnik 
świeżak


Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-05, 14:53   

slavok napisał/a:
odpuść sobie takie rzeźby z tymi zaokrągleniami... bierzesz kawałek blachy i robisz tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

a poszerzenia sobie dokręcisz gumowe/z pasa transmisyjnego do tych rantów co zostawisz...
blachę sobie kup o grubości 0,8mm z czarnej stali starczy, drut 0,6 będzie ok.


świetna robota! :D
napisz prosze jeszcze co to za blacha (karoseryjna zwykła czy jakiś wynalazek)
i czym to konserwujesz i jak malujesz po kolei (czeka mnie to samo jak tylko wyskubie kilka dni wolnego)
 
     
Miko 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Mar 2017
Posty: 40
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2017-06-15, 19:57   

Odświeżam trochę temat, chce wyspawać swoją budę a dokładniej nadkola bo na rantach już jest rudo.
Może mi ktoś opisać albo podrzucić trochę zdjęć jak to robić tj. jak wyciąć nadkola, jak potem dopasować nową blachę i to wszystko zespawać?
Na nadkolach jest przetłoczenie- zostawić czy wywalić (mam kupione bushwackery)?
I jak ustawić miga do spawania bo o ile zwykłą elektrodą to dobrze mi się spawa to tego miga jakoś ustawić nie mogę (mam go 1 dzień :) ).
 
     
Sloma1988 
zapaleniec



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 264
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2017-06-18, 13:34   

jestem swiezo po spawaniu budy i jedyna rada jaka chetnie Ci dam to wez pod uwage rozmiar kol ktore bedziesz chcial pakowac. ja wycinalem nadkola rowno z tym przetoczeniem ktore jest i tyl calkiem spoko ale z przodu juz tak duzo miejsca nie mam bo za nisko wycialem przod
 
     
Miko 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Mar 2017
Posty: 40
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2017-06-18, 16:29   

30 cali to wszystko co tam chce wsadzić. Czym wycinałeś nadkola?
 
     
robertisyn 
rozgadany
bieszczaders


Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 84
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-06-20, 11:34   

flex flex i jeszcze raz flex :-)
 
 
     
Miko 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Mar 2017
Posty: 40
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2017-06-21, 12:50   

A ma ktoś zdjęcia w miarę dokładne jak to robił?
Bo w innych wątkach zdjęcia przepadły :/
 
     
Phantom 
rozgadany


Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 79
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 2018-05-13, 11:46   

Też bym poprosił zdjęcia bo na dniach zaprzyjaźniam Samiego z flexem, a siebie z Migiem :-)

[ Dodano: 2018-05-19, 16:02 ]
Dobra, dziś Samurai przywitał się z flexem i migiem. Po kolei wyglądało to tak:







Teraz jeszcze druga strona za tydzień i dalej zabawa z blachą - nadkola, podłoga, itp.
Generalnie robota lajtowa, jedynie problematyczne było spawanie blachy 3mm z blachą samuraja (0,8-1mm). Ale jakoś wyszło.
Od razu popsikałem podkładem antykorozyjnym całość.
Za tydzień zeszlifuję spoiny.

Profile przed wstawieniem potraktowane od środka środkiem antykorozyjnym z BOLLa (do profili zamkniętych), a także nawiercone dziury od góry i od dołu. Na koniec wstawię kwadraty żeby zamknąć profile.
 
     
woodek 
zapaleniec



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 256
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2018-05-21, 15:57   

Dobrze ci idzie. U mnie podobny etap.

Pytanie, na trzecim zdjęciu widzę blachę łączącą podłogę z progiem od wewnętrznej strony. nie podciąłeś jej przed wspawaniem profilu?
_________________
Samurai 90' Soft Top, JSA0SJ700********, 1.6 8v, 15x7 ET-25, Malatesta Kaiman 235/75R15, BodyLift 45mm, lovells + profender, alternator 180A, Escape EVO EWB, cdn.
 
     
Phantom 
rozgadany


Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 79
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 2018-05-21, 18:10   

Była zdrowa więc jedynie zeszlifowałem i pomalowałem antykorozją. Do tego wspawałem.

Szybkie pytanko- błotniki w każdej wersji były takie.same czy się różniły? Mam 1.3 na szerokich mostach i okazję kupić błotnik zdrowy z SJ10
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-05-21, 21:27   

Widzę, że ogarnąłeś MIGa bez pomocy:)
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
Phantom 
rozgadany


Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 79
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 2018-05-21, 21:33   

Niestety nie sam, ale z pomocą kumpla mechanika. Miałem problem z połączeniem 3mm blachy z 1mm :)
Warsztatowa spawara na 1-ce była za mocna i paliła budę. Ale jakoś się dało rady. Teraz myślę jak odratować błotnik i jak podciąć je. Chyba wstrzymam się do czasu jak zakupię poszerzenia i wtedy odrysuję i wytnę.
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-05-21, 21:36   

jakiś plan;) Najlepiej załóż docelowe koło jeszcze i zwykrzyżuj;)
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
Phantom 
rozgadany


Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 79
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 2018-05-25, 12:26   

Zmiana planu :)
wytnę fartuch i wstawię go, a potem do niecho bede równać blachę błotnika. Przy okazji zostawię rant na taśmę z przenośnika (błotnik). Bushfuckery jednak odpadły- za drogie i za szybko je szlag trfi.

[ Dodano: 2018-05-26, 17:14 ]
No i dziś, jako że sobota - to czas na drugi próg. Ten był bardziej zgniły a więcej mocowania się było. Suma Summarum jest tak




O dziwo przedni lewy błotnik / nadkole w bardzo dobrym stanie. Tył gorzej ... No i pytanie - ten przedni gdzie, w którym miejscu ciąć ? Ktos mógłby zaznaczyć na tym zdjęciu ? Z gory dzięki.

Rży okazji wymieniłem klocki hamulcowe bo tamtych już nie było. Niestety, zerwana śruba w jarzmie. Lecę do działu giełda ... ktoś ma na zbyciu? aisin
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2018-05-26, 21:45   

mnie najbardziej podoba sie ten "teleskop" Jak miałem koparko ładowarkę to samuraja na widły i robota była super przyjemna teraz mi kanał tylko został.

[
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
michau 
stały bywalec



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 190
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2018-05-26, 23:20   

Konkretne zaplecze :mrgreen: Pierwsze zdjęcie wygląda jak z targów wystawienniczych. Wszystko czyściutkie, nowiutkie, nie ubabrane smarami. Nawet manekin jest ;-)
 
     
Phantom 
rozgadany


Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 79
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 2018-05-27, 09:36   

No zaplecze w robocie jest konkret- to fakt. Bez tego musiałbym dać Samiego do obcych i bulić jak za zboże. Ani garażu nie mam ...

Manekin? :)) to kumpel spawacz. Ale fakt - wyglada jak manekin na tym zdjęciu Hahaha

Za tydzień kolejny etap - dokończyć / zaślepić profile w progach kwadratami 80x80 i podłoga pasażera bo niebawem mi fotel wyleci dołem. JAk u Flintsonesow :)
 
     
woodek 
zapaleniec



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 256
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2018-06-04, 12:28   



Phantom jak idą pracę? Ja wstawiłem próg i wziąłem się za pierwszy błotnik.

Macie jakieś patenty na nową podłogę paki? Myślałem dać płaską blachę wzmocnić profilami zamkniętymi od spodu. Ale wygięta jest sztywniejsza i lepiej pracuje, tylko jak to zrobić z głową.
_________________
Samurai 90' Soft Top, JSA0SJ700********, 1.6 8v, 15x7 ET-25, Malatesta Kaiman 235/75R15, BodyLift 45mm, lovells + profender, alternator 180A, Escape EVO EWB, cdn.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.