Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
sjbielsko
sjbielsko 
rozgadany
sjbielsko



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 147
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-04-12, 11:25   sjbielsko

Witam wszystkich już w najbliższym czasie biorę się za remont mojej padliny. Remont będzie dotyczyć kompletnej blacharki ,regeneracji mostów i wymiany zawieszenia w planach mam również rewers resora spoa klatka ściana grodziowa chłodnica na pake itp:)

pierwsze zdjęcia auta w stanie aktualnym, jedyne co w nim zrobiłem od chwili zakupu to zderzak do tyłu:):

fotki z remontu

nowe zdjęcia postaram się dodawać na bieżąco .. na wykonanie remontu planuje ok 4-6 tyg

Liczę na wasze wsparcie i pomoc Pozdro!:)
Ostatnio zmieniony przez Admin 2014-12-21, 21:24, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2012-04-12, 15:30   

No ale powiem wyglada jak pozadny wojownik :mrgreen: a nie dla lansu jezdzone :mrgreen: No to czekam na foteczki :mrgreen:
 
 
     
sjbielsko 
rozgadany
sjbielsko



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 147
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-04-20, 11:06   

Witam! pierwsze kroki zostały podjęte efekty widac na fotkach blacharka już w krótce.
Postanowilem ze zawieszenie zostanie przerobione na sprężyny: wachacze z pajero, sprężyny merceses 123, amortyzatory sprinter po przeliczeniu kosztów wyszło mi że za dobre resory +polubasze + wieszaki i amortyzatory musze dać ponad 2000 a za tyle spokojnie zrobie zaweiszenie na sprężynach:)Plan jest taki: narazie blacharka a w wolnych chwilach budowa zawieszenia.:)

Pozdro

fotki
 
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2012-04-20, 16:34   

Nad sprężynami z w123 się jeszcze zastanów, będą bardzo twarde, szczególnie przód, beczka waży ze 2x tyle co suza.
Masz wąskie mosty i sensowne przerobienie tyłu na sprężyny będzie trochę upierdliwe, ale nie żeby się nie dało.
 
     
sjbielsko 
rozgadany
sjbielsko



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 147
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-04-20, 18:03   

Didymos napisał/a:
Nad sprężynami z w123 się jeszcze zastanów, będą bardzo twarde, szczególnie przód, beczka waży ze 2x tyle co suza.
Masz wąskie mosty i sensowne przerobienie tyłu na sprężyny będzie trochę upierdliwe, ale nie żeby się nie dało.


już to przemyślałem i biorąc pod uwagę ciężar klatki, wyciagarki zdrzaków i masy gratów chce twarde sprężyny żeby nie był za miękki pozatym to rozwiązanie już znajomy testował i jest ok.. co do mostów jedyne co mnie przy nich trzyma to blokada z tyłu narazie na pneumatyczną mnie nie stać i zostaje przy tej ,sprężyny dam centralnie pod ramą i wedy ladnie się miesci wszystko przy wąskim moscie.:)

aha możliwe że jeszcze w najbliższym czasie wejdzie1.6 z vitary zobaczymy w jakim stanie bedzie 1.3 jak go rozbiore, to też argument do twardych sprężyn

Ps. fotki bedą wieczorem:)
 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2012-04-20, 19:42   

No na przyszły rok zjawiam się u ciebie na robienie springa :-D
 
     
paw3ł 
stały bywalec
Super Bike Maniac



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 249
Skąd: LOP
Wysłany: 2012-04-20, 22:18   

sjbielsko napisał/a:
aha możliwe że jeszcze w najbliższym czasie wejdzie1.6 z vitary zobaczymy w jakim stanie bedzie 1.3 jak go rozbiore, to też argument do twardych sprężyn


Kiepski argument :)
Mimo wszystko te sprężyny będą za twarde :)
_________________
SAMURAI obrzynek - 1.9D - 33" - szeroki most - szpera 100% - wincz - sping - itd...
CBR 1000RR REPSOL - zapierdalacz.
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-04-20, 22:19   

o rany rany heh , dobrze Suczka musiała przeżyć, jak ja bede miał bude w takim stanie to bede siedział i płakał heh ile to roboty, masakra , czego to człowiek nie robi dla tych samochodów one wciągają naprawde ;-)

aha moja sugestia ja u siebie dałem sprężyny od skody felicji plus amortyzatory od toyoty land cruiser, tak mam przód narazie i jest wyciągarka elektryk z przodu ale tył robie też tak bo zakładam mechanika i elektryka idzie do tyłu, niema co patrzeć na sprężyny, amory dużą tu dadzą, nie planowałem mechanika zakładać to, tył miał być spreżyna felicji i amory omega B
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
sjbielsko 
rozgadany
sjbielsko



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 147
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-04-20, 23:41   

paw3ł napisał/a:
sjbielsko napisał/a:
aha możliwe że jeszcze w najbliższym czasie wejdzie1.6 z vitary zobaczymy w jakim stanie bedzie 1.3 jak go rozbiore, to też argument do twardych sprężyn


Kiepski argument :)
Mimo wszystko te sprężyny będą za twarde :)


czemu kiepski? zawsze to troche kilo więcej niż malutkie 1.3..;)
z resztą pożyjemy zobaczymy, jak się nie sprawdzi to można dać miekksze :)
Mam czas i chęci a to najważniejsze :) jak się taka konfiguracja nie sprawdzi to bede szukał innej aż do skutku:)
 
 
     
punix 
zapaleniec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 289
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-04-21, 00:06   

paw3ł napisał/a:
sjbielsko napisał/a:
aha możliwe że jeszcze w najbliższym czasie wejdzie1.6 z vitary zobaczymy w jakim stanie bedzie 1.3 jak go rozbiore, to też argument do twardych sprężyn


Kiepski argument :)
Mimo wszystko te sprężyny będą za twarde :)


Nie byłbym taki pewny - sprężyny z tego mercedesa wsadzają ludzie do liftowanych vitar - i przy dobrym doborze wersji silnikowej mercedesa w stosunku do posiadanego na przodzie szpeju jest całkiem komfortowo :-)
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2012-04-22, 13:10   

Vitara jest cokolwiek cięższa i nie chodzi tu o silnik 1,6 bo ten waży praktycznie tyle co 1,3.
Za twarde sprężyny to brak wykrzyżu.
Sprężyny pod ramą to nieporozumienie, wyjdzie koszmarnie wysoki i niestabilny, a robiło i tak nie będzie, lepiej dać sprężyny na zewnątrz ramy, a same gniazda w puścić trochę w podłużnice.
 
     
sjbielsko 
rozgadany
sjbielsko



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 147
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-09-14, 22:50   

Witam wakacje już się kończą a mój samurai zamienił się w pomnik:) czas na działania! blacharka zakończona, auto pomalowane teraz czas na zawieszenie:) niżej kilka fotek z aktualnego stanu..

link do galerii picasa



 
 
     
kewin 
stały bywalec
kewin 4x4



Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 209
Skąd: boguszów gorce
Wysłany: 2012-09-16, 12:21   

ja tez mam wspawana klape od cc do siebie teraz chce jeszcze wspawac dach od poldona i koniec zabawy z blachą fajnie ci to wyszło ;-)
_________________
Suzuki evo3 by 4xdrive ;)

Szekla4x4 !!!! Najlepszy sklep z akcesoriami off road
 
 
     
Agroszwagro 
świeżak


Wiek: 40
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 9
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2012-10-18, 22:54   

a dlaczego blachy KNT?
 
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2012-10-19, 09:53   

No widze ze prace ida do przodu :mrgreen: ;-) no mnie to tez czeka spring blacharka i tym podobne ;-)
_________________
1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
 
 
     
sjbielsko 
rozgadany
sjbielsko



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 147
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-10-22, 14:51   

Agroszwagro napisał/a:
a dlaczego blachy KNT?

a bo jeszcze nie przerejestrowane od zakupu:)
 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2013-03-31, 19:51   

Ja ma taki pytanie opłacało ci się to spawać?? Bo jak tak patrze na zdjęcia to buda była tragedia....
 
     
sjbielsko 
rozgadany
sjbielsko



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 147
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-03-31, 19:54   

jaką kolwiek bym nie kupil inna to itak musialbym cale nadkola robic pod wieksze kola i gumy na nadkola poztym zawsze to jakies cenne doswiadczenia:)
_________________
budowa mojego SJ'ta:)

Projekt4x4-Suzuki Samurai
 
 
     
kewin 
stały bywalec
kewin 4x4



Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 209
Skąd: boguszów gorce
Wysłany: 2013-03-31, 19:57   

a czemu nie skrociłes tyłu :D? pozatym projekt swietny i wykonanie samemu szacun dla ciebie ;)
_________________
Suzuki evo3 by 4xdrive ;)

Szekla4x4 !!!! Najlepszy sklep z akcesoriami off road
 
 
     
sjbielsko 
rozgadany
sjbielsko



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 147
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-09-30, 22:56   

1.5 roku pracy... setki zmian koncepcji... góra pracy... a to jeszcze nie koniec:)



& pierwsza jazda bez połowy auta:):)

_________________
budowa mojego SJ'ta:)

Projekt4x4-Suzuki Samurai
Ostatnio zmieniony przez sjbielsko 2013-09-30, 23:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.