Które mocują linki blacha z wierconymi otworami (fi 10mm trochę rozwiercone żeby radełko wlazło) przykręcona jest do poprzeczki ramy... o nią się blokują pancerze linek, drugi mocowany do lewarka od ręcznego szpilką, regulacja na tej szpilce.
Prowadzenie linek: (podłoga customowa, więc wygląda inaczej niż powinna...)
https://photos.app.goo.gl/0C7NDi4gkQzKdHQd2
Do tego brałem 3 przewody hamulcowe:
https://photos.app.goo.gl/HNAMBtbSgNGtKl0x2
Nr katalogowe różnych dostawców:
Nr kat: 6T46942
DELPHI LH0240
DELPHI LH0423
FIAT 46448474
TRW PHB452
No i trójnik:
https://photos.app.goo.gl/NBD3PdkFduY1gklk2 (ja go umieściłem na szczycie główki mostu na oryginalnym mocowaniu).
Do niego od góry wchodzę bezpośrednio wężykiem z góry. Na boki odchodzę sztywnymi przewodami.
Tu polecam praskę: https://photos.app.goo.gl/hxwcwTGZTrFsgLih2 Yato YT2180... pamiętaj jednak że praska robi tylko stożki! Więc aby prawidłowo podłączyć przewody sztywne do tych elastycznych potrzebujemy jeszcze kamyk: https://photos.app.goo.gl/8HvqSCgiuPJJHbb53 (koszt 7zł:D)
Sztywne przewody łączą się z elastycznymi na wspornikach pozostałych po przewodzie oryginalnym: (zielone kółko). Dodatkowo przewody elastyczne podparte są bliżej zacisków (czerwone kółko) takimi https://photos.app.goo.gl/LZKPCQrxo2Vs0xsg1 mocowaniami wyrzeźbionymi z kawałka blachy 0,5mm nawleczona gruba koszulka termokurczliwa na obwód koła żeby nie pociąć przewodu. Czerwone to śruba;)
https://photos.app.goo.gl/a1W07ktywDyVRyc42
Do tego metr wężyka miedzianego, 4 końcówki i et. woila.
Właśnie próbowałem przykręcić je tak jak Ty, czyli po zewnętrznej części mostu dociskając blachę podtrzymującą łożysko, ale wydaje mi się że wtedy luz na łożysku jest za mały. Możesz swobodnie obracać kołem ??
Tak... przecież normalnie to jest tak złożone z obudową bębna - jest dociśnięte fabrycznie...
Może łożysko / półoś za mało Ci siadła w gnieździe? Wyczyściłeś dobrze gniazdo łożyska?
Moja ma trochę inny kształt i nie da rady
Plan jest taki, że zbiorę trochę materiału z jarzma, tej zasranej flaszy i kołnierz z blachy podtrzymującej łożysko.
[ Dodano: 2018-03-17, 16:40 ]
Btw. jak porównuję kształt moich jarzm z tymi z Twoich zdjęć, to wyglądają identycznie
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Lut 2014 Posty: 208 Skąd: PAROLE
Wysłany: 2018-03-17, 20:32
po pierwsze czy w adapterze jest wytoczenie azeby zakryc wystajace lozysko ?Jezeli nie ma to adapter nalezy dac od wewnetrznej stony mostu.
Z tego co robiliśmy przeróbkę na alfie to adaptery dajemy od wewnatrz mostu i miedzy adapter i jarzmo zacisku idzie dystans chyba 17 mm i wszystko gra .pierwszy raz widze adaptery pod alfe zeby byly dawane od zewnatrz mostu??
No widzisz, a jednak pasują :) (zdjęcia)
w adapterze nie ma toczenia bo nie ma takiej potrzeby. Zostawiasz (wycinasz) z osłony bębna kawałek (szlifierką) i ta osłona fabrycznie siedziała w tym miejscu == ma podtoczenie pod łożysko... dalej na ten kawałek dajesz adapter zacisku:)
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Lut 2014 Posty: 208 Skąd: PAROLE
Wysłany: 2018-03-17, 21:01
podajcie @ to wysle wam jak to robilismy mam gdzies @ z fotkami bo juz komus podsylalem
Na fotkach wszysko widac co i jak
[ Dodano: 2018-03-17, 21:05 ]
kurt_ napisał/a:
No widzisz, a jednak pasują :) (zdjęcia)
w adapterze nie ma toczenia bo nie ma takiej potrzeby. Zostawiasz (wycinasz) z osłony bębna kawałek (szlifierką) i ta osłona fabrycznie siedziała w tym miejscu == ma podtoczenie pod łożysko... dalej na ten kawałek dajesz adapter zacisku:)
You welcome.
Kurt z tego co rozumiem to zostawiacz oryginalne krycie (wyciete z tarczy kotwicznej )i na nie dajesz adapter?
[ Dodano: 2018-03-17, 21:15 ]
linki mozna tez zaadoptowac od alfy tylko wziac chyba prawa strone bo jest dłuższa i tak jak kutr pisal (bardzo ladnie zobrazowal na fotce)dorobic obsadenie ich w blaszce mocowanej do belki
Ja osobiscie wole zrobic na linkach od Vitary i obsadzenie linek dac w kabinie ,tyle ze trzeba w tedy przeszczepic dzwignie recznego rowniez od Vitaryz calym mocowaniem w @ chyba nawet jest fotka
Trójnik dokladnie taki jak kurt pokazal i przewody elastyczne od felicji (dobrze wiedziec ze pasuja rowniez od punto)
Na koniec cieszyc sie z przyjemnosci posiadania recznego:)
[ Dodano: 2018-03-17, 21:19 ]
Minus jaki widze w przerobce na alfie jest taki ze trzeba odsadzac felge bo nie wejdzie na zaciski,przy oryginalnych felgach
Ostatnio zanabylem adaptery pod zaciski od hondy(chyba 6 generacji )i te juz mieszcza sie w oryginalne felgi,a to wydaje mi sie duzym plusem
[ Dodano: 2018-03-17, 21:25 ]
Faktycznie kurt dopatrzylem sie na foto adaptery dajecie na oslonke krycia lozyska ,
To eliminuje wam dawanie dystansu miedzy jarzmo zacisku i adapter
Zobacze czy adaptery ktore my podsiadamy tez mozna tak zalozyc
byc moze my mamy adaptery z innym wycieciem
[ Dodano: 2018-03-17, 21:28 ]
do naszej wersji mamy tez dorobione krycie lozysk co by nie wycinac ich z tarcz kotwicznych
Aczkolwiek to jedynie dla duzych estetów,bo te wyciete z owych tarcz doskonale spelniaja swoja role
Zaraz, chwila, pomału, więc w większości samurajów tarcza kotwicza bębna jednocześnie podtrzymuje łożysko ??
U mnie otwór w tarczy ma wymiar zewnętrzny łożyska i jest od tego oddzielna blacha która je dociska
A widzisz, w starszych na pewno, gdzieś kiedyś czytałem że w 1.0 była bodajże oddzielna blacha do tegoż celu, hamerykanie sprzedają zestaw (lowRangeOffRoad) z takimi blachami że niby tuningowe;) W 1.3 afaik trzeba tą blachę wyciąć z bębna osłony/tarczy kotwicznej.
Jarek ty masz dokladnie to co u Kurta tylko adapter musisz dac na ta oslonke lozyska
Dodatkowo tak jak Kurt pisał trzeba zeszlifowac rant z tej oslonki i powinno wszystko pasowac
Zawsze możesz kupić dwie tarcze kotwiczne (przypuszczam że za grosze... jak będziesz chciał bez cylinderków i reszty szpei :) No i niestety zwalić łożyska w dół ;| (chociaż teraz się zastanawiam, czy nie byłoby rozwiązaniem rozciąc tą osłonkę na pół;D
[ Dodano: 2018-03-17, 21:50 ]
Bart nic nie szlifowałem pasuje wszystko ok, jedynie wyciąc z tarcz kotwicznych :)
Co do estetów? można równo wyciąć XD
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum