Powiem szczerze ze nic nie wyl;ukałem pod autem gdzie mógłbym podkręcic ręczny... wychodzący ręczny z wnętrza pod spód ma jakąs taką skrzynke na śruby, jeżeli to to to tego nie dotykałem, jezeli nie to bladego pojęcia nie mam gdzie co podkręcic....
podkręcanie napięcia linki raczej nic nie da, bajzel będzie w bębnach bo to zazwyczaj najsłabszy punkt tego układu hamulcowego, pasuje sprawdzić grubość okładzin, średnicę bębna, samoreguatory itd.
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
Podłączę się do tematu. ja mam podobny problem, tylko że mam ręczny na wale. Wcześniej wyczytałem, że to bardziej skomplikowane niż na bębnach. Napiszcie coś bliżej.
i ja mam problem z hamulcem ręcznym
mam zamontowane takie cudo http://www.lowrangeoffroa...-brake-kit.html
i jest problem bo klocki stary się pod kątem próbowałem dorabiać coś z normalnych kloców i wraz lipa
nie wiem czy zastąpić ten zacisk jakimś z osobówki na linkę?
czy wywalić to i zamontować ori bęben ?
pragnę mieć sprawny hamulec ręczny w samuraiu pomóżcie !
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2011-12-22, 09:29
Tarcza fajny patent, zawsze odporniejsza na syf od bębna.
Dopasuj mały zacisk na linkę np. polonez tył albo coś lepszego
Ewentualnie dobierz jakiś zacisk motocyklowy i zrób na hydraulice.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum