Sprawa jest taka, w zimie zamarzły mi wycieraczki, udało mi się ja odtajeć w garażu teściowej (o shit :P ) i tak je nasmarowałem że teraz przy duzych opadach lewa wycieraczka spada mi ponizej uszczelki, i silnik nie ma siły już ich podnieść. To przez to że sruba trzymajaca wycieraczkę ma duży luz, ale się zapiekła, i teraz muszę dostać się do tego piekielnego mechniazmu (niech pioruny siarczyste ogniste spadna na tego kto ukrył ten mechanizm za całą deską. Ale dobra deske juz prawie zdemontowałem, jest tylko jedno a raczej dwa ale, nie wiem jak wyjąć z niej linkę do otierania maski (jakoś nie chciał bym wycinać specjalnie na to dziury - może jest jakiś sposób?) a dwa a właściwie po pierwsze żeby sciągnąć deskę muszę zdemontować blok kierowniczy albo samą kierownice i manetki od przełocznika zespolonego. Pomocy jak to zdemontować. A wszystko przez jakaś pieprzoną śrubkę.
[ Dodano: 2013-07-28, 23:38 ]
linka, cuż zostaje się siłowanie z nią od środka jakoś przez ta dziurkę ja wyciagnę martwi mnie jak sicagnac blok kierowniczy, ale dziekuje kolego
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2013-07-29, 06:24
ale do mechanizmu wycieraczek nie musisz sciągać kolumny kierownicy. Linkę maski ja odkręciłem przy zatrzasku pod maską dzięki czemu miała na tyle luzu, że mogę swobodnie opuścić deskę. Od stronykierownicy natomiast kluczowe jest zdemontowanie plastiku pod kierownicą, taki spory prostokąt i dalej już deska schodzi na tyle by dać komfortowy dostęp do przedniej ramki.
Aha - mam deskę "nowego" typu z okrągłymi zegarami i hardtopa więc finalnie i tak kładłem sobie szybę na maskę i dłubałem na takiej położonej szybie.
Ten plastkik schowka, do którego linka jest mocowana da radę wyciągnąć bez odpinania linki. Łatwe to to nie jest ale się da, owy plastik jest dość elastyczny. Gorzej założyć to dziadostwo z powrotem
ehh jak to piszecie to wydaję się to wielkim banałem, prostokąt pod kierownicą ocvzywiście odkręciłem, rzeczywiście daje luz, lae ja się muszę całkiem dostac a nie częściowo, muszę dostac się do całego mechanizmu. także blk kierowniczy należy zdemontować, kurka tylko które to te śruby w grodzi i pod machą?
Żeby wyciągnąć kolumnę (skoro musisz przy demontażu deski) to odkręcasz śrubę blokującą przy wieloklinie od krzyżaka pod maską. Wewnątrz masz 4 śruby na ściance grodziowej i bodajże dwie pod deską w okolicy stacyjki poprzecznie wobec kolumny. Ma wyjechać bez problemu po odpięciu złączek elektrycznych.
o i to jest wskazówka, dziękuję kolego idę dłubać :)
[ Dodano: 2013-08-01, 14:59 ]
Sprawa wygląda następująco, udało się zdjąć blok kierwoniczy (jak dobre wskazówki to prosta sprawa :) , odkreciłem zamek od maski co dało mi na lince tyle luzu ze dostałem sie do zapieczonej śruby od tulejki, śrube dakreciłem z pomocą kolegi, wyczyściłem skręciłem i luz zniknął, wycieraczka (bo jedna) mimo że spadnie pod uszczelkę od szyby się podnosi czyli efekt zamierzony osiągnąłem. Jest tylko jeszcze jedna kwestia, wycieraczki schodza pod uszczelke a nie powinny, i jak ruszaja to najpierw sie troche cofna i ida do przodu, to kwestia ustwienia mechanizmu na cyngwajsie od silniczka czy jak?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum