Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Damianwa
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2014-05-14, 21:09   

A taki był ładny :mrgreen:
Z ciekawości-ważyliście go zaraz przed amputacją? Ciekawi mnie ile kg można urwać na takiej operacji.
 
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2014-05-14, 21:43   

o fuck.
Widać to kolejny etap ewolucji.
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
Damianwa 
nowicjusz
Zmota



Wiek: 42
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 50
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2014-05-14, 22:22   

1300kg było i pewnie tyle zostanie albo i więcej bo klatka dojdzie ;-)
Teraz też będzie fajny :-)
_________________
Samurai 95r. 1.8is, skrzynia bmw, reduktor 4.16, blokada przód arb, blokada tył arb, przód wyciągarka star, tył wyciągarka kingone TDS-9.5H, mosty lj70, opony Silverstone MT117 XTREME 35x11.5R15, masa 1450 kg
 
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2014-05-14, 22:36   

dobrze dobrze ładną klatke zrobić i pamiętać o wyciągarce na tył i będzie laleczka
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
paw3ł 
stały bywalec
Super Bike Maniac



Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 249
Skąd: LOP
Wysłany: 2014-05-14, 23:24   

O Jezusie !
Toż to grzech. Taki ładny był :(
_________________
SAMURAI obrzynek - 1.9D - 33" - szeroki most - szpera 100% - wincz - sping - itd...
CBR 1000RR REPSOL - zapierdalacz.
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2014-05-15, 08:53   

Szkoda tej budy :P
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-05-15, 09:12   

No szkoda ja bym ci dal moja do pociecia a twoja wziol :cry: bo przod do slupkow mam idealny a za slupkami kicha :-P :mrgreen:
Az serce sie kraja :-P :mrgreen:
_________________
1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
 
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2014-05-17, 10:27   

Moziembl, widziałeś jak się tnie blaszankę? :mrgreen:
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
Damianwa 
nowicjusz
Zmota



Wiek: 42
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 50
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2014-05-21, 20:17   

Przód jest już po małej transformacji ;-)
_________________
Samurai 95r. 1.8is, skrzynia bmw, reduktor 4.16, blokada przód arb, blokada tył arb, przód wyciągarka star, tył wyciągarka kingone TDS-9.5H, mosty lj70, opony Silverstone MT117 XTREME 35x11.5R15, masa 1450 kg
 
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-05-21, 20:25   

tak mi się skojarzyło :mrgreen:

_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
paw3ł 
stały bywalec
Super Bike Maniac



Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 249
Skąd: LOP
Wysłany: 2014-05-21, 20:38   

He prawie tak samo zrobiłem u siebie przód :)
_________________
SAMURAI obrzynek - 1.9D - 33" - szeroki most - szpera 100% - wincz - sping - itd...
CBR 1000RR REPSOL - zapierdalacz.
 
     
Damianwa 
nowicjusz
Zmota



Wiek: 42
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 50
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2014-05-23, 19:13   

Klatka na ukończeniu ;-)

_________________
Samurai 95r. 1.8is, skrzynia bmw, reduktor 4.16, blokada przód arb, blokada tył arb, przód wyciągarka star, tył wyciągarka kingone TDS-9.5H, mosty lj70, opony Silverstone MT117 XTREME 35x11.5R15, masa 1450 kg
 
 
     
robo 
świeżak



Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 16
Skąd: CHRUSZCZEWKA-WA-WA
Wysłany: 2014-05-23, 19:35   

tył bez okna?
 
     
Damianwa 
nowicjusz
Zmota



Wiek: 42
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 50
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2014-05-23, 19:45   

coś tam będzie czekam na poliwęglan :lol:
_________________
Samurai 95r. 1.8is, skrzynia bmw, reduktor 4.16, blokada przód arb, blokada tył arb, przód wyciągarka star, tył wyciągarka kingone TDS-9.5H, mosty lj70, opony Silverstone MT117 XTREME 35x11.5R15, masa 1450 kg
 
 
     
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2014-05-23, 20:30   

W tych czasach robi sie jeszcze okna?

Tera przeciez era kamer hd gps mpg hwdp itp :mrgreen:
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2014-05-23, 22:06   

a do Rasząga sie wyrobisz? czy nie jedziesz?
 
     
Damianwa 
nowicjusz
Zmota



Wiek: 42
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 50
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2014-05-23, 22:34   

Chyba się wyrobię :-)
_________________
Samurai 95r. 1.8is, skrzynia bmw, reduktor 4.16, blokada przód arb, blokada tył arb, przód wyciągarka star, tył wyciągarka kingone TDS-9.5H, mosty lj70, opony Silverstone MT117 XTREME 35x11.5R15, masa 1450 kg
 
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2014-05-24, 08:27   

wyrobi się bo robota idzie jak burza, ja też się wyrobie raczej, narazie auto ma rozprutą całą elektryke ale da się rade ;-)
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2014-05-24, 17:59   

no to do zobaczenia na rajdzie ;)
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 50
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-06-03, 13:18   

Maverick napisał/a:
Moziembl, widziałeś jak się tnie blaszankę? :mrgreen:


Wiedziałem że to napiszesz :) :) :)
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.