Odradzam forda scorpio, zaciski drogie, jest ich mało, w większości mocno wyeksploatowane, polecam zaciski od alfy , komplet można kupić za 80 PLN
Ja mam juz jarzma pod te zaciski wiec szukam zacisków. Mailem robić na mazdzie MX5 bo takie zaciski zostały mi po moim aucie. Trafił mi się jednak dobry klient i pogoniłem cale zawieszenie i tak koncepcja uległa zmianie. Znalazłem ładne zaciski po regeneracji po 150 zl
http://olx.pl/oferta/zaci...tml#807443be89. Pytanie tylko czy będą pasowały.
Te w linku są od starego modelu scorpiona a potrzebne od 94-> czyli od scorpio 2.
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2013 Posty: 270 Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2015-05-04, 23:16
tez sie zabieram za przeróbke na tarcze. mam origi zaciski pozostaja adaptery (chyba na allegrogo kupie za 150zł ze szpilkami). ręczny hydrauliczny fajna sprawa ale za drogo dlatego myślę o montazu tarczy na wale (chociaz to dodatkowy element do haczenia). Ma ktoś jakieś doświadczenia z takiego rozwiązania?
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 1030 Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-05-05, 21:10
Sam w sobie pasowal, trzeba bylo dac dystanse miedzy dluga lape a szkielet reduktora by calosc siadla do porzadku, lapy ro reduktora pasuja, ale po upchnieciu pod auto, co bylo jiemalym wyzwaniem moze troje przez poduszki od fiety nie wszedl mi tylni wal, caly reduktor jest ~2cm do tylu przestawiony.
Rszte dyskusji mozemy pociagnac u mnie w temacie.
Blache moge zwymiarowac, to byl odoad z profila jakiegos, akurat taki znalazlem w garazu
Trcza 220mm z jakiegos chinskiego crossa
Zacisk brembo z Aprilii rs125 tyl
Trcza 220mm z jakiegos chinskiego crossa
Zacisk brembo z Aprilii rs125 tyl
Nie obawiasz się, że powierzchnia okładzin tego zacisku trochę mała jest?
Też myślałem o tarczy w tym miejscu, ale taki motocyklowy zacisk wydaje się mizerny
Ewentualnie jakby dać tą tarczę na wejściu reduktora, to przełożenie wspomogłoby siłę hamowania (plus tarcza byłaby wyżej).
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 1030 Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-05-05, 23:42
Mysle ze przelozenie dyfra pomoze, powoerzchnia tarcia fakt nie jest szalowa, ale trzymac powinno. Jesli nie to wsadze zacisk 4 tloczkowy, tam powierzchnia klocka bedzie 2x wieksza.
Na dużym wykrzyżu ręczny jest chyba ostatnią rzeczą której bym potrzebował
A blokada jest, jakby jednak zaistniał taki przypadek.
Bardzo ta tarcza wisi poniżej reduktora?
Standardowy bęben chyba ze 4cm jest pod obrysem reduktora, ale bęben dużo solidniejszy jest od cienkiej tarczy motorowej.
Oczami wyobraźni widzę kamień/pieniek nad którym przejeżdżam i...
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 1030 Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-05-06, 20:46
Wydaje mi sie ze srednica jest bardzo zblizona, bo tak jak bemben miesci sie ledwo kolo lapy.
Ja przewiduje jakas oslone zrobic zeby sie na tym nie wieszac bo tak jak piszesz moze sie lamac.
Wśród kilku ofert znalazłem zestawy do montażu tarcz z tyłu z zaciskami honda/rover oraz alfa 156. Obydwa z ręcznym na linkę.
Czy ktoś stosował takie zestawy i zaciski?
Zastanawiam się czy wejdą w oryginalną felgę 15" i które będzie łatwiej dopasować, np podłączenie linki, przewodów itp
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum