Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Trapy
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 50
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2012-07-01, 22:07   

Sorry że dopiero dzisiaj, ale jakoś nie było czasu

http://www.youtube.com/watch?v=tdBc9_Xv-ew
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 81 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2027
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2012-07-02, 09:42   

Nieźle, pod suzą ugięcie jest raczej symboliczne.
 
     
Qwai 
stały bywalec
Fascynaci 4x4



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-13, 11:07   

manias79 napisał/a:
Odgrzewam, czy może ktoś testował trapy tego producenta http://trapy.pl ?

Dzięki za info


Mam takie są bardzo dobre na błoto ale są ciężkie. Odsprzedam za 200 zł.

"Kewlarowe" są bardzo lekkie ale mają za drobną kratkę czyli są śliskie.
Można kupić kratę taką jak z linków powyżej pociąć diaksem i będzie sporo taniej niż "kewlarowe" z allegrogo.
_________________
Samurai na springu
 
     
nadro 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 59
Skąd: Sierpc
Wysłany: 2016-07-29, 11:25   

Dawno już nikt tu nic nowego nie wrzucał, więc może ja dodam.
trapy z kraty wema, służyły jako osłona kanału. Kupiłem u siebie za 100zł 90x150cm. wyszły z tego 3 sztuki, trzecia w najgorszym stanie jako testowa.
Wymiary wyciętego elementu 150x27cm, waga 12,5kg. Zastanawiam się, czy dwa takie trapy + hi-lift na dachu to nie za dużo...

_________________
Suzuki Samurai hi-roof 1.6 TDic, 235/75 km2, 4.16, ARB, 2xWarn, 2''OME
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2016-07-29, 12:08   

ta twoja suzuka to patrola troche przypomina z tym kinetykiem :-)
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
nadro 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 59
Skąd: Sierpc
Wysłany: 2016-07-29, 12:26   

rumun napisał/a:
ta twoja suzuka to patrola troche przypomina z tym kinetykiem :-)

Teraz nie wiem czy strzelić focha, czy podziękować :roll: ;-)
_________________
Suzuki Samurai hi-roof 1.6 TDic, 235/75 km2, 4.16, ARB, 2xWarn, 2''OME
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 38
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-07-29, 13:15   

Jak dla mnie to foch :-)
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2016-07-29, 14:27   

szczególnie te zdjecie z avataru :) jak pierwszy raz zobaczyłem to pomyślałem " co tu robi gościu z patrolem na avatarze :-) te okrągłe światła i kierunkowskazy są mylące :-)
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
nadro 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 59
Skąd: Sierpc
Wysłany: 2016-07-29, 22:34   

Już wiem o co chodzi, ale na pewno nie było to zamierzone :)

_________________
Suzuki Samurai hi-roof 1.6 TDic, 235/75 km2, 4.16, ARB, 2xWarn, 2''OME
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2016-07-30, 08:04   

No na przyklad :-) ogolnie znajomy ma patrola wyciagarke i wozi kinetyka tak jak ty, a i kolor bardzo podobny, zeby nie robic zamieszania to sie wypowiem co do trap,
Ja zamierzalem zrobic bagaznik na dach ale niestety, to nie na rajdy :-) wystarczy drzewo i mamy po bagazniku, w moim wykonaniu taki bagaznik spadl/rozpadl by sie/ pogial na jednym rajdzie min. 5 razy, no i ciezko sie dostac do trap czy hi-lifta. Jezeli jezdzisz turystycznie to mysle ze to nie bedzie przeszkadzalo ze masz te rzeczy na dachu, niestety blaszanka na rajdy to slaby pomysl bo ciezko sie dostac do wszystkich rzeczy.
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
nadro 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 59
Skąd: Sierpc
Wysłany: 2016-07-30, 09:52   

Rajdy organizowane w mojej okolicy są dość "lajtowe", nie miałem jeszcze problemu z przeciśnięciem się gdziekolwiek. Dostęp do dachu mam dobry, progi są tak zrobione, że wystają po bokach więc jest na co stanąć. Bardziej chodziło mi o ciężar, będzie tego ponad 30kg. Zastanawia mnie jaki to będzie miało wpływ na auto podczas jazdy po terenie. Pewnie okaże się w praktyce :)
_________________
Suzuki Samurai hi-roof 1.6 TDic, 235/75 km2, 4.16, ARB, 2xWarn, 2''OME
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2016-07-30, 14:15   

i tak to są podstawowe rzeczy które musisz mieć, czy w środku czy na dachu, gorzej już będzie z przechyłami na trawersie bo ciężar będzie ciągnął samochód na bok.
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2074
Skąd: wawa
Wysłany: 2016-07-30, 20:56   

nadro,
W podpisie masz dwie wyciągarki. Wożenie do tego trapów to trochę chory pomysł.
Też przez jakiś czas woziłem, ale szybciej jest podpiąć linę niż szarpać się z niewygodnymi trapami.
Używałeś ich kiedyś w terenie? Jak się nabije błota/gliny w te kratki, to będą ważyć trzy razy tyle - zapłaczesz...

Chyba że masz ambicję przejeżdżać wszystko na kołach. Ale po co Ci wtedy dwie wyciągarki? :roll:
 
     
nadro 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 59
Skąd: Sierpc
Wysłany: 2016-07-30, 22:12   

kostuch, masz rację. Chodzi o to, że rajdy organizowane w mojej okolicy dzielą ludzi na trzy klasy: turystyk (odpada bo to żadne wyzwanie dla samuraia), wyczyn (wyciągarki są plombowane) i wyczyn extra (no limit). Jeżdżę w wyczynie, gdzie wyciągarki nie można użyć i tu szanse mam spore bo trzeba trochę pomyśleć a i gabaryty samiego sporo pomagają. W wyczynie extra jeżdżą patrole i jeepy na takich kołach, że koleiny robią na wysokość moich progów, dałbym radę przejechać ale jaki sens co chwila się zapinać i pokonywać trasę na samej wyciągarce. Poza tym dopiero uczę się jeździć terenówką, więc prędzej nabiorę wprawy nie korzystając z windy.
_________________
Suzuki Samurai hi-roof 1.6 TDic, 235/75 km2, 4.16, ARB, 2xWarn, 2''OME
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2074
Skąd: wawa
Wysłany: 2016-07-31, 11:47   

Jazda w wyczynie ok. Ja na to już za stary i za miękki jestem :oops:
Tylko po co w takim razie balast wyciągarkowy?
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 46
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2016-07-31, 20:21   

Nadro, przy odpowiedniej zasobności portfela lepiej zainwestować w kevlarówki.
Klienci dla których składaliśmy pająki zawsze chwalili niską wagę i wysoką sztywność.
A wyrywanie ich z kalafy to taki sam hardcore jak przy stali czy alu.

[ Dodano: 2016-07-31, 20:24 ]
kostuch napisał/a:
Jazda w wyczynie ok. Ja na to już za stary i za miękki jestem :oops:
Tylko po co w takim razie balast wyciągarkowy?

Bo modne :mrgreen:
Nikt nie wpadł na szybki montaż bolcami przetykowymi popcorn
 
     
nadro 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 59
Skąd: Sierpc
Wysłany: 2016-07-31, 21:03   

bulimierz napisał/a:
Nikt nie wpadł na szybki montaż bolcami przetykowymi

No właśnie, mam to je wożę, nie chce mi się śrub odkręcać.
bulimierz napisał/a:
przy odpowiedniej zasobności portfela

z tym jest zawsze problem. Wiem, że są lepsze, mocniejsze, lżejsze i w ogóle wypasione trapy ale nie za 100zł, a w portfelu taka dziura, że trzeba by tych trapów użyć ;-)
_________________
Suzuki Samurai hi-roof 1.6 TDic, 235/75 km2, 4.16, ARB, 2xWarn, 2''OME
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2016-08-01, 11:28   

Co do trap kewlarowych to ja nie jestem taki przekonany, sa lekkie to fakt, ale latwo sie pokaleczyc, i strasznie sie krusza
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-08-01, 11:43   

Najlepsze do samiego są takie: http://allegro.pl/trapy-b...5980307851.html aukcja przykładowa. Dowiązujesz sznurek (jest miejsce (2 dziurki)). Bardzo łatwo się je wyciąga i niewiele błota na nich zostaje. Testowane na rajdach - działają super.
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2016-08-01, 15:33   

sznurek nie wkreca sie w koła?
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.