Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 274 Skąd: Wrocław/Zielona Góra
Wysłany: 2014-03-23, 23:12
Jak masz miękką sprężynę, to amora twardszego musisz dać, żeby było ok. Amortyzator tłumi i równocześnie nadaje sztywności zawieszeniu. Jakbyś dał za słaby amor, to nie dałoby się jeździć takim samochodem po nierównościach czy w zakrętach.
_________________ Nie ma za dużych kół, są tylko za słabe silniki, za szybkie przełożenia i za mało podcięte nadkola ;)
O TO chodzi że DIOPO ma sprężyny z merca chyba 124 a amory z lublina więc zestaw powinien być twardy,a samochód prowadzi sie jak łajba jest nieprzewidywalny...... oczywiscie na czornym
_________________ ON ROAD. . .JEEP WJ 4.0
OFF ROAD. . .SUZUKI SAMURAJ 1.9D
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 274 Skąd: Wrocław/Zielona Góra
Wysłany: 2014-03-24, 23:35
Diopo wklej zdęcia przedniego i tylnego zawieszenia, jak auto stoi na równym.
Na to jak się auto prowadzi ma wpływ ustawienie kąta zwrotnicy, ustawienie i sposób mocowania drążków kierowniczych, mocowanie i ustawienie panharda, mocowanie i ustawienie wahaczy. Jak się dokładnie nie oglądnie wszystkiego, to wróżenie z fusów.
_________________ Nie ma za dużych kół, są tylko za słabe silniki, za szybkie przełożenia i za mało podcięte nadkola ;)
Mam do was pytanie , czy ktoś kiedyś natknął się na zdjęcie bagażnika dachowego do wersji podwyższonej ? Auto na zawieszenie trafi do serwisu ARS4x4 ale to dopiero jak sprzedam swojego niebieskiego samuraia .
Diopo szukaj w necie, szczególnie u amerykańców.Sporo mają różnych pomysłów.Będziesz miał projekt i może sam dasz rade zrobić. Ja kiedyś patrzyłem i widziałem. Fajne to tylko strasznie wysoki robi się wtedy samcio
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum