Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
redutkor 4.16 do samuraia
interneter 
nowicjusz


Wiek: 36
Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 50
Skąd: Lutomiersk
Wysłany: 2012-08-24, 19:30   redutkor 4.16 do samuraia

Tak jak w temacie. Myślę o zmianie reduktora z oryginalnego na 4.16, jednak nie posiadam na ten temat żadnej wiedzy tak naprawdę. Czy mógłby mi ktos opisac krok po kroku jak sie za to zabrać, od czego zacząć. Czy ktos zna może miejsce gdzie mógłbym kupic kompletny reduktor 4.16, bo z tego co patrzyłem w necie, chyba jest to niemozliwe.
 
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 50
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2012-08-24, 19:38   

Kolego proponuje opcje szukaj i znajdziesz naprawdę dużo informacji na ten temat, było to wałkowane już naprawdę ...... razy. :) :) :)
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-08-24, 19:47   Re: redutkor 4.16 do samuraia

interneter napisał/a:
Tak jak w temacie. Myślę o zmianie reduktora z oryginalnego na 4.16, jednak nie posiadam na ten temat żadnej wiedzy tak naprawdę. Czy mógłby mi ktos opisac krok po kroku jak sie za to zabrać, od czego zacząć. Czy ktos zna może miejsce gdzie mógłbym kupic kompletny reduktor 4.16, bo z tego co patrzyłem w necie, chyba jest to niemozliwe.



Ja Ci sprzedam, kompletny reduktor 4.16, złożony i sprawdzony przeze mnie, aktualnie mam jeden na stanie... jesteś zainteresowany to ogłoszenie masz w dziale giełda, a telefon do mnie w stopce, zajmuję się reduktorami dość długi czas więc jak masz jakieś pytania to wal, kilka osób z tego forum ma 4.16 z moich rąk.

krok po kroku to wygląda tak, kupujesz, reduktor przychodzi do Ciebie, wyciągasz swój, wkładasz ten kupiony zalewasz olej i jeździsz.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
adalbert 
zapaleniec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 294
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2012-08-24, 22:43   

A Slavok to guru reduktorow wiec mozesz brac w ciemno i bedziesz zadowolony.
_________________
Hamster CIAPEK
www.sudetyoffroad.pl
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2012-08-25, 05:30   

Bardziej tu zaleciało ofertą sprzedaży niż pomocą w tym co trzeba powymieniać w reduktorze żeby mieć 4.16 :roll:
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2012-08-25, 07:26   

no to chyba dobrze bo o to koledze pytającemu chodziło. Napisał, że nie wie nawet jak i gdzie kupić, a poziom wiedzy na temat samego reduktora ma minimalny.

Jak chce szczegółów z czego takie 4.16 jest zrobione to znajdzie w opcjach szukaj. A jak chce zwyczajnie 4.16 to śmiało może brać o Slavoka :)
 
     
interneter 
nowicjusz


Wiek: 36
Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 50
Skąd: Lutomiersk
Wysłany: 2012-08-25, 10:14   

Sprzedażą nie jestem zainteresowany. Chce po prostu trochę zmodernizowac swoją sucz i tyle. Dzięki za zainteresowanie się tematem i napewno się do kolegi SLAVOK odezwę
 
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-08-25, 11:32   

tytus napisał/a:
Bardziej tu zaleciało ofertą sprzedaży niż pomocą w tym co trzeba powymieniać w reduktorze żeby mieć 4.16 :roll:


Trzeba wymienić 3 zębatki, które można kupić w stanach lub szukać w Polsce.... prywatny importer lub sklep: http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/264/7724.html następnie trzeba sobie rozłożyć reduktor i je poprzekładać, można też zmotać z 2ch reduktorów co jest dokłądnie opisane w przyklejonym topicu, tyle, co do oferty sprzedaży, równie dobrze mógłbym mu napisać PW i na to samo by wyszło więc nie przesadzajmy ;)
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
fingil 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 120
Skąd: WAŁBRZYCH/jawor
Wysłany: 2012-08-25, 13:24   

Każdy, kto siedzi w temacie, wie że to nie jest reklama ani handel. Ten temat był już wiele razy wałkowany na forum, więc jak ktoś nie potrafi poszukać to może trzeba mu podsunąć pod nos gotowy. Ja osobiście rozmawiałem ze Slavko parę miesięcy temu przez telefon i nie jest tajemmiesinicą co trzeba zrobić, aby zwolnić reduktor.Opisał mi dokładnie co trzeba zrobić i co wymienić. Ja akurat mam dostęp do kuźni Jawor więc nie ma z tym problemu, ale jak ktoś chce to może w warunkach warsztatowych z dostępem do tokarki i do prasy może to samodzielnie przy minimalnym nakładzie kosztów. Wystarczy chcieć.
_________________
Ludzie dzielą się na czystych i zadowolonych
www.sudetyoffroad.pl
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 51
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2012-09-13, 20:52   

polecam MODERATORA robote
slavok mi przerobil
szybko i rzetelnie
kuzwa nie wiedzialem ze 4.16 jest taki wolny, mozna wyjsc z auta i samurai jedzie za toba mimi ze idzie sie powolutku, moze to byc jeszcze zasluga bardzo krotkiej jedynki poldka :mrgreen:
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 50
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-04-17, 19:42   

Odświeżam temat, jestem w trakcie przebudowy na 4,16 i mam zonk nie mogę wyciągnąć tulejki od szybkościomierza, oblewam ją naftą, WD40 i ni ch...... może macie jakiś sposób.
Drugi temat to łożyska poprzedni właściciel zastosował obustronnie kryte i są w rewelacyjnym stanie, ale bardziej mnie interesuje co sądzicie o stosowaniu krytych łożysk w reduktorze, skrzyni biegów.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
Ostatnio zmieniony przez moziembl 2013-04-17, 20:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
vsh 
rozgadany
Pikahu?



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 146
Skąd: Ostpreussen Oi!
Wysłany: 2013-04-17, 19:52   

zrób coś z tym "morzem", proszę.. :/
_________________
gabba gabba hey!
Samurai 1,3i, ome +2, 7" + sahara 225/70/r15,
または武士オアナッシング
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 50
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-04-17, 20:26   

Sorry już poprawiłem, ale nie była to pomoc merytoryczna :) :) :P)
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
vsh 
rozgadany
Pikahu?



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 146
Skąd: Ostpreussen Oi!
Wysłany: 2013-04-17, 21:05   

sorry, ale nie mogłem ;) niech mod pokasuje te posty niemerytoryczne (myślałem, ze sam moge usunac swoj post, zeby nie zaśmiecać, ale chyba nie bardzo?). w zakresie reduktorów niestety nie pomogę. pzdr
_________________
gabba gabba hey!
Samurai 1,3i, ome +2, 7" + sahara 225/70/r15,
または武士オアナッシング
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-04-17, 21:15   

Jeżeli masz mały palnik na propan-butan to spróbuj delikatnie podgrzać.Co do łożysk to lepiej odkryte-kiedy do napędu wejdzie woda,to z zakrytego emulsja nie wyleci.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Qwai 
stały bywalec
Fascynaci 4x4



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-18, 11:14   

W reduktorze i skrzyni jest olej do smarowania łożysk. Zakryte będą smarowane tylko tym co fabryka napuściła, kolejna rzecz to chłodzenie, które też realizuje olej.
Podsumowując moim zdaniem kryte też będą działały ale powinny być odkryte.
_________________
Samurai na springu
 
     
betakm 
rozgadany


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 80
Skąd: Strzegom
Wysłany: 2013-04-18, 11:56   

Miałem podobny problem z tulejką od prędkościomierza - poddała się dopiero argumentom siłowym - impulsator kinetyczny /czytaj młotek/ i przecinak :mrgreen:

[ Dodano: 2013-04-18, 12:57 ]

[ Dodano: 2013-04-18, 12:58 ]
Nie zapomnij tylko odkręcić tej małej śrubki pod tulejką
_________________
KM
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 50
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-04-25, 06:19   

Dzięki za podpowiedzi, poszło bez podgrzewania tylko "siłom i godnościom osobistom". Ale mam inne pytanie guma osłonowa drążka reduktora czy spotkaliście się w zamiennikach? Albo inny ciekawy patent moja jest już trochę nadwyrężona zębem czasu.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
atkin1 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 145
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-04-25, 19:33   

gumowa osłona przegubu do matiza (12 zl dalem), ucięta w odpowiednim miejscu, na drążku i na obudowie reduktora sciągnięta opaskami i trzyma sie. Ja akurat tak zrobilem ale to pewnie mozna znalezc pełno innych osłon, które tez da się dopasować
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 50
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-04-25, 19:50   

Właśnie tak dzisiaj mi kumpel podpowiedział żeby dopasować na przykład manszetę. Dzięki dzwoniłem dzisiaj do ASO i jak powiedzieli mi cenę to mnie z butów wyrwało, uwaga 280 PLN netto. To się opłaca z lowrange sprowadzić bo z transportem wyjdzie niecałe 200 PLN brutto. Po długim weekendzie wymontuje tę gumę i poszukam po sklepach motoryzacyjnych i podzielę się efektem.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.