witam, czy ktoś ma takie coś zamoitowane w aucie - http://wyciagarki.pl/skle...products_id/383
interesują mnie opinie o awaryjności, ewentualnie jakieś tańsze wersje .
Pozdrawiam
_________________ Suzuk - 1,3 wtrysk , Old man +2'', MT 215/75/15
Niestety ale blokady załączane są drogie. Sam chętnie bym coś kupił ale niestety troche szkoda kasy. W usa oryginał ARB kosztuje tyle samo co te podróbki z wadowic. Chyba najlepszym rozwiązaniem jednak jest powertrax pt1530 na tył a na przód no to niestety trzeba mieć 3tys jak sie chce mieć blokade.
Te chińskie ARB sa od niedawna, wiec i mało opinii na ten temat.Trzeba troszkę poczekać, i zobaczymy czy to warte tych szelestów.
Tu co nie co można poczytać, choć niestety to większości słowa sprzedawcy.
http://www.jeep.org.pl/fo...ic.php?p=636475
[ Dodano: 2011-01-06, 15:59 ]
A się tak zastanawiam czy dało by sie do samiego np mojego z szerokim mostem założyc tylni most z seryjna blokada który mozna kupić za śmieszne pieniadze i spróbowac go dopasować np poprzez założenie dystansów zeby szerokośc była taka sama.
Przerabiał może ktos tak samochód??
Pozdrawiam
_________________ Suzuk - 1,3 wtrysk , Old man +2'', MT 215/75/15
Nie da się, bo istotnym elementem tej blokady jest pokrywa kosza satelitów, która posiada tuleję z wielowypustem współpracującym z przesuwką. Kosz satelitów w szerokim moście jest większy. Po za tym lewa półoś (dłuższa) musi mieć przedłużony wielowypust, żeby przesuwka miała się po czym przemieszczać, w półosi z szerokiego mostu jest krótki wielowypust i żadnym dystansem tego nie załatwisz.
Rozwiązanie jest następujące: samemu zrobić blokadę i półoś
Projekt jest, prototyp jeździ i działa, gorzej z wykonawcą na większą ilość kompletów...
Edit:
Myślałem, że chcesz wsadzić blokadę z wąskiego mostu do szerokiego, pomyliłem się.
Z tylnym wąskim mostem będziesz miał problemy w postaci innego rozstawu mocowań resorów, innego przełożenia oraz mniej wytrzymałych bebechów.
legitymacja.jpg
Plik ściągnięto 763 raz(y) 107,53 KB
_________________ Jimny M16A
Samurai 1,6 TD odszedł
Wiek: 38 Dołączył: 28 Lis 2010 Posty: 135 Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-01-06, 18:42
KSikorski ten prototyp co przedstawiałeś działa na zasadzie automatu?? tzn kiedy jedziesz prosto os jest cały czas zablokowana??
ech przydałby sie taki ARB zwłaszcza teraz zima. Często autem po górach jeżdrzę i czasami mam problem z podjazdami jak np pod sniegiem jest lud to pozamiatane jedno koło stoi a drugie pracuje:(
że w długich mostach seryjnie blokady nie robili;(
[ Dodano: 2011-01-06, 18:43 ]
na dzień dzisiejszy dla mnie jedynym rozwiązaniem jest ARB bo na czarnym mozna wyłączyć a włączyć dopiero kiedy jest potrzebna
_________________ Suzuk - 1,3 wtrysk , Old man +2'', MT 215/75/15
Nie, przesuwka przesuwa się po półosi, sterowana może być linką, może być pneumatyką, może być elektrycznie. Gdy zazębia się wielowypust, wtedy półoś jest zablokowana względem kosza satelitów, co blokuje również działanie mechanizmu różnicowego. Sterowanie manualne. Konstrukcja jest autorstwa Żakowskich z Sochaczewa, ja opracowałem dokumentację i staram się wyprodukować większą ilość egzemplarzy.
Ile byście byli w stanie zapłacić za taką blokadę? W zestawie byłaby przesuwka, dekiel kosza satelitów i półoś z długim wielowypustem. We własnym zakresie trzeba byłoby sobie zrobić sterowanie.
_________________ Jimny M16A
Samurai 1,6 TD odszedł
Wiek: 38 Dołączył: 28 Lis 2010 Posty: 135 Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-01-06, 18:51
kurde z tego co tu piszesz to wygląda to super i stanowiło by dobrą alternatywe dla ARB. Mam nadzieję że produkcja ruszy to ze mnie napewno miał bys kupca:)
[ Dodano: 2011-01-06, 18:54 ]
myślę że jeśli to by był sam zestaw bez kompresora i sterowania to z 1500 zł myślę że jest to bardzo dobra cena jak dla mnie czyli kupca:) Natomiast nie wiem jaka cena by interesowała ciebie i ile by wam wyszedł koszt produkcji
_________________ Suzuk - 1,3 wtrysk , Old man +2'', MT 215/75/15
Zdaje sie że thosimin już takie coś kombinował ale jakoś nikt nie chciał kupić blokady do której każdy sobie sam wymyśli załączanie więc jak już robisz KSikorski to pomyśl o kompletnym zestawie to może znajdą się chętni, puki co powertrax pt1530.
ja bym kupił na pewno ale tak jak pisali poprzednicy musiał by być z jakimś sterowaniem. Nawet na linkach by starczyło tak jak ma seria na wąskich mostach.
Nie, przesuwka przesuwa się po półosi, sterowana może być linką, może być pneumatyką, może być elektrycznie. Gdy zazębia się wielowypust, wtedy półoś jest zablokowana względem kosza satelitów, co blokuje również działanie mechanizmu różnicowego. Sterowanie manualne. Konstrukcja jest autorstwa Żakowskich z Sochaczewa, ja opracowałem dokumentację i staram się wyprodukować większą ilość egzemplarzy.
Ile byście byli w stanie zapłacić za taką blokadę? W zestawie byłaby przesuwka, dekiel kosza satelitów i półoś z długim wielowypustem. We własnym zakresie trzeba byłoby sobie zrobić sterowanie.
wycen zestaw podaj cenę to ci ludziska napiszą tak czy nie ..bo jesli zgolisz po 400 to sie nie opędzisz od zamówień na cala polskę a jak dowalisz do tego jeszcze 1000 to sie nie opędzisz od zamiatania kurzu z blokady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum