nawiercenie daje lepsze chłodzenie tarczy (tu istotne jest żeby to były tylko nawiercenie, bo w przypadku pełnych otworów tarcza lubi się krzywić i pękać) a nacięcia są dla lepszego odprowadzenia gazów powstających przy hamowaniu oraz oczyszczania klocka.
Do tego typu tarcz najlepiej stosować klocki ceramiczne bo mniej się zużywają i mniej pylą.
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 197 Skąd: K M Y
Wysłany: 2016-08-28, 14:17
Didymos napisał/a:
Dawid77 napisał/a:
mają 20 cm skoku , to mało
Całkiem przyzwoicie.
Foty nie zawsze oddają właściwą skalę, dlatego pytałem.
ale zawias jest spięty na 19,5 cm i blokuje go pas , żeby amory nie dostawały po dupie , tak samo jest przy maksymalnym dobiciu , ale tył przy testach na sucho ma ok 80 cm wykrzyżu , na dniach zostanie sprawdzone ile jest w rzeczywistości
moziembl napisał/a:
Ale opancerzenie przedniego mostu naprawdę szacun. Nie bałeś się że przy spawaniu pognie Ci most? Nie mniej ładna robota, szacun
spaw nie był ciągły więc nie miało prawa przekosić mostu ,( a obudowę przedniego mostu musiałem dokupić bo sie okazało że moja była skrzywiona na prawej kuli dlatego postanowiłem wzmocnić most raz a dobrze ) blacha poszła 4mm na przód i tył więc mosty trochę ważą ale myślę że ich już pogiąć się nie da, maszyna już na kołach stoi , jeśli uda sie jutro to wjadę na wagę sprawdzić ile wzrosła waga przez przeróbke na springi
jazda testowa już była i do poprawy drążek kierowniczy bo nie robi roboty , za duża jest wysokość i działa jak dźwignia , w prawo podnosi auto a w lewo obniża i dopiero później skręca
i trzeba coś wykombinować by drążek był prosty i mocowany wyżej
_________________ Smerfetka , 99', PSA 1.9 TD DHY, 5,125, spring, 4 link, tarcze tył, korektor wilwood, winda, światła led tył, bushwacker, Cooper Discoverer STT PRO 32x11,5r15,
Ostatnio zmieniony przez Dawid77 2017-10-10, 15:32, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 81 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2027 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2016-08-28, 17:54
Masz ogromną różnicę między kątem drążka kierowniczego, a kątem panharda, to nie ma prawa dobrze działać, oba drążki powinny być do siebie równoległe i przy okazji, w miarę możliwości, poziome.
Panhard jest dosyć krótki, to też ma wpływ na precyzję prowadzenia, szczególnie na nierównej nawierzchni.
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 197 Skąd: K M Y
Wysłany: 2016-08-28, 21:50
Didymos napisał/a:
Masz ogromną różnicę między kątem drążka kierowniczego, a kątem panharda, to nie ma prawa dobrze działać, oba drążki powinny być do siebie równoległe i przy okazji, w miarę możliwości, poziome.
Panhard jest dosyć krótki, to też ma wpływ na precyzję prowadzenia, szczególnie na nierównej nawierzchni.
panhard jest poziomo jak auto stoi na równym , tylko różnica między wąsem z przekładni a drążkiem kierowniczym jest prawie 25 cm a seryjnie jest coś poniżej 10 cm , dlatego muszę drążek kierowniczy zrobic prosty bez przęgięć , i tu ponoc pasuje wąs z w 126 pod jarzmo zacisku ?
SamNaSamZSam napisał/a:
wieloklinu chyba Ci brakuje z tyłu :D fajnie, że wiesz co do poprawki
wał tylny mam do wymiany bo luz jest taki na wieloklinie że , i przy okazji dorzucę dystans 20 mm od strony mostu żeby jak najwięcej się zazębiało , bo miał być wał z toyoty ale okazało się że most przesunie się na środek zbiornika a z przodu pasuje prawie idealnie
[ Dodano: 2016-09-03, 19:39 ]
już poprawiony zawias
_________________ Smerfetka , 99', PSA 1.9 TD DHY, 5,125, spring, 4 link, tarcze tył, korektor wilwood, winda, światła led tył, bushwacker, Cooper Discoverer STT PRO 32x11,5r15,
Ostatnio zmieniony przez Dawid77 2017-10-10, 15:26, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum