Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 156 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-13, 11:07
manias79 napisał/a:
Odgrzewam, czy może ktoś testował trapy tego producenta http://trapy.pl ?
Dzięki za info
Mam takie są bardzo dobre na błoto ale są ciężkie. Odsprzedam za 200 zł.
"Kewlarowe" są bardzo lekkie ale mają za drobną kratkę czyli są śliskie.
Można kupić kratę taką jak z linków powyżej pociąć diaksem i będzie sporo taniej niż "kewlarowe" z allegrogo.
Dawno już nikt tu nic nowego nie wrzucał, więc może ja dodam.
trapy z kraty wema, służyły jako osłona kanału. Kupiłem u siebie za 100zł 90x150cm. wyszły z tego 3 sztuki, trzecia w najgorszym stanie jako testowa.
Wymiary wyciętego elementu 150x27cm, waga 12,5kg. Zastanawiam się, czy dwa takie trapy + hi-lift na dachu to nie za dużo...
Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2014 Posty: 652 Skąd: wyszków
Wysłany: 2016-07-29, 14:27
szczególnie te zdjecie z avataru :) jak pierwszy raz zobaczyłem to pomyślałem " co tu robi gościu z patrolem na avatarze te okrągłe światła i kierunkowskazy są mylące
_________________ samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2014 Posty: 652 Skąd: wyszków
Wysłany: 2016-07-30, 08:04
No na przyklad ogolnie znajomy ma patrola wyciagarke i wozi kinetyka tak jak ty, a i kolor bardzo podobny, zeby nie robic zamieszania to sie wypowiem co do trap,
Ja zamierzalem zrobic bagaznik na dach ale niestety, to nie na rajdy wystarczy drzewo i mamy po bagazniku, w moim wykonaniu taki bagaznik spadl/rozpadl by sie/ pogial na jednym rajdzie min. 5 razy, no i ciezko sie dostac do trap czy hi-lifta. Jezeli jezdzisz turystycznie to mysle ze to nie bedzie przeszkadzalo ze masz te rzeczy na dachu, niestety blaszanka na rajdy to slaby pomysl bo ciezko sie dostac do wszystkich rzeczy.
_________________ samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
Rajdy organizowane w mojej okolicy są dość "lajtowe", nie miałem jeszcze problemu z przeciśnięciem się gdziekolwiek. Dostęp do dachu mam dobry, progi są tak zrobione, że wystają po bokach więc jest na co stanąć. Bardziej chodziło mi o ciężar, będzie tego ponad 30kg. Zastanawia mnie jaki to będzie miało wpływ na auto podczas jazdy po terenie. Pewnie okaże się w praktyce :)
Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2014 Posty: 652 Skąd: wyszków
Wysłany: 2016-07-30, 14:15
i tak to są podstawowe rzeczy które musisz mieć, czy w środku czy na dachu, gorzej już będzie z przechyłami na trawersie bo ciężar będzie ciągnął samochód na bok.
_________________ samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
nadro,
W podpisie masz dwie wyciągarki. Wożenie do tego trapów to trochę chory pomysł.
Też przez jakiś czas woziłem, ale szybciej jest podpiąć linę niż szarpać się z niewygodnymi trapami.
Używałeś ich kiedyś w terenie? Jak się nabije błota/gliny w te kratki, to będą ważyć trzy razy tyle - zapłaczesz...
Chyba że masz ambicję przejeżdżać wszystko na kołach. Ale po co Ci wtedy dwie wyciągarki?
kostuch, masz rację. Chodzi o to, że rajdy organizowane w mojej okolicy dzielą ludzi na trzy klasy: turystyk (odpada bo to żadne wyzwanie dla samuraia), wyczyn (wyciągarki są plombowane) i wyczyn extra (no limit). Jeżdżę w wyczynie, gdzie wyciągarki nie można użyć i tu szanse mam spore bo trzeba trochę pomyśleć a i gabaryty samiego sporo pomagają. W wyczynie extra jeżdżą patrole i jeepy na takich kołach, że koleiny robią na wysokość moich progów, dałbym radę przejechać ale jaki sens co chwila się zapinać i pokonywać trasę na samej wyciągarce. Poza tym dopiero uczę się jeździć terenówką, więc prędzej nabiorę wprawy nie korzystając z windy.
Nadro, przy odpowiedniej zasobności portfela lepiej zainwestować w kevlarówki.
Klienci dla których składaliśmy pająki zawsze chwalili niską wagę i wysoką sztywność.
A wyrywanie ich z kalafy to taki sam hardcore jak przy stali czy alu.
[ Dodano: 2016-07-31, 20:24 ]
kostuch napisał/a:
Jazda w wyczynie ok. Ja na to już za stary i za miękki jestem
Tylko po co w takim razie balast wyciągarkowy?
Bo modne
Nikt nie wpadł na szybki montaż bolcami przetykowymi
Nikt nie wpadł na szybki montaż bolcami przetykowymi
No właśnie, mam to je wożę, nie chce mi się śrub odkręcać.
bulimierz napisał/a:
przy odpowiedniej zasobności portfela
z tym jest zawsze problem. Wiem, że są lepsze, mocniejsze, lżejsze i w ogóle wypasione trapy ale nie za 100zł, a w portfelu taka dziura, że trzeba by tych trapów użyć
Najlepsze do samiego są takie: http://allegro.pl/trapy-b...5980307851.html aukcja przykładowa. Dowiązujesz sznurek (jest miejsce (2 dziurki)). Bardzo łatwo się je wyciąga i niewiele błota na nich zostaje. Testowane na rajdach - działają super.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum