Witam wszystkich już w najbliższym czasie biorę się za remont mojej padliny. Remont będzie dotyczyć kompletnej blacharki ,regeneracji mostów i wymiany zawieszenia w planach mam również rewers resora spoa klatka ściana grodziowa chłodnica na pake itp:)
pierwsze zdjęcia auta w stanie aktualnym, jedyne co w nim zrobiłem od chwili zakupu to zderzak do tyłu:):
Witam! pierwsze kroki zostały podjęte efekty widac na fotkach blacharka już w krótce.
Postanowilem ze zawieszenie zostanie przerobione na sprężyny: wachacze z pajero, sprężyny merceses 123, amortyzatory sprinter po przeliczeniu kosztów wyszło mi że za dobre resory +polubasze + wieszaki i amortyzatory musze dać ponad 2000 a za tyle spokojnie zrobie zaweiszenie na sprężynach:)Plan jest taki: narazie blacharka a w wolnych chwilach budowa zawieszenia.:)
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2012-04-20, 16:34
Nad sprężynami z w123 się jeszcze zastanów, będą bardzo twarde, szczególnie przód, beczka waży ze 2x tyle co suza.
Masz wąskie mosty i sensowne przerobienie tyłu na sprężyny będzie trochę upierdliwe, ale nie żeby się nie dało.
Nad sprężynami z w123 się jeszcze zastanów, będą bardzo twarde, szczególnie przód, beczka waży ze 2x tyle co suza.
Masz wąskie mosty i sensowne przerobienie tyłu na sprężyny będzie trochę upierdliwe, ale nie żeby się nie dało.
już to przemyślałem i biorąc pod uwagę ciężar klatki, wyciagarki zdrzaków i masy gratów chce twarde sprężyny żeby nie był za miękki pozatym to rozwiązanie już znajomy testował i jest ok.. co do mostów jedyne co mnie przy nich trzyma to blokada z tyłu narazie na pneumatyczną mnie nie stać i zostaje przy tej ,sprężyny dam centralnie pod ramą i wedy ladnie się miesci wszystko przy wąskim moscie.:)
aha możliwe że jeszcze w najbliższym czasie wejdzie1.6 z vitary zobaczymy w jakim stanie bedzie 1.3 jak go rozbiore, to też argument do twardych sprężyn
aha możliwe że jeszcze w najbliższym czasie wejdzie1.6 z vitary zobaczymy w jakim stanie bedzie 1.3 jak go rozbiore, to też argument do twardych sprężyn
Kiepski argument :)
Mimo wszystko te sprężyny będą za twarde :)
o rany rany heh , dobrze Suczka musiała przeżyć, jak ja bede miał bude w takim stanie to bede siedział i płakał heh ile to roboty, , czego to człowiek nie robi dla tych samochodów one wciągają naprawde
aha moja sugestia ja u siebie dałem sprężyny od skody felicji plus amortyzatory od toyoty land cruiser, tak mam przód narazie i jest wyciągarka elektryk z przodu ale tył robie też tak bo zakładam mechanika i elektryka idzie do tyłu, niema co patrzeć na sprężyny, amory dużą tu dadzą, nie planowałem mechanika zakładać to, tył miał być spreżyna felicji i amory omega B
aha możliwe że jeszcze w najbliższym czasie wejdzie1.6 z vitary zobaczymy w jakim stanie bedzie 1.3 jak go rozbiore, to też argument do twardych sprężyn
Kiepski argument :)
Mimo wszystko te sprężyny będą za twarde :)
czemu kiepski? zawsze to troche kilo więcej niż malutkie 1.3..;)
z resztą pożyjemy zobaczymy, jak się nie sprawdzi to można dać miekksze :)
Mam czas i chęci a to najważniejsze :) jak się taka konfiguracja nie sprawdzi to bede szukał innej aż do skutku:)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Kwi 2011 Posty: 289 Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-04-21, 00:06
paw3ł napisał/a:
sjbielsko napisał/a:
aha możliwe że jeszcze w najbliższym czasie wejdzie1.6 z vitary zobaczymy w jakim stanie bedzie 1.3 jak go rozbiore, to też argument do twardych sprężyn
Kiepski argument :)
Mimo wszystko te sprężyny będą za twarde :)
Nie byłbym taki pewny - sprężyny z tego mercedesa wsadzają ludzie do liftowanych vitar - i przy dobrym doborze wersji silnikowej mercedesa w stosunku do posiadanego na przodzie szpeju jest całkiem komfortowo
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2012-04-22, 13:10
Vitara jest cokolwiek cięższa i nie chodzi tu o silnik 1,6 bo ten waży praktycznie tyle co 1,3.
Za twarde sprężyny to brak wykrzyżu.
Sprężyny pod ramą to nieporozumienie, wyjdzie koszmarnie wysoki i niestabilny, a robiło i tak nie będzie, lepiej dać sprężyny na zewnątrz ramy, a same gniazda w puścić trochę w podłużnice.
Witam wakacje już się kończą a mój samurai zamienił się w pomnik:) czas na działania! blacharka zakończona, auto pomalowane teraz czas na zawieszenie:) niżej kilka fotek z aktualnego stanu..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum