Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Zespawanie przedniego mostu
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 81 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2027
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-04-19, 20:14   

czuperek napisał/a:


po co 4x4 na szutrach i innych drogach?

Ja 4 napędy naprawdę włączam w ciężkim terenie bo po co męczyć przedni most ?

Trochę błędna teoria, bo z przednim mostem nic się nie stanie, natomiast w ten sposób przeciążasz tylny most, oczywiście nie mam tu na myśli jazdy po typowej żwirówce, czy tam innej polnej/leśnej drodze.
Ja dopinam przód jak tylko robi się trochę bardziej ślisko, grząsko itp., fura się pewniej prowadzi i nie ryje się bez celu na samym tyle.

Chciałbym zobaczyć jak fura z zaspawanym przodem radzi sobie na ciasnym os-ie, jakoś trudno mi to sobie wyobrazić :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Didymos 2013-04-21, 11:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2013-04-19, 20:17   

ciasny os - 2h i po temacie, a jak grząsko jest to z przednią blokadą nie powinno być takich problemów ze skrętem że się ,,bez wspomagania`` nie skręci ... no chyba że śniadania nie zjemy ;)

tak czy siak przód zaspawam - mam dwie główki wiec mogę zawsze wrócić do fabryki
 
     
Qwai 
stały bywalec
Fascynaci 4x4



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-20, 21:50   

Didymos fajnie mnie zacytowałeś tyle że ja tego nie napisałem ;-)

Czuperek spawaj ale chyba co innego mamy na myśli pisząc trudny teren :mrgreen:
_________________
Samurai na springu
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-04-21, 00:07   

no, co prawda to prawda czasami twardy piaskowiec pod odpowiednim nachyleniem nie daje dobrej trakcji :mrgreen: :-P

[ Dodano: 2013-04-21, 01:13 ]
Lexx napisał/a:
No chyba ze ma ro byc przeprawowy drag race :-D


nooo to tak jak mój, hahaha dochodzi do tego pytanie gdzie się Samuraiem poruszasz, ja radość czerpię z hardcoru bez blokady na przodzie nie pobawiłbym, teraz jak cywilna fura stoi na kołkach i śmigam Samurem na co dzień nie ma problemu bo sprzęgi na free podobnie jak z dojazdem w ulubiony teren ale ja traktuje Samuraia jak quada, zabawka i tyle
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-04-21, 00:20   

Ja mam Suzanne na codzien z 250km na tydzien, LR na tyle - da sioe z tym poruszac bez problemu w miescie i w trasie, nawet na autostradzie przy 120km/h (o ile sie ja doibrze ustawi) ale w ciasnym terenie na prawde nie wyobrazam sobie jazdy z zaspawanym przodem :D
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 81 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2027
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-04-21, 11:33   

Qwai napisał/a:
Didymos fajnie mnie zacytowałeś tyle że ja tego nie napisałem ;-)


Sorry, nie zwróciłem uwagi :oops:
Już poprawione :mrgreen:

A co do tematu przewodniego, to lubię sobie pośmigać zimą (kto nie lubi :mrgreen: ), ale często ruszenie i w ogóle jazda na samym tyle po śliskim jest niemożliwa, szczególnie na nalewkach typu simex, trzeba się posiłkować 4x4, a jakoś czarno widzę skręcanie na lodzie z zaspawanym przodem, jak nawet tylna blokada potrafi wyprostować zakręt :roll:

Oczywiście Czuperek i tak zrobi co zechce, najwyżej będzie wolniej skręcał :mrgreen:
 
     
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2013-04-21, 16:09   

Ja używam samuraja tylko do zabawy w terenie nie poruszam się w ogóle po asfalcie tylko jazda po błocie, wodzie plaży itd tak więc nie powinno być źle :)

A jak będzie lipa to tak jak pisałem wrócę do fabryki :)
 
     
Qwai 
stały bywalec
Fascynaci 4x4



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-22, 09:15   

Nie zapomnij tylko opisać wrażeń dla potomnych.
_________________
Samurai na springu
 
     
jeżu 
zapaleniec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 348
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-04-24, 06:33   

Czuperek na kiedy przewidujesz ukończenie projektu?
_________________
Samurai ,89,1,6td, Lockright, Silverstone Extreme
31/10,5r15
 
     
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2013-04-24, 17:55   

Jeżu planowałem wyjechać z garażu jakieś dwa miesiące temu... miała być blacharka, a jest REWOLUCJA. Że jeszcze mnie to nie przerosło to sam jestem w szoku. Robię teraz springi tył, potem przód i klatka po wakacjach bo nie wyrobie się teraz :(

Jak będziesz miał czas to wpadnij :)
 
     
corny 
pomocnik mechanika



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 460
Skąd: Swietokrzyskie TJE
Wysłany: 2013-04-24, 20:24   

czuperek napisał/a:
Jeżu planowałem wyjechać z garażu jakieś dwa miesiące temu... miała być blacharka, a jest REWOLUCJA. Że jeszcze mnie to nie przerosło to sam jestem w szoku. Robię teraz springi tył, potem przód i klatka po wakacjach bo nie wyrobie się teraz :(

Jak będziesz miał czas to wpadnij :)


Moze Ci podesłać panią Magde G. ??
 
     
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2013-04-26, 15:34   

Magda była ale się wystraszyła i ekipa TVN nie podjęła się remontu ...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.