Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Zespawanie przedniego mostu
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-04-14, 15:53   

to ja jestem w tej pozostałej 1/4 zatwardziałych zwolenników blokady na przodzie, nie upieram się na spawaniu ale póki co budżet o tym zadecydował, docelowo oczywiście będzie jakaś rozłączana 100% nie jestem pewien czy akurat ARB ale coś w ten deseń. Na razie nikt mnie nie namówi na rezygnację z blokady przodu bo to obcięcie jaj moim zdaniem. Nadal uważam że każdy wyposaża pakę na miarę swoich potrzeb (i kasy).
Ty mówisz że nie da rady tak jeździć ja że nie ma większego problemu... ciekawe co wybierze autor :mrgreen:
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
maciek hg 
świeżak



Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 7
Skąd: Częstochowa
  Wysłany: 2013-04-14, 19:21   

heh no to miałem dylemat i teraz mam jeszcze wiekszy
 
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-04-14, 19:28   

ja myślę (jako zupełny lajkonik), że jak nie spawniesz i sam nie sprawdzisz to cały czas będziesz się bił z myślami. Może uda ci się zanabyć jakieś "satelity" czy jak to się zowie za parę złotych, spawniesz sobie jak Krzykku, zamontujesz i przetestujesz. Nie spasuje to wrócisz do oryginału. Albo może kolega jakiś w okolicy ma blokadę przodu i da się przejechać? Choć do tego akurat nie specjalnie namawiam, bo testowe butowanie w cudzym aucie to trochę jak testowanie czy woli się blondynki czy jednak brunetki na żonie kumpla :/
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-04-15, 01:15   

buhahaha dobre Sam z tą żoną 8-) jak by się uparł to w zasadzie mógł bym Ci wysłać takie satelitki spawnięte... chyba satelity w przednich mostach są wszędzie jednakowe???
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-04-15, 01:21   

W 413 i samuraiu tak, nie wiem jak z 410, z Vitara moge z rana porownac
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-04-15, 14:34   

jak możesz to porównaj Vitarowskie bo właśnie mam też parę takich ale musiałbym jechać kilka km bo nie mam ich u siebie...
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-04-15, 19:51   

KRZYKKU napisał/a:

Slavok masz poczucie humoru :lol: a gdzie widziałeś 2 satelitowy tył :mrgreen:


toż przecież można pospawać 4ry satelity a nie dwie :mrgreen:
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-04-15, 19:59   

Sperawdzilem i satelitki sa takie same w vitce i samcu.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2013-04-18, 12:06   

hmm tak sobie myślę skoro przeważnie się jeździ na 2H, a 4x4 włączamy w ciężkim terenie to przecież miało by ręce i nogi spawania przedniego mostu...na szutrach gdzie dużo skrętu odłączamy przód i nie ma problemu ze skrętem.
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-04-18, 12:13   

Ja wczoraj mialem przyjemnosc zapierniczania szutrem z napedem tylko na tyl, blokada caly czas zapieta i na 2H drift na kazdym biedu, za to 4 h byla bajka mozna bylo smigac.
W moim przypoadku zaspawanie przedniego mostu odpada, wyobrazasz sie z tym wdrapywac w waskim blotnisto kamienistym wawozie albo miedzy drzewami?
To ma prawo bytu jak notorycznie topisz auto w przeprawie.

Takie jest moje zdanie.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
Qwai 
stały bywalec
Fascynaci 4x4



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-18, 20:55   

Nie wiem jak Krzyku na tym jeździ ale u mnie zablokowanie przodu powoduje że Sami jedzie tylko prosto, ewentualnie tam gdzie chce. Nie wyobrażam sobie jazdy cały czas z zablokowanym przodem. 4H zapinam po zjechaniu z asfaltu i brak możliwości skręcania to byłby jakiś koszmar.

Inna sprawa że jak zablokuję przód to tylko brak prześwitu pod główką może mnie zatrzymać :mrgreen:
_________________
Samurai na springu
 
     
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2013-04-19, 19:20   

Qwai napisał/a:
Nie wiem jak Krzyku na tym jeździ ale u mnie zablokowanie przodu powoduje że Sami jedzie tylko prosto, ewentualnie tam gdzie chce. Nie wyobrażam sobie jazdy cały czas z zablokowanym przodem. 4H zapinam po zjechaniu z asfaltu i brak możliwości skręcania to byłby jakiś koszmar.

Inna sprawa że jak zablokuję przód to tylko brak prześwitu pod główką może mnie zatrzymać :mrgreen:


po co 4x4 na szutrach i innych drogach?

Ja 4 napędy naprawdę włączam w ciężkim terenie bo po co męczyć przedni most ?
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-04-19, 19:29   

Sprobuj sie przejechac na szutrze z napedem tylko na tyl i jeszcze zblokowanym tylem, zakrety masakra albo wchodzisz na sprzegle albo powoli i tracisz czas... Uwierz na slowo ze 4sie pzydaje
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2013-04-19, 19:34   

Oj dużo latałem z napędem na tył i nie jest to dla mnie żaden problem, kwestia wprawy poza tym ja zastanawiam się o zaspawanie tylko przodu ponieważ on jest dołączany i ja go używam tak jak pisałem tylko w cięzkim terenie
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-04-19, 19:36   

Zaspawaj ,a pożałujesz.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-04-19, 19:41   

Zrobisz jak bedziesz chcial, ja swoje 3grosze dolozylem :mrgreen:
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-04-19, 19:45   

wciąż nie rozumiem, czemu nie chcesz spróbować i się samemu przekonać...
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-04-19, 19:50   

ja jestem przeciwnikiem spawania przodu, ale zaspawaj dla przykładu i opowiedz jak fajnie się nie skręca ani w terenie ani nigdzie,
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-04-19, 19:54   

No chyba ze ma ro byc przeprawowy drag race :-D
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2013-04-19, 20:07   

ile ludzi, tyle opini jak zawsze.

Na szczęscie każdy ma swój sprzęt więc sie ,nie pozabijamy`` tutaj na forum ufff
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.