Siema po rozjeżdżeniu autka po renowacji niestety prawy przedni resor padł tzn poszedł w drugą stronę lewa strona się jeszcze jakoś trzyma. Czy jest sens kupować nowe pióra główne i resztę wpakować starych czy lepiej jakieś używki w przyzwoitym stanie ?? Wiem wiem mazury... na razie muszę podratować to co jest ;)
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-02-20, 11:17
no to chyba już wybrałeś swoją drogę ;) zapytaj Myszona czy jego OME już poszły, chciał 800zł za komplet, ale ktoś tam mu się zaoferował w temacie, że bierze.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Sam no jeszcze nie wybrałem drogi bo nie wiem czy kupić same pióro główne za 130 szt i pakować resztę staroci do tego czy dać za kompletną używkę 130 zł/szt...
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 274 Skąd: Wrocław/Zielona Góra
Wysłany: 2014-02-20, 19:30
Jezeli uzywki, to cokolwiek, zeby stal rowno i zadbaj o odboje, ale ja osobiscie polecam zainwestowac w lovellsa, jezeli mozesz sie na nie szarpnac oczywiscie. Uzytkuję takie z przodu, bylem z nimi na wyprawce na Ukraine, na dwoch rajdach i sprawuja sie rewelacyjnie. Sa komfortowe, nie siadaja, swietnie krzuzuja, maja fajna charakterystykę i pasuja do nich standardowe tulejki/polibusze a nie jak w przereklamowanych ome jeszcze tulejki za chore pieniadze trzeba kupić.
_________________ Nie ma za dużych kół, są tylko za słabe silniki, za szybkie przełożenia i za mało podcięte nadkola ;)
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-02-20, 21:18
Jeśli używki w stanie Cię zadowalającym masz w cenie nowego głównego pióra to wejdź w używki. Swój komplet jeszcze odsprzedaż, oczywiście uczciwie opisując przedmiot na aukcji i jakąś kasę odzyskasz. Jak weźmiesz lagę główną, to samej lagi głównej zużytej raczej nie puścisz w obieg inaczej niż na złomie. Tak mi się wydaje.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
zakupiłem fajne używki, dziś je założyłem + ze starych dołożyłem po 1 piórze - efekt dalej stoi krzywo już nie tak ale jednak widać że resor od strony pasażera jest prosty a od kierowcy lekko w górę... WTF jak sie pytam?? z tyłu wydaje się też lekko padnięty resor od strony pasażera myślicie że to coś pomoże jak zamienię je miejscami i że ma to jakiś związek z przodem ??
ta było było ale kasy nie było dlaczego tak leci na jedną strone?? czemu akurat nie padnie po stronie kierowcy ??? przed wyciągnięciem z innego samca tamto auto stało prosto a moje co z prawej jest cięższe??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum