i zmotaj to raczej szybko bo takie stukanie kończy sie wyrwaniem amora co możne mieć późniejszy skutek w rozerwanej oponie .. -- sprintek nie wszystkie modele !!
1 podniosę suzuke i podepre na ramie
2 zaznaczę ile maksymalnie poszedł tylny most w doł z amortyzatorami
3 odkręce oba amorki i sprawdzę czy most jeszcze wiecej opadnie
jesli tak - wymiana na dwa nowe z trucka,
jesli nie - dam znać
przy okazji sprawdzę amorki pod kątem zużycia
edit
Przypuszczenia odnośnie za krótkich amortyzatorów okazały się całkowicie słuszne.
Po odkręceniu dolnego mocowania most poszedł w dół jeszcze o około 40mm.
Oczywiście amortyzatory na zdjęciach są w skrajnym dolnym położeniu.
Wieszaki mam dokładnie +50 (porównywałem z oryginalnymi, rozstaw skrajnych otworów jest dokładnie o 50 większy)
Zakładam że z przodu amortyzatory są też za krótkie.
edit
zdecydowałem jednak motać suzuke minimalizując koszty
chciałbym zapytać czy ma ktoś z was tak przerobione mocowanie amortyzatorów?
chciałem koniecznie uniknąć ingerencji w ramę dlatego tak zdecydowałem
przy okazji wywaliłem z przodu stabilizator poprzeczny
przypomnę, mam wieszaki +50, resor seria, odboje przerobione
odciąłem oryginalne mocowania amortyzatora i przyspawałem je do kawałka blachy 55x60x8 tak jak na zdjęciach
(błyszczy się bo farbą podkładową dopiero co pomazane)
spawy raczej puścić nie powinny, jest podwójnie przydziargane na głęboki przetop invertorowym ESAB'em
a przede wszystkim miedzy Esab'em a materiałem ... mam taka wydumke gdzieś na stanie i robiło u kogoś jakiś czas bezawaryjnie.... ale jak ci padną oryginalne amory to później dokupisz tylko i wyłącznie oryginały..... a la polonez taniutki
Chodzi o to że zwiększyłeś skok resora i czy teraz przy max naprężeniach nie będzie pękała ??
skok resora w pewnym sensie zwiększyłem już wcześniej zakładając wieszaki +50,
spowodowało to że maksymalne dolne położenie resora było ograniczane całkowicie "rozciągniętym" amortyzatorem
wobec czego zmieniłem położenie dolnych mocowań amortyzatora o około 40mm "w górę"
co zaowocowało pracą amortyzatora na nowo w fabrycznym zakresie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum