Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2012-08-14, 21:37
Blokady
przemo41 
świeżak


Dołączył: 20 Gru 2014
Posty: 2
Skąd: rzeszów
Wysłany: 2014-12-21, 10:54   

Witam.Na forum toczy się zagorzała dyskusja o skuteczności spartaków i LRów, ale tak naprawdę nie można tego nigdzie dostać, a przynajmniej w normalnych pieniądzach. Czy ktoś robi te blokady na zamówienie, albo wie gdzie to dostać.
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 50
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-12-21, 11:04   

Po pierwsze jak czytasz forum to powinieś wiedzieć że nowi zaczynają tu:

http://samurai.org.pl/vie...=55&view=newest

Po drugie masz dwie możliwości, albo polski dystrybutor, albo samemu kupować w stanach linki poniżej.

http://suzuki-czesci.pl/p...ra-Samurai-/202
http://www.lowrangeoffroa...-sl-suzsam.html
http://www.lowrangeoffroa...ht-lockers.html

Jak to mówi mój kolega z pracy "to nie są tanie rzeczy".

[ Dodano: 2015-01-01, 20:44 ]
Cena Chińczyków spada

http://allegro.pl/blokada...4952641143.html

2300 z komplecie z kompresorem
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
Terenowiec 
nowicjusz


Dołączył: 07 Paź 2013
Posty: 26
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-01-09, 14:05   

Koledzy, mam krókie pytanko. Czy blokada typu Lockright nieistotne czy 1510 cz 1530, jeśli przeznaczona do Samuraia, pasuje do mostów nieistotne jakie przełożenie mamy w środku? Mam w samuraiowskich mostach vitarowskie talerze i ataki 5,125 (tak naprawdę mam je jeszcze na półce w garażu, ale już wkrótce...) i zastanawiam się czy jeśli zamówię sobie LR 1530 do Samuraiato czy da radę tego LR tam wpakować czy może powinienem zamówić LR do Vitary
_________________
"Ass, gas or cash - no one rides for free"
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-01-09, 14:11   

Zmieniając przełożenia podmieniasz wałek atakujący i talerz, mechanizm dyferencjału - a co za tym idzie satelitki/koła koronowe/kosz pozostają te same więc wrzucasz tam LR1510 czy tam 1530.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
kurian 
mechanik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 594
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-01-09, 18:02   

Terenowiec napisał/a:
Koledzy, mam krókie pytanko. Czy blokada typu Lockright nieistotne czy 1510 cz 1530, jeśli przeznaczona do Samuraia, pasuje do mostów nieistotne jakie przełożenie mamy w środku?


nie odbierz tego jako złośliwość. Proponuję zapoznać się z budową mostu to wyjaśni twoje wątpliwości, a przy okazji pochytasz jak działa LR a jak otwarty dyferencjał.

[ Dodano: 2015-01-09, 18:05 ]
przemo41 napisał/a:
...., ale tak naprawdę nie można tego nigdzie dostać, a przynajmniej w normalnych pieniądzach. Czy ktoś robi te blokady na zamówienie, albo wie gdzie to dostać.


no w zwykłym motoryzacyjnym tego nie znajdziesz, za to w internecie bez problemu.
http://olx.pl/oferta/blok...html#6b1bda484f
_________________
Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
 
     
Manolo 
rozgadany
Nowy



Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 82
Skąd: Jabramowo
Wysłany: 2015-01-13, 18:18   

Panowie zmotałem blokadę HF na przodzie i wrzucę parę fotek. Może komuś się przyda.



























Pozdrawiam
_________________
Sami GTI, Calmini 5'', reduktor 4:9:1, wzmocnione mosty,2x blokada i parę innych udziwnień.
 
     
Art 
rozgadany


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 118
Skąd: Piastów
Wysłany: 2015-01-15, 23:13   

Dzięki Manolo za fotki...
Właśnie pod wpływem Twojej foto-relacji kliknąłem kup teraz i przyjedzie do mnie niebawem taki sam HF : )
Zgłoszę się po porady instalacyjne, bo widzę że książkowo zaatakowałeś temat.
 
     
Manolo 
rozgadany
Nowy



Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 82
Skąd: Jabramowo
Wysłany: 2015-01-16, 09:01   

Art napisał/a:
Dzięki Manolo za fotki...
Właśnie pod wpływem Twojej foto-relacji kliknąłem kup teraz i przyjedzie do mnie niebawem taki sam HF : )
Zgłoszę się po porady instalacyjne, bo widzę że książkowo zaatakowałeś temat.


Jedyny problem jaki napotkałem to mocowanie w główce mostu. Jako ze to są wymiary amerykańskie w calach ja prze-gwintowałem to na nasz M12 a reszta idzie gładziutko. Jeśli masz gwintownik 13 to zrobisz bez ja nie miałem. No i talerz musisz zagotować to wchodzi gładziutko.

Pozdrawiam
_________________
Sami GTI, Calmini 5'', reduktor 4:9:1, wzmocnione mosty,2x blokada i parę innych udziwnień.
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-01-17, 11:39   

tam jest gwint calowy 1/4 cala! a nie jakieś M12 czy M13.
 
     
Manolo 
rozgadany
Nowy



Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 82
Skąd: Jabramowo
Wysłany: 2015-01-17, 19:34   

DUŻY napisał/a:
tam jest gwint calowy 1/4 cala! a nie jakieś M12 czy M13.



Chcesz powiedzieć był. Ja przeszedłem na system metryczny. ;-) . Średnica to 13 mm ja to zmniejszyłem do 12mm i nagwintowałem. Mam bardzo duży zestaw gwintowników ale nie calowych. Teraz wiec jest 12. Czytaj zatem uważnie.

A tu masz oznaczenia.

http://www.twojpasaz.pl/pl_PL/p/produkt/52530?gg
_________________
Sami GTI, Calmini 5'', reduktor 4:9:1, wzmocnione mosty,2x blokada i parę innych udziwnień.
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-01-18, 12:31   

Ładny ten zestaw.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Manolo 
rozgadany
Nowy



Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 82
Skąd: Jabramowo
Wysłany: 2015-01-18, 16:05   

Zawias napisał/a:
Ładny ten zestaw.


Wiem bo mam. :-D
_________________
Sami GTI, Calmini 5'', reduktor 4:9:1, wzmocnione mosty,2x blokada i parę innych udziwnień.
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-01-18, 23:04   

Ja akurat mam skąd pożyczyć calowy ;). Prywatnie też calowych nie mam.. bo i po co ;)

Mam pytanie.. ten przewód miedziany na pewno Ci nie koliduje w tej pozycji? Jakie masz przełożenia?
 
     
Manolo 
rozgadany
Nowy



Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 82
Skąd: Jabramowo
Wysłany: 2015-01-19, 17:06   

DUŻY napisał/a:
Ja akurat mam skąd pożyczyć calowy ;). Prywatnie też calowych nie mam.. bo i po co ;)

Mam pytanie.. ten przewód miedziany na pewno Ci nie koliduje w tej pozycji? Jakie masz przełożenia?


Przełożenia mam standardowe bo ja zmieniłem reduktor na 4:9:1. Główkę mostu wsadziłem w pochwę pokręciłem. Wygląda na to że jest git i o nic nie haczy. Jak na razie wszystko hula i mam nadzieje że tak będzie.

Pozdrawiam
_________________
Sami GTI, Calmini 5'', reduktor 4:9:1, wzmocnione mosty,2x blokada i parę innych udziwnień.
 
     
marcelo 
zapaleniec
Samurai start seria


Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 270
Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2015-04-28, 22:12   

Mam budżet - 2k i wybór winda lub blokada przód. Raczej wybiore blokadę. Pytanie tylko czy na 22frezy czy na 26 frezów dochodzi motane półosi (niechętnie). Macie blokady na seryjnych półosiach z przodu? Nie chciałbym pakować się w wymianę półosi przednich na spidertrax-y, a jak kupię blokadę na oryginalne 22 frezy i okaże się że półosie nie dają rady to będzie problem. Manolo - jak Ty postąpiłeś?

Którą wybrać

http://szakla4x4.pl/bloka...tara-przod.html

http://szakla4x4.pl/bloka...urai-jimny.html
_________________
33'' silverstone; 5cm Bodylift; 5.125; ARB+HF; spring; spiek; Et-28+5cm; 1.3 pony->1.6 8v
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2015-04-28, 22:28   

nie wiem jak użytkujesz samochód ale z mojego doświadczenia (nie dużego jeszcze, ale jest) jeżdże troche po rajdach i blokada przód przydaje sie ale myśle że jak do rajdu i jazdy w klasie bez wyciągarki, jest to nie potrzebne :-)
w wyczynie liczy sie masa i wielkość kół :-)
jeżeli chodzi już o klase z wyciągarkami no to blokada już jest bardziej przydatna niż w wyczynie.

my jak jeździmy na rajdach na dwa, trzy samochody praktycznie z tymi samymi silnikami i kołami no to szczerze mówiąc mój z blokadą na przód nie wyróżnia sie od samochodu zajxt , robo czy barta.

jeżeli padnie wybór na winde to jest ona dużo bardziej przydatna gdy czesto jeździsz w terenie sam i jak sie utopisz to masz wieksze pole do popisu z wycagnieciem sie.

aha no i jeżeli masz te koła 235, to półosie powinny wytrzymać, oczywiście jeżeli umiejętnie bedziesz używał tej blokady
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
marcelo 
zapaleniec
Samurai start seria


Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 270
Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2015-04-28, 23:03   

na razie zero rajdów ale w przyszłym roku zamierzam to zmienić, (samochód wymaga jeszcze sporo uwagi). Blokada przód musi dawać radę w błocie i na podjazdach bo to w końcu czwarte koło do ciągnięcia. Winda dojdzie tak czy inaczej - kwestia czasu. Opony też docelowo będą 31" simexopodobne. a półosi zmieniać nie planowałem, stąd pytanie czy dadzą radę i nie będę załował że nie wybrałem blokady na 26 frezów.
_________________
33'' silverstone; 5cm Bodylift; 5.125; ARB+HF; spring; spiek; Et-28+5cm; 1.3 pony->1.6 8v
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-04-28, 23:38   

marcelo napisał/a:
stąd pytanie czy dadzą radę i nie będę załował że nie wybrałem blokady na 26 frezów.

Do pierwszego strzału ze sprzęgła na skręconych kołach :->
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-04-28, 23:46   

Ja mam na przodzie oryginał ARB na 22 frezach ,tylko pamiętam,aby na skręconych kołach nie pałować .Raz poleciał przegub,raz półoś ogołociłem z zębów.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
marcelo 
zapaleniec
Samurai start seria


Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 270
Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2015-04-29, 00:23   

w razie gdyby coś takiego mnie nie zadowoliło to czy da rade wymienić koronki w blokadzie z 22 na 26 frezy?
_________________
33'' silverstone; 5cm Bodylift; 5.125; ARB+HF; spring; spiek; Et-28+5cm; 1.3 pony->1.6 8v
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.