Ja u siebie mam tę blokadę... Adam też. Ale raczej wielkiego biznesu na tym robić nie będziemy, bardziej opłaca się zająć swoich podstawowym zawodem
Dla zainteresowanych: 1000zł za komplet przesuwka+dekiel. Do tego trzeba sobie zamówić w motomaxie półoś za 450zł i zmotać sterowanie (ja mam akurat pneumatykę, ale równie dobrze może być linka i sprężyna etc.).
_________________ Jimny M16A
Samurai 1,6 TD odszedł
Nie da się, bo istotnym elementem tej blokady jest pokrywa kosza satelitów, która posiada tuleję z wielowypustem współpracującym z przesuwką. Kosz satelitów w szerokim moście jest większy. Po za tym lewa półoś (dłuższa) musi mieć przedłużony wielowypust, żeby przesuwka miała się po czym przemieszczać, w półosi z szerokiego mostu jest krótki wielowypust i żadnym dystansem tego nie załatwisz.
Rozwiązanie jest następujące: samemu zrobić blokadę i półoś
Projekt jest, prototyp jeździ i działa, gorzej z wykonawcą na większą ilość kompletów...
Edit:
Myślałem, że chcesz wsadzić blokadę z wąskiego mostu do szerokiego, pomyliłem się.
Z tylnym wąskim mostem będziesz miał problemy w postaci innego rozstawu mocowań resorów, innego przełożenia oraz mniej wytrzymałych bebechów.
Ktore bebechy sa mniej wytrzymale w waskim moscie ??
Mniejsza przekładnia hipoidalna jest słabsza od większej. Mniejszy kosz satelitów jest słabszy od większego. Choć nie słyszałem żeby ktoś ukręcił wałek atakujący albo coś w tym stylu
Edit: W sumie to widziałem wybuchnięte koło koronowe z dyfra :D
_________________ Jimny M16A
Samurai 1,6 TD odszedł
Mniejsza przekładnia hipoidalna jest słabsza od większej. Mniejszy kosz satelitów jest słabszy od większego. Choć nie słyszałem żeby ktoś ukręcił wałek atakujący albo coś w tym stylu
Edit: W sumie to widziałem wybuchnięte koło koronowe z dyfra :D
sj 413 ma mniejszy kosz czy mowisz o 1,0 ?? bo moj jest zamienny z samurajowym a mam 413 na waskim moscie z fabryczna blokada, tzn z jej resztkami
Pomógł: 81 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2027 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2012-01-24, 12:55
O czym bajacie, bo chyba nie do końca zgodnie z prawdą?
Wąskie mosty SJ413 od szerokich samuraiowskich różnią się tylko szerokością, a więc mają dłuższe półosie; przeguby, dyfry, rozmiar przekładni głównej jest ten sam, dodatkowo w SJ413 nie trafiały się z przodu 2-satelitowe dyfry, co w samuraiu jest praktycznie regułą.
Mniejsze przekładnie, dyfry i przeguby były w sj410 i te są faktycznie słabsze.
Nie widziałem wąskiego mostu od SJ413, nie znam się :D Natomiast rozbierałem dwa szerokie przednie mosty, obydwa były 4satelitowe, ale może ja jakiegoś farta miałem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum