panowie co może być przyczyną braku prądu w samuraju ? wszystko mi chodziło oprócz tego że nie chciał odpalić wyskakiwał błąd 22. Później zmasowałem gdzieś jeden kabel i teraz zero reakcji po przekręceniu stacyjki nawet kontrolki nie zaświecą. Bezpieczniki wymieniłem wszystkie :/ chyba że są gdzieś jakieś główne których nie odnalazłem ?
_________________ Resor OME +2, Wieszaki czeka na nowe opony :)
przy klemie plusowej wychodzą dwa przewody, jeden gruby główny i drugi cieńszy, ma on wtyczkę w plastikowej obudowie. Zobacz czy się nie rozłączyła, bo to właśnie ten przewód idzie do stacyjki
A TO I MOŻE Z TYM BŁĘDEM POMOŻECIE WYSKAKUJE MI 22 CZYLI BŁĄD CZUJNIKA PRZEPUSTNICY POWIEM TAK MAM JUŻ TROCHĘ ZMOTANE TO AUTKO BYŁO CAŁE ROZKRĘCONE I JUŻ JE KOŃCZĘ SKRĘCAĆ MOŻE NIE PODPIOŁEM JAKIEGOŚ KABLE CHOĆ PATRZĘ I NIBY WSZYSTKO PODPIĘTE LUB MOŻE TO PRZEZ ZA SŁABĄ POMPKĘ PALIWA CHOĆ WG ZALECEŃ KUPIŁEM 3 BARY ZEWNĘTRZNĄ :/
[ Dodano: 2013-07-26, 14:00 ]
ZAPOMNIAŁEM DODAĆ AUTO KRĘCI ALE NIE ODPALA ISKRA JEST ŚWIECE NIBY MOKRE
_________________ Resor OME +2, Wieszaki czeka na nowe opony :)
Jeżeli jest iskra i jesteś pewien, że paliwo też jest podawane (odkręć wężyk zasilający od wtrysku, włóż do jakiegoś pojemnika i włącz zapłon, żeby sprawdzić, czy na pewno jest podawane paliwo), to raczej nie ma prawa nie odpalić. Jak wszystko jest ok z iskrą i z podawaniem paliwa, to może kable wysokiego napięcia masz podpięte w złej kolejności?
mieliście rację to wszystko przez przewody WN kopułka była jakaś tuningowana kable niby podpięte były wg numerów ale były one źle ponumerowane. Pojeździłem 2 dni w tym zejechałem 2 pompki paliwa ( syf w baku ) pomimo zastosowania filtra przed pompką za drugim razem też się spaliła. Teraz zmieniałem bak pompka paliwa nowa od calibry ale nie mam iskry w ogóle. Cewkę podmieniałem to samo brak iskry. Co dziwne wcześniej świecił się check 22 a teraz mi się już nie świeci nie ma też prądu w przewodach zasilających pompkę żeby spróbować czy odpali podpiąłem bezpośrednio ale nie odpala :/ macie Panowie jakieś pomysły ?
[ Dodano: 2013-07-30, 21:19 ]
silnik 1.3 wtrysk
_________________ Resor OME +2, Wieszaki czeka na nowe opony :)
nie na pewno nie zalałem. a ten czujnik chyba jest bo mam 3 kable od kopułki puszczone i kumpel mi przez telefon tłumaczyć że jak są 3 kable znaczy że czujnik hala jest
_________________ Resor OME +2, Wieszaki czeka na nowe opony :)
słychać kliknięcie pod komputerem takie czarne kostki są i jedna tak klika jak się kluczyk przekręci
Jedna kostka to za mało.
Jeden to przekaźnik główny - ma się zapiąć "na wciąż".
Drugi to przekaźnik od pompy - po włączeniu zapłonu ma się zapiąć na jakieś 3 sekundy.
Sprawdź probówką, czy się włączają. Kolory kabelków znajdziesz oczywiście w doskonałym manualu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum