Wysłany: 2010-10-16, 11:36 Gaźnik przekładka od Pony
Witam,
jak w temacie. Zakupiłem gaźnik od Hyundaia Pony 1,5 z rocznika 1990 - 1994 (podobno z 1991) z manualnym ssaniem. Sprawdziłem i pasuje ale różni się trochę od oryginału. W związku z powyższym kilka pytań:
1. rozumiem, że trzeba założyć nową linkę do ręcznego ssania.
2. pytanie drugie, w gaźniku jest jakiś elektrozawór (pstryka po przekręceniu stacyjki) mniemam że odcina dopływ paliwa do gaźnika. W oryginale ma jeden przewód a w hyundaiu są dwa, rozumiem że jeden to masa a drugi plusowy. czy tak?
3. czy ktoś mógłby zrobić zdjęcia z czterech stron gaźnika od pony bo nie wiem jak połączyć podciśnienia. Niestety mój gaźnik ma po odcinane wszystkie przewody.
4. czy oprócz długiej śruby która trzyma dolot powietrza od góry, trzeba coś przełożyć?
5. czy powinienem wiedzieć coś jeszcze?
Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź.
_________________
Ostatnio zmieniony przez slavok 2013-07-13, 21:10, w całości zmieniany 3 razy
1. tak linka obojętnie jaka oby miała bosy koniec i długość taką żeby starczyła do kabiny
2.dobrze kombinujesz jeden masa drugi plus
3.zdjęcia poniżej
4.śruba powinna pasować dajesz podkładkę ewentualnie większą nakrętkę jako podkładkę
5.podłączyć i zobaczyć czy dobrze działam może być tak że będzie się strasznie wkręcał na obroty wtedy trzeba podgiąć taką blaszkę
A Jeszce ma takie pytanie bo nie mogę wyczytać , czy cos trzeba dokupić zmieni nić jak się przekłada z pony 1.5 wszystkie przewody tak samo się podłańcza ??
w poniedzialek moge wszystko wiedziec mechanik ktory mi wymienial mieszka 2km ode mnie, narazie nie wychodze z domu bo jestem chory. Wymienial gaznik normalnie godzine, powaga
powiedzial tylko ze idealnie wszytko pasuje i tyle wiem
zadnych przeróbek
dalem mu tylko zdjecia jakie wkleil onagier przy zmianie gaznika pony z opisem i to wszytko,
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Witam koledzi mam problem z gażnikiem załozyłem gażnik od pony do samuraja wszystko fajnie chodzi tylko jak jade i mam powyżej 4000 obrotów to mam dziure w gazie
potrzebował bym schemat jak podłączyć podcisnienia które zaślepić.
temat byl walkowany wielokrotnie, kazdy watek przeczytalem 8x i dalej mam problem.
jak widac gaznik gaznikowi nie rowny
pierwsza i podstawowa to taka ze w moim nowonabytym gazniku od poniaka (reczne ssanie) nie chce dzialac elektrozwor odcinajacy (nie podaje paliwa paliwa do gaznika, nie klika choc napiecie dochodzi do niego - 12V na mierniku). zalaczam foty.
druga sprawa to nie wszystkie rurki podcisnienia sa widoczne na zdjeciach.
zobowiazan bylbym wielce za pomoc w w/w kwestiach.
oczywiscie przyda sie mi oraz .... jak sadze po wczesniejszych postach .. takze i innym.
prosze o uwagi do zdjec g2, g3, g1
g2.jpg
Plik ściągnięto 1355 raz(y) 148,34 KB
g3.jpg
Plik ściągnięto 1381 raz(y) 137,73 KB
g1.jpg
Plik ściągnięto 1626 raz(y) 156,35 KB
_________________ SJ-413 od 2 lat .. a klopoty z gaznikiem niezmienne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum