Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2013-09-26, 13:48
hamulce tarczowe tył
Manolo 
rozgadany
Nowy



Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 82
Skąd: Jabramowo
Wysłany: 2015-05-02, 22:47   

moziembl napisał/a:
Mogę Ci swoje zaciski opchnąć.
.

Podeślij mi numer telefonu to się zadzwonię i się dogadamy.
_________________
Sami GTI, Calmini 5'', reduktor 4:9:1, wzmocnione mosty,2x blokada i parę innych udziwnień.
 
     
Aksag 
rozgadany


Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 116
Skąd: GKA
Wysłany: 2015-05-03, 23:05   

Manolo napisał/a:
moziembl napisał/a:
Odradzam forda scorpio, zaciski drogie, jest ich mało, w większości mocno wyeksploatowane, polecam zaciski od alfy , komplet można kupić za 80 PLN


Ja mam juz jarzma pod te zaciski wiec szukam zacisków. Mailem robić na mazdzie MX5 bo takie zaciski zostały mi po moim aucie. Trafił mi się jednak dobry klient i pogoniłem cale zawieszenie i tak koncepcja uległa zmianie. Znalazłem ładne zaciski po regeneracji po 150 zl
http://olx.pl/oferta/zaci...tml#807443be89. Pytanie tylko czy będą pasowały.


Te w linku są od starego modelu scorpiona a potrzebne od 94-> czyli od scorpio 2.
_________________
Samurai Cabrio 92r. 1,3I seria / odwrócone trójkąty / wieszaki +2"/ wspomaganie
 
     
marcelo 
zapaleniec
Samurai start seria


Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 270
Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2015-05-04, 23:16   

tez sie zabieram za przeróbke na tarcze. mam origi zaciski pozostaja adaptery (chyba na allegrogo kupie za 150zł ze szpilkami). ręczny hydrauliczny fajna sprawa ale za drogo dlatego myślę o montazu tarczy na wale (chociaz to dodatkowy element do haczenia). Ma ktoś jakieś doświadczenia z takiego rozwiązania?
_________________
33'' silverstone; 5cm Bodylift; 5.125; ARB+HF; spring; spiek; Et-28+5cm; 1.3 pony->1.6 8v
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2015-05-04, 23:19   

marcelo napisał/a:
Ma ktoś jakieś doświadczenia z takiego rozwiązania?


zdaje się, że Lexx właśnie produkuje sobie takie rozwiązanie. Wklejał fotki na skwerze, być może są u niego w temacie.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-05-04, 23:32   

Wlasnie wrocilem z garazu po modzeniu finalnej wersji recznego ;-)



Reszta ukaze sie juz niebawem w moim temacie.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-05-05, 07:38   

Wygląda jak część machiny czasu.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-05-05, 12:06   

Zawias napisał/a:
Wygląda jak część machiny czasu.



Hehe, bo ten samiec to juz powoli w taka machine sie zmienia, idziesz do garazu i znikasz na wiele godzin po czym wracasz jak gdyby nigdy nic 8-)
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 50
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-05-05, 13:12   

Lexx napisał/a:
Zawias napisał/a:
Wygląda jak część machiny czasu.



Hehe, bo ten samiec to juz powoli w taka machine sie zmienia, idziesz do garazu i znikasz na wiele godzin po czym wracasz jak gdyby nigdy nic 8-)



Moja żona mówi to samo.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-05-05, 20:57   

zwymiarowałbyś blachę i opisał z czego graty (tarcza, zacisk) dla potomnych?

Też zamierzam robić ręczny i jeszcze się nie zdecydowałem.

BTW Kupiłem ten kaganiec co ty masz (poznaje po kolorze) wszystko u ciebie pasiło czy DIY? Co w nim zmieniłeś?
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-05-05, 21:10   

Sam w sobie pasowal, trzeba bylo dac dystanse miedzy dluga lape a szkielet reduktora by calosc siadla do porzadku, lapy ro reduktora pasuja, ale po upchnieciu pod auto, co bylo jiemalym wyzwaniem moze troje przez poduszki od fiety nie wszedl mi tylni wal, caly reduktor jest ~2cm do tylu przestawiony.

Rszte dyskusji mozemy pociagnac u mnie w temacie.

Blache moge zwymiarowac, to byl odoad z profila jakiegos, akurat taki znalazlem w garazu
Trcza 220mm z jakiegos chinskiego crossa
Zacisk brembo z Aprilii rs125 tyl
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2074
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-05-05, 23:22   

Lexx napisał/a:

Trcza 220mm z jakiegos chinskiego crossa
Zacisk brembo z Aprilii rs125 tyl

Nie obawiasz się, że powierzchnia okładzin tego zacisku trochę mała jest?
Też myślałem o tarczy w tym miejscu, ale taki motocyklowy zacisk wydaje się mizerny :roll:
Ewentualnie jakby dać tą tarczę na wejściu reduktora, to przełożenie wspomogłoby siłę hamowania (plus tarcza byłaby wyżej).
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-05-05, 23:42   

Mysle ze przelozenie dyfra pomoze, powoerzchnia tarcia fakt nie jest szalowa, ale trzymac powinno. Jesli nie to wsadze zacisk 4 tloczkowy, tam powierzchnia klocka bedzie 2x wieksza.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 50
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-05-06, 14:13   

Kostuch Zajx ma tak zrobiony ręczny i działa. Wadą takiego rozwiązania jest to że jak nie masz blokady z tyło to na dużym wykrzyżu nie przyhamuje.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2074
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-05-06, 20:40   

Na dużym wykrzyżu ręczny jest chyba ostatnią rzeczą której bym potrzebował :-)
A blokada jest, jakby jednak zaistniał taki przypadek.

Bardzo ta tarcza wisi poniżej reduktora?
Standardowy bęben chyba ze 4cm jest pod obrysem reduktora, ale bęben dużo solidniejszy jest od cienkiej tarczy motorowej.
Oczami wyobraźni widzę kamień/pieniek nad którym przejeżdżam i...
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-05-06, 20:46   

Wydaje mi sie ze srednica jest bardzo zblizona, bo tak jak bemben miesci sie ledwo kolo lapy.
Ja przewiduje jakas oslone zrobic zeby sie na tym nie wieszac bo tak jak piszesz moze sie lamac.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
zajxt 
mechanik



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 553
Skąd: W-wa/ Chr
Wysłany: 2015-05-08, 22:26   

Lexx ja mam na tarczy od skutera ,zacisk na górze i mała przerwa została do budy,zwróć na to uwagę
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-05-08, 23:24   

Mi powinno zostac 1.5cm zapasu, tyle chce, w najgorszym wypadku obnize troche to na lapach bo i ak chce je wsmocninic.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
bobromir 
nowicjusz



Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 47
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-07-23, 09:51   

Wśród kilku ofert znalazłem zestawy do montażu tarcz z tyłu z zaciskami honda/rover oraz alfa 156. Obydwa z ręcznym na linkę.
Czy ktoś stosował takie zestawy i zaciski?
Zastanawiam się czy wejdą w oryginalną felgę 15" i które będzie łatwiej dopasować, np podłączenie linki, przewodów itp
_________________
Samurai na części
 
     
zajxt 
mechanik



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 553
Skąd: W-wa/ Chr
Wysłany: 2015-07-23, 10:14   

użytkownik Moziembl ma u siebie zaciski od alfy,z tego co wiem to sobie chwali ,ale najlepiej zapytaj osobiście
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 73
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2015-07-23, 13:58   

Tylny ze scorpio/ Sierra też jest na linkę i wchodzą w felgi 15 i są do nich dostępne gotowe tarcze kotwiczne
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.