Koledzy i koleżanki poszukuję aparatu zapłonowego. Może ktoś odsprzeda? W moim prawdopodobnie czujnik halla padł. A może ktoś z was jest z okolic Puław i mógłby udostępnić czujnik na podmianke. Wtedy miałbym pewność że chodzi o halla.
Czujnik halla można sprawdzić przysłowiowym "przecinakiem".
Przy włączonym zapłonie przesuwasz czymś metalowym przed czujnikiem. Jeżeli aktywuje to pompę paliwa, to czujnik jest ok.
Dzięki kolego kostuch. Sprawdzę to. Suka gaśnie jak tylko się rozgrzeje. Nie można jej też wtedy odpalić. Jak porządnie ostygnie pali. Pompę słychać wyraźnie bo jest zewnętrzna (głośna jak cholera). Przeczytałem twoje wcześniejsze porady odnośnie halla, o wymianie na TLE4905L. Zaraz go wydłubie i sprawdzę "przecinakiem".
Pod koniec ubiegłego roku męczyłem się z hall"em . Umówiłem się z elektrykiem , że jak stanę w polu to z miejsca holuje do niego samochód . Coś mówił że do diagnostyki halla trzeba mieć "lepszy" przyrząd . Sam zamówił halla na allegro i go wymienił . Jak silnik zachoruje na halla to jest to naprawdę irytujące . Potrafiłem jeździ 2 miesiące i nic . Potem stoję i znowu i po ok. 0,5 h jadę .
Mam ten sam problem. Po zagrzaniu auto gaśnie, jak ostygnie to odpala bez problemu. Zamówiłem na alledrogo nowy czujnik halla, znajomy mechanik podmienił go i doopa, auto nie odpala.
Kody migowe pokazują że czujnik halla jest uszkodzony. Facet który go naprawiał gwarantuje że czujnik jest sprawny. Postanowiliśmy podmienić ECU żeby sprawdzić co się będzie działo i czy hall nadal będzie zwalony czy nie.
Czy ktoś z okolic Suchej Beskidzkiej lub małopolski ma luźną jednostkę którą mógłby pożyczyć do podmiany i testów?
Ew. jakieś inne pomysły co może być przyczyną.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum